SF versus Select

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat is er knul ?? Heb je weer even aandacht nodig dus haal je een post van een paar dagen geleden na boven ?
 

DeletedUser1522

Guest
hehe wel lief blijven doen.. hij heeft er wel een punt. De winst die hun hebben behaald is niet de winst die ze zeggen. Leden die jullie hebben aangevallen hadden we in eerste instantie niet mee genomen vanwege afwezigheid of weinig betrekking in de stam. We wouden ze niet weg trappen dus hebben ze een 2de kans gegeven in S. echter gaven ze het vrij snel op tijdens de aanval van jullie. Om dan te zeggen dat jullie van select hebben gewonnen omdat jullie echt select leden hebben gesloopt... nee
Wel heeft select hier weinig aan terug gedaan en er is zeker een strijd gewonnen in dat.
 

DeletedUser

Guest
Zoals eerder vermeld we denken niet dat we de oorlog hebben gewonnen maar slechts een slag.

Dat deze spelers geen schein van kans maakte hadden we van te voren ook wel door maar blijf nog steeds van mening dat bepaalde spelers best mee konden gaan na Select omdat ze wel gewoon os stuurde vs *SF* en ook clears na *SF* stuurde vandaar dat ze ook steeds mee genomen werden in de stats.

Deze slag hebben we wel gewonnen Select heeft haar leden daar wel heel makelijk laten vallen en ik heb niet gehoord dat er ook maar 1x os gestuurd is na 1 van deze 3 spelers.
 

DeletedUser1522

Guest
Rikske1 hebben we niet direct laten vallen, Ik zelf ben voor de aanval bezig geweest met een ondersteunings plan en aangezien deze speler super veel def had was ondersteuning niet nodig. Echter kwam na mijn intensieve def planning de echter speler een dag op het account en die deed niks met taggen en of het plan waardoor het allemaal in duigen liep. Daarna hebben we nog meerdere malen VV gedraaid voor deze speler alleen kwam de eigen speler telkens op kut momenten online en vergat zo nu en dan zijn VV door te geven waardoor veel dingen in de mist liepen.

Andelvanripke hebben we nooit VV en of Ondersteunings aanvraag van ontvangen. Direct na de massa op zijn account heeft hij de handdoek in de ring gegooid zo ver ik weet. Voor deze speler konden we dus weinig betekenen aangezien niemand VV had.

Dus makkelijk laten vallen dat zeker niet, zo zijn de oud -Free- leden en of leden van select niet in de tijd dat wij bij hun waren. Zoals je weet blijven we met het account net zo lang stoeien tot er niks meer van over is. Tenzij een andere reden natuurlijk.

Doen we even he: 2 Semper Fidelis 214,48 Mio.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan