Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser2717

Guest
Wij bij Sangu leggen de lat hoger voordat we iemand bestempelen als "Man, die gast (of: die vrouw) kan spelen!". Kunnen inloggen is onvoldoende om door ons beschouwd te worden als iemand die TW kan spelen. Dit is een basis computer-skill en heeft op zich weinig met TW te maken. Als je kan inloggen op eender welke site, dan kan je ook inloggen op TW. We gaan daar zelfs een paar stappen verder in: Een account van 1000 dorpen opbouwen en daarmee op de eerste plaats staan in de ranking betekent niets voor Sangu. De grootste noob kan 1000 dorpen "veroveren" en maanden of zelfs jaren op de eerste plaats in de ranking staan. In de praktijk is het zelfs dikwijls zo dat precies de grootste noobs de hoogste regionen van de ranking bezetten.

Elke speler kan tegenwoordig timen, dodgen, snipen, backtimen, t-timen, stacken, etc etc. En toch is 99% van die spelers in onze ogen niet meer dan iemand die de vv dagen laag houdt. Of, indien hij in het vijandige kamp zit, iemand die af en toe eens een edel kan dooddoen wanneer we lakser worden bij het timen.

Als we de ligging van Edgile & Mr Nick met elkaar vergelijken dan zien we dat een 200tal dorpen aan het vechten is tegen 600 dorpen. En dat was eerst 150 dorpen tegen 650 dorpen. Als je dergelijke druk niet aankan, dan zal je nooit respect krijgen van Sangu. Al zeker niet als je dan nog eens grote mond komt opzetten en in feite niets met je account doet behalve dorpen verliezen en enkel een actie durft aan te gaan wanneer het is om dorpen van een 200k speler over te nemen (bas123456789).

Het zou waarschijnlijk beter geweest zijn als we trollen zoals timothy en Music gewoon negeerden ipv de jochies nog meer aandacht te geven. Ze hebben zelden tot nooit iets constructiefs bij te dragen tot de draad en ingame bakken ze er ook niets van. Dat gezegd zijnde, vond ik het soms wel jammer dat we op het AF op dezelfde manier afrekenden met tegenstanders die wel iets zinnigs te zeggen hadden.

In het verleden posten diegenen die het respect van Sangu reeds verdiend hadden zelden tot nooit op het AF. Ik veronderstel dat ze zich liever bezighielden met ons dorpen te ontfutselen ipv hier hun tijd te verdoen.

Ik snap nu niet direct de reactie op mijn quote die over nihil gaat.

Ik ben het wel met je eens dat een account van 1000 dorpen nu niet direct wat zegt over de kwaliteit van de speler. Ook dat geldt voor spelers van Sangu. Ook voor de bijdrage voor het AF kan je niet direct stellen dat alle spelers van sangu een constructieve bijdrage leveren.
Timothy en Music voor trollen uitmaken is wel hoogstaande propaganda of zinnige reactie.:confused:
Dan zit ik ook niet te wachten op enige respect van sangu, voor zover ik uberhaupt op respect zit te wachten. Respect krijg je of je krijgt het niet. Wachten op respect is zinloos.



Het woord nihil wordt in vele gevallen gebruikt als 'niets', maar het kan ook degelijk gebruikt worden zoals KHPS het zei. ;)
Het wordt dan gebruikt in een vorm van 'weinig voorstellend' tot praktisch niets.

Wie heeft het nu bij het rechte eind? :rolleyes:

Edel, dat je het voor KHPS op neemt, maar helaas heb je ongelijk.
Nihil betekend volgens van Dale en meerdere goedgekeurde woordenboeken letterlijk niets. Daar is geen discussie over mogelijk

Diegene die het in een andere context gebruiken doen het fout. Als ik in mijn jaarverslag de term nihil gebruik, dan betekend het ook nihil, niets, nul.
Jij heb "weinig voorstellend" wss van site als wiktionary, maar dat is geen goedgekeurde woordenboek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Weer zonder argumentatie een bewering plaatsen. Ik heb nooit geschreven dat ik een ervaren TW speler ben. Maar goed lezen is voor veel spelers van sangu een probleem. En wat is er mis mee als ik kies voor dubbel post. Of heeft sangu hier ook regels voor op gesteld? Want ik zou toch niet durven om tegen sanguregels in te gaan
Moest er een mod zijn die zijn werk hier doet, krijg je voor een dubbelpost een verwittiging, ik kan het weten want heb dit ooit eens gekregen ;)

Ik heb door dat met jou niet te praten valt aangezien je steeds met veel woorden je gelijk wil halen...het enige feit is en blijft dat Sangu er nog steeds staat ondanks de 'coalitie'
Je kan dan hier op het AF een vuist maken(in gedachten dan welteverstaan) maar IG, het begint stilletjesaan een cliché te worde, is het FAIL allover.
 

DeletedUser2717

Guest
Moest er een mod zijn die zijn werk hier doet, krijg je voor een dubbelpost een verwittiging, ik kan het weten want heb dit ooit eens gekregen ;)

Ik heb door dat met jou niet te praten valt aangezien je steeds met veel woorden je gelijk wil halen...het enige feit is en blijft dat Sangu er nog steeds staat ondanks de 'coalitie'
Je kan dan hier op het AF een vuist maken(in gedachten dan welteverstaan) maar IG, het begint stilletjesaan een cliché te worde, is het FAIL allover.

Aha, ik begrijp dat je vind dat ik hier een vuist maakt? Dat vat ik dan maar op als een compliment.

Dat ik meer woorden gebruik, komt omdat ik mijn meningen onderbouwd ipv van loze kreten slaat zoals vele anderen hier.

a je heb gelijk, sangu staat er nog. Jullie tactiek is inmiddels wat veranderd in het edelen van barbaren en internen van o.a flippertje (de serie van de dolfijn had meer inhoud).
 
Reactiescore
35
Ik snap nu niet direct de reactie op mijn quote die over nihil gaat.

Mijn punt was dat je een account van 1000 dorpen kan opgebouwd hebben en dat je TW kennis toch nog steeds "nihil" is. Vervang "nihil" trouwens maar door "je kan je account blijven opbouwen zolang je niet onder aanval komt te liggen" want anders blijven we over dat non-issue bezig. Ofte: Ze spelen totdat er effectief oorlogsvoering aan te pas komt. Zodra je een tegenstander (of tegenstanders) hebt die jou aanvallen (ie: met edels) dan stoppen deze spelers. Ofwel stoppen ze direct en komt het account onder vv. Ofwel stoppen ze nadat ze 50-100 dorpen verliezen en komt het account onder vv. Ofwel stoppen ze met spelen maar loggen ze af en toe nog eens in om binnenkomende edels te slopen. In dat laatste geval ligt het account dus evengoed stil zoals wanneer het onder vv komt te liggen: Er worden geen dorpen meer overgenomen (soms blijft de speler op een ander front barbarendorpen edelen, of dorpen van spelers die niet tot de aanvallende stam behoren en die significant kleiner zijn dan de speler zelf, of dorpen internen binnen zijn stam zelf). Er wordt niet gecountered, er wordt niet voorgeëdelt, gestacked, os verzocht/gezocht, soms zelfs geen troepen meer getrained/pakketjes opgeslaan ... Dit zijn immers veelal dingen die deze speler nog nooit gedaan heeft en wanneer je onder aanval komt te liggen is er meestal geen tijd meer om die dingen nog snel te gaan leren.

Jullie tactiek is inmiddels wat veranderd in het edelen van barbaren en internen van o.a flippertje (de serie van de dolfijn had meer inhoud).

We passen dezelfde tactiek al jaren toe. We hebben voor flippertje ook al Jugad0r en Cygnux X geïnternd.

Timothy en Music voor trollen uitmaken is wel hoogstaande propaganda of zinnige reactie.:confused:

Stelletje tuinkabouterszzzzzzzzzzz !!!!!!:D

Ga weg :mad::bijl:
Alleen maar w10 spelers mogen hier spammen en aandacht zoeken :eek::ridder:

trolololololo you mad bro ??? :d

Ik noem het beestje bij zijn naam .
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
De mensen die het doen voelen zich wel aangesproken. Ga niet kinderachtig lopen spammen.. Heb je niks toe te voegen aan het w10 en wil je alleen maar droge opmerkingen maken kan je net zo goed naar vrije fora gaan.

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan jij deze post bedanken timothy?? jij bent de reden dat hier weer een mod moest komen voor het eerst sinds een jaar.

echt dit maakt me zo pissig.. snap je het gewoon niet, deze post slaat op jou en music onzinnige post gedrag. ipv deze post te bedanken zou je er misschien beter aan te doen je excuus aan te bieden voor de wijze waarop jij met je vriendje music hier bezig bent geweest.

Dit moest even van mijn hart. sorry voor de woordkeuze, maar het moest even.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26555

Guest
Hoe de neuk kan jij deze post bedanken timothy?? jij bent de reden dat hier weer een mod moest komen voor het eerst sinds een fucking jaar.

echt dit maakt me zo pissig.. snap je het gewoon niet, deze post slaat op jou en music onzinnige post gedrag. ipv deze post te bedanken zou je er misschien beter aan te doen je excuus aan te bieden voor de wijze waarop jij met je vriendje music hier bezig bent geweest.

Dit moest even van mijn hart. sorry voor de woordkeuze, maar het moest even.

kijk ik bedank de post omdat ik het eerlijk vind, ik kon me niet permitteren om serieus weer te spammen
want ik sta nog met 3 punten, waarom ik dit ook bedank is omdat de mod kijkt wie het meest off topic gaat, als je mijn 2 laatste posten ziet gaat dit meer over tw dan wat anders, heb je de posts gezien van music?
Ik geef geen nuttige posten maar vanaf nu gaan ze wel altijd tw, dit praattopic is tw gerelateerd of dat nu nuttige tw posten zijn of niet het blijft een tw post.
Dat jij me niet graag hebt weet ik al, coolio weet dat ik verschillende malen over de streep ben gegaan in februari, ik ben zelf banned geweest door zolid, dus ik weet wat het is om te spammen dit is niet goed.

1 ding wil ik wel stellen dat als het niet nuttig is jullie altijd denken dat ik spam, het moet gewoon tw-gerelateerd zijn of dat nu nuttig is of niet.

mvg Timothy
 

DeletedUser26555

Guest
downonme spammen is niet toegestaan

ps kphs
als je denkt waarom ik bas edel is het omdat ik mijn cluster wil beschermen van indringers;)
maar ik ben up to date wat er gebeurd dus:)
 

DeletedUser2717

Guest
Mijn punt was dat je een account van 1000 dorpen kan opgebouwd hebben en dat je TW kennis toch nog steeds "nihil" is. Vervang "nihil" trouwens maar door "je kan je account blijven opbouwen zolang je niet onder aanval komt te liggen" want anders blijven we over dat non-issue bezig. Ofte: Ze spelen totdat er effectief oorlogsvoering aan te pas komt. Zodra je een tegenstander (of tegenstanders) hebt die jou aanvallen (ie: met edels) dan stoppen deze spelers. Ofwel stoppen ze direct en komt het account onder vv. Ofwel stoppen ze nadat ze 50-100 dorpen verliezen en komt het account onder vv. Ofwel stoppen ze met spelen maar loggen ze af en toe nog eens in om binnenkomende edels te slopen. In dat laatste geval ligt het account dus evengoed stil zoals wanneer het onder vv komt te liggen: Er worden geen dorpen meer overgenomen (soms blijft de speler op een ander front barbarendorpen edelen, of dorpen van spelers die niet tot de aanvallende stam behoren en die significant kleiner zijn dan de speler zelf, of dorpen internen binnen zijn stam zelf). Er wordt niet gecountered, er wordt niet voorgeëdelt, gestacked, os verzocht/gezocht, soms zelfs geen troepen meer getrained/pakketjes opgeslaan ... Dit zijn immers veelal dingen die deze speler nog nooit gedaan heeft en wanneer je onder aanval komt te liggen is er meestal geen tijd meer om die dingen nog snel te gaan leren.

.

Okay, dat gebeurt op elke wereld. Dat schijnt er bij te horen. Overigens ik heb nog geen definitie gezien van effectief oorlogvoering. De winnaar schijnt effectief te zijn geweest, dus moeten we maar afwachten. Nu is het leuker om een account op te bouwen dan te behouden


De mensen die het doen voelen zich wel aangesproken. Ga niet kinderachtig lopen spammen.. Heb je niks toe te voegen aan het w10 en wil je alleen maar droge opmerkingen maken kan je net zo goed naar vrije fora gaan.

Groetjes
Mag ik je reactie een beetje laat vinden? En vervolgens de steunbetuiging aan mij verwijderen? Dat was mss wel eerlijke propaganda. Nu wek je de schijn op van partijdigheid. Maar daar zal ik niet over hebben

Hoe de neuk kan jij deze post bedanken timothy?? jij bent de reden dat hier weer een mod moest komen voor het eerst sinds een fucking jaar.

echt dit maakt me zo pissig.. snap je het gewoon niet, deze post slaat op jou en music onzinnige post gedrag. ipv deze post te bedanken zou je er misschien beter aan te doen je excuus aan te bieden voor de wijze waarop jij met je vriendje music hier bezig bent geweest.

Dit moest even van mijn hart. sorry voor de woordkeuze, maar het moest even.

Je laat je weer aardig uit de tent lokken. Heb je altijd zo'n kort lontje?
Jij wordt kwaad op een ander, maar vervolgens lap je wel een paar regels zelf aan je laars.

Taalgebruik en manieren

Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.

Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.

Vergeet niet dat er mensen van verschillende leeftijden het forum bezoeken, waaronder sommigen minder snel spel-tips oppakken dan anderen. Probeer dan ook zo geduldig mogelijk te blijven indien er vragen naar boven drijven die je zelf misschien als stom/kinderlijk ervaart.

Het is toegestaan om spelers te provoceren in het politiek en propaganda gedeelte van het forum (Wereldfora), zolang deze tactiek gebaseerd is op gebeurtenissen rondom het spel.

De voertaal op het forum is Nederlands. Alleen in uitzonderlijke gevallen laten we Engelse bijdragen toe (bijvoorbeeld als een internationaal project wordt gepresenteerd).


Of is dit niet van toepassing in de propagandawereld? Of kan het zijn dat men iemand uit de tent wilde laten lokken
 

DeletedUser

Guest
Je laat je weer aardig uit de tent lokken. Heb je altijd zo'n kort lontje?
Jij wordt kwaad op een ander, maar vervolgens lap je wel een paar regels zelf aan je laars.

Taalgebruik en manieren

Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.

Op de persoon gerichte beledigingen zijn nooit op het forum toegestaan. Niet als forum bijdrage, niet via een privé bericht en niet als signature.

Racisme of negatieve uitlatingen over een etnische groep zijn ten strengste verboden. Rechts-extremistische inhoud of extreme politieke inhoud zijn niet toegestaan.

Vergeet niet dat er mensen van verschillende leeftijden het forum bezoeken, waaronder sommigen minder snel spel-tips oppakken dan anderen. Probeer dan ook zo geduldig mogelijk te blijven indien er vragen naar boven drijven die je zelf misschien als stom/kinderlijk ervaart.

Het is toegestaan om spelers te provoceren in het politiek en propaganda gedeelte van het forum (Wereldfora), zolang deze tactiek gebaseerd is op gebeurtenissen rondom het spel.

De voertaal op het forum is Nederlands. Alleen in uitzonderlijke gevallen laten we Engelse bijdragen toe (bijvoorbeeld als een internationaal project wordt gepresenteerd).


Of is dit niet van toepassing in de propagandawereld? Of kan het zijn dat men iemand uit de tent wilde laten lokken

ik kan me vrij goed inhouden. maar ik denk dat het op deze wijze iets beter aankomt, vandaar ook de verontschuldiging gelijk in de post zelf. en FYI wij, als in de samenleving, zijn in het nederlands (als in de taal) aan het verengelsen. dus een engelse gezegde erin gooien is zeker niet datgene wat men hier probeert te verkomen. verder ga ik me door jou niet laten vertellen wat propaganda is, want dat heb je zelf nooit begrepen.
bij mijn post zit er dan wel een paar overtredingen in, maar daar heb ik me nooit bijster veel van aangetrokken.

en wat de hell wil je bereiken met die dik gedrukte zin?
 

DeletedUser2717

Guest
ik kan me vrij goed inhouden. maar ik denk dat het op deze wijze iets beter aankomt, vandaar ook de verontschuldiging gelijk in de post zelf. en FYI wij, als in de samenleving, zijn in het nederlands (als in de taal) aan het verengelsen. dus een engelse gezegde erin gooien is zeker niet datgene wat men hier probeert te verkomen. verder ga ik me door jou niet laten vertellen wat propaganda is, want dat heb je zelf nooit begrepen.
bij mijn post zit er dan wel een paar overtredingen in, maar daar heb ik me nooit bijster veel van aangetrokken.

en wat de hell wil je bereiken met die dik gedrukte zin?

bij mij is die zin niet vet gedrukt.:eek:

Maar iets zeggen en dan gelijk verontschuldigen is natuurlijk grote onzin. Alsof je het dan wel mag, hoe stupide is dat?

Je begaat bewust overtredingen, maar je trekt je er niets van aan. Het wordt zelfs toegelaten. Hoe zat dat nu met de de moraliteit van Sangu? Dus Sangu verwacht van anderen een pro houding, maar legt zichzelf andere normen op.
Ik vertel jou niet wat propaganda is, want daar denken wij te verschillend over. En jij heb ook recht op een eigen mening.
 

DeletedUser

Guest
Okay, dat gebeurt op elke wereld. Dat schijnt er bij te horen. Overigens ik heb nog geen definitie gezien van effectief oorlogvoering. De winnaar schijnt effectief te zijn geweest, dus moeten we maar afwachten. Nu is het leuker om een account op te bouwen dan te behouden

De effectieve oorlogvoering op W10 is al lang voorbij, mijn laatste echte tegenstander was tomtomassendelft...2 jaar geleden :eek:
Sindsdien heeft elke speler die ik ben beginnen aanvallen, met de bedoeling wat leuke tw oorlogvoering te hebben, gestopt na minder dan 3 weken.
Zelf had ik een periode dat ik een paar K aanvallen moest verwerken en heb toen 0,0 edels gezien.

Het leuke is er al lang vanaf...
 

DeletedUser

Guest
De effectieve oorlogvoering op W10 is al lang voorbij, mijn laatste echte tegenstander was tomtomassendelft...2 jaar geleden :eek:
Sindsdien heeft elke speler die ik ben beginnen aanvallen, met de bedoeling wat leuke tw oorlogvoering te hebben, gestopt na minder dan 3 weken.
Zelf had ik een periode dat ik een paar K aanvallen moest verwerken en heb toen 0,0 edels gezien.

Het leuke is er al lang vanaf...

Enkel Apache en Credo waren oorlogen, al de rest is gewoon opkuis, bijna de moeite niet om over te praten.
 

DeletedUser

Guest
bij mij is die zin niet vet gedrukt.:eek:

Maar iets zeggen en dan gelijk verontschuldigen is natuurlijk grote onzin. Alsof je het dan wel mag, hoe stupide is dat?

Je begaat bewust overtredingen, maar je trekt je er niets van aan. Het wordt zelfs toegelaten. Hoe zat dat nu met de de moraliteit van Sangu? Dus Sangu verwacht van anderen een pro houding, maar legt zichzelf andere normen op.
Ik vertel jou niet wat propaganda is, want daar denken wij te verschillend over. En jij heb ook recht op een eigen mening.

maak ik met regelmaat zulke posten, dat ik iemand afbrand met scheldwoorden? nee! ik realiseer me dat het niet een nette post is. of het wordt toegelaten denk ik niet. maar in tegenstelling tot de mensen waarop ik op dat moment reageer, zullen jij en ik over het algemeen niet veel punten krijgen voor het overtreden van regels. ik verwacht van jou ook niet dat je altijd rustig blijft en netjes antwoord. sterker nog, als jij altijd doet wat ik wil, is het voor mij minder leuk. de discussie die wij voeren gaat daarintegen, over iets volledig anders dan de integriteit van de moderators, zoals jij nu wederom wil aanhalen.
 

DeletedUser2717

Guest
maak ik met regelmaat zulke posten, dat ik iemand afbrand met scheldwoorden? nee! ik realiseer me dat het niet een nette post is. of het wordt toegelaten denk ik niet. maar in tegenstelling tot de mensen waarop ik op dat moment reageer, zullen jij en ik over het algemeen niet veel punten krijgen voor het overtreden van regels. ik verwacht van jou ook niet dat je altijd rustig blijft en netjes antwoord. sterker nog, als jij altijd doet wat ik wil, is het voor mij minder leuk. de discussie die wij voeren gaat daarintegen, over iets volledig anders dan de integriteit van de moderators, zoals jij nu wederom wil aanhalen.

Ik wil geen discussie over integriteit aangaan, ik constateerde gewoon een feit, niets meer en niet minder.

Je plaats een post, waarbij je in de post al een verontschuldiging maakt. Met andere woorden, je plaatst die post doelbewust. Anders had je die post wel aangepast. Natuurlijk mag je pissig worden, maar de wijze waarop je dan reageerde. Zo onderscheiden de grote mensen zich van de jongens. Het is tekenend dat een bij "pro-stam" als sangu slechts een paar een beetje op niveau kunnen discussiëren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan