Schaaktoernooien/osm competities: waarom wel/niet?

DeletedUser34772

Guest
Je moet het standpunt van Innogames / het management ook begrijpen: Iemand die dankzij dit spel terecht komt bij een voetbalspel, is nog niet direct een probleem. Maar wanneer die speler een vast bedrag heeft van bvb. 5 euro Wallie dat maximaal per maand uitgegeven wordt aan een spel, kan die Wallie - die normaal op TW gebruikt zou zijn - plots op dat nieuwe spel gebruikt kunnen worden.

Gevolg: Innogames lijdt verliezen.

Gevolg: Er komen nieuwe opties om geld binnen te halen (denk maar aan de account manager, halveren, ...)

Het management doet - in ieder geval naar eigen zeggen, en daar durf ik wel op te vertrouwen - moeite om dit soort opties tegen te houden. Maar wanneer zij dan binnen de community dit soort zaken gaan toelaten, lijkt het me logisch dat Innogames maar weinig begrip zal hebben voor deze argumenten.

Dat zou kunnen, als iemand die al de hele tijd tribalwars speelt opeens osm gaat spelen. Maar zoals ik in de beginpost al zei, de grote meerderheid van de geinteresseerden heeft daar al een account, het enige verschil is dat we er nu niet samen kunnen over praten op het tribalwars forum.
 

DeletedUser

Guest
Echt laat die pagina's gewoon open wat verliest TW er nu mee denken ze?
Ze ontnemen zo het plezier van een heleboel TW-gangers tsja lijkt me niet echt goede reclame zo!
 
Bovenaan