Sangu vs Wereld 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser40381

Guest
Speciaal voor de rest van w10+


De pessimist klaagt dat ik hem aanval.
De optimist denkt dat ik ga stoppen met aanvallen.
De realist wist zijn account.
 

DeletedUser

Guest
Leuk spelletje is het toch he;) Al dat gehaat en heen en weer gepraat. Dan snap je gelijk wat meer van alle oorlogen op deze wereld. Proberen andermans ogen uit te steken.

Zelf doe ik ook wel beetje mee af en toe, maar rotopmerkingen plaatsen is niet aan mij besteedt.

Daarom hou ik het op deze zinnen:

Veel succes allemaal. Wees aardig en rechtvaardig. Zie het als een spel. Geniet ervan. Toon jezelf een goede speler.

Vertaling goede speler: Hij die alle technieken begrijpt en daarbij ook nog eens de juiste woorden op de juiste plekken neerlegt.
 

DeletedUser15110

Guest
Leuk spelletje is het toch he;) Al dat gehaat en heen en weer gepraat. Dan snap je gelijk wat meer van alle oorlogen op deze wereld. Proberen andermans ogen uit te steken.

Zelf doe ik ook wel beetje mee af en toe, maar rotopmerkingen plaatsen is niet aan mij besteedt.

Daarom hou ik het op deze zinnen:

Veel succes allemaal. Wees aardig en rechtvaardig. Zie het als een spel. Geniet ervan. Toon jezelf een goede speler.

Vertaling goede speler: Hij die alle technieken begrijpt en daarbij ook nog eens de juiste woorden op de juiste plekken neerlegt.

Mwah, waarom aardig zijn tegen je vijand ?

Het is veel leuker om de vijand uit te lachen. Dat zorgt meestal voor een fellere strijd.
Maar dit hangt natuurlijk ook wel een beetje af van de spelervisie:

- je bent een watje en je wordt niet graag aangevallen. Je wil daar allemaal niet veel tijd en inspanning in steken. Dus lok je ook geen aanvallen uit, en ben je meestal vriendelijk voor de vijand.
- je bent een echte beul die zijn frustraties graag uitwerkt op de vijand. Je neemt het er dus graag bij dat je aangevallen wordt.


over je vertaling goede speler: http://www.youtube.com/watch?v=mOng26XI2yU&feature=related
 

DeletedUser

Guest
Eej Arrogantie is zo slecht nog niet hoor.
Betekent alleen dat je iets beter denkt te weten.
Als dat zo is, is daar toch niets mis mee? Zelfs een sterke eigenschap om beter te worden dan anderen die alles maar aannemen zoals het ze wordt verteld.
Dus weet niet waarom jullie het als kritiek opvatten. Uit de oorlogsverklaring dacht ik op te maken dat jullie er toch wel een beetje trots op zijn ook... :)
 

DeletedUser

Guest
arrogantie is een beetje een woord dat meestal in een negatieve sfeer wordt gebruikt. onze oorlogsverklaring bevat het woord arrogantie juist omdat het ons zoveel is verweten in het verleden.;)
 
Reactiescore
420
Jullie voeren puur propaganda uit en daar is niks mis mee.

Het zou nogal een zicht zijn als jullie zouden zeggen : Lieve Rowall, wij gaan jullie aanvallen. Geen paniek alles komt goed kusje x
 

DeletedUser

Guest
Jullie voeren puur propaganda uit en daar is niks mis mee.

Het zou nogal een zicht zijn als jullie zouden zeggen : Lieve Rowall, wij gaan jullie aanvallen. Geen paniek alles komt goed kusje x

Alles komt goed? :confused:
 

DeletedUser40180

Guest
Haha nee! Het was een mooie oorlogsverklaring! :D Kan enkel een mooie oorlog als gevolg hebben!

@ Farmox, dat er zo'n groot gedeelte is weggelegd voor ROWALL, neemt niet weg dat het alsnog een verklaring tegen geheel W10 is ;)
 

DeletedUser

Guest
ja priory zo kan je het natuurlijk ook zien. temp kreeg van ons een eigen verklaring. rowall moet het doen met de rest van de wereld erbij :D
 

DeletedUser

Guest
Haha nee! Het was een mooie oorlogsverklaring! :D Kan enkel een mooie oorlog als gevolg hebben!

@ Farmox, dat er zo'n groot gedeelte is weggelegd voor ROWALL, neemt niet weg dat het alsnog een verklaring tegen geheel W10 is ;)

Dat dachten we de vorige keer ook, maar dat werd het uiteindelijk niet.:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan