S.Inc vs Plague

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Oei waarom dat? Vind w21 persoonlijk best een leuke wereld om op te spelen :p

omdat ik door 1,5 maand afwezigheid geen reden zag om weer te gaan spelen. Maar dankzij Darkmann speel ik weer actief en heb ik de fun in slopen hervonden.
(dankzij hem 2x aanvaller vd dag award gekregen vandaag en gisteren)

Nog steeds geldt actief of niet, zodra je een incoming stuurt krijg je er van langs en daar maak ik graag tijd voor vrij :)
 

DeletedUser

Guest
omdat ik door 1,5 maand afwezigheid geen reden zag om weer te gaan spelen. Maar dankzij Darkmann speel ik weer actief en heb ik de fun in slopen hervonden.
(dankzij hem 2x aanvaller vd dag award gekregen vandaag en gisteren)

Nog steeds geldt actief of niet, zodra je een incoming stuurt krijg je er van langs en daar maak ik graag tijd voor vrij :)

Aight, fijn dat je verder speelt dan ;)
 

DeletedUser

Guest
Toch jammer dat je niets van de situatie in Plague weet ;) Ons forum word zowat elke dag ondergespammed, en de samenwerking is prima.

Ik weet alles over de situatie van plague, maar er wordt inderdaad veel gespamd ja, maar veel wijze praat komt er niet uit hé.
 
Reactiescore
1.736
Ik weet alles over de situatie van plague, maar er wordt inderdaad veel gespamd ja, maar veel wijze praat komt er niet uit hé.

Welke situatie? Spammen doen wij in het café en daar is komt geen wijze praat in voor nee dat klopt ;).
 

DeletedUser

Guest
Daarom dat er zovaak gezegd wordt 'terug naat het onderwerp', 'stop met spammen, dat moet in het café'
 

DeletedUser

Guest
op vraag van St. Jimmy is deze post verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
staat bij het eerste topic in het lijstje van algemeen helemaal onderaan pagina 2 en helemaal bovenaan pagina 3 ga daar maar eens kijken
 

DeletedUser

Guest
Zeg ik dat ik stoer ben?

Nee, ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat je stoer bent?:rolleyes:
Ik vraag alleen wie je bent...

Wel vind ik het jammer dat S.inc blijkbaar wel gebruikt maakt van spionage en dergelijke.. Ik had gister ook jullie halve forum in handen kunnen krijgen, maar heb daarintegen Aegon ingelicht.. Vraag het Victus maar. Vind het dan dieptriest dat jullie wel gebruik maken van dit soort dingen. Best geinig eigenlijk, jullie hebben toegang tot ons forum en wij staan voor in de oorlog?:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan