S.Inc vs Plague

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Op 31 juli jl. hebben wij, S.Inc, de oorlog verklaart aan Plague. Bewust hebben we even gewacht met een topic, of uberhaupt uitspraken over de oorlog omdat we niet tevreden waren over onze vorige stamaanval, die vs. I.C.E., die besmeurd werd door recruits en andere stammen die ook aanvielen. Daardoor leek onze overwinning/succes destijds eentje die niet (geheel) zelf bereikt was, ons inziens iig. Wat, met oog op de recruits, ook waar was ;)

Dat wilden we beter doen.

Ons plan gemaakt, uitgevoerd en - tegen onze grote ego's in :D - het even wat rustiger gehouden op het AF.

Op moment van schrijven is de score 84 vs 10. Met trots kunnen we vertellen dat die 10 dorpjes enkel terug-edel acties waren, en we geen enkel dorp verloren zijn dat op voorhand al in ons bezit was.

Dit kan ook komen omdat Plague op een massale fake aanval, met wat clears hier en daar, niet veel terug heeft gedaan.

Ons main target Gerardos heeft zich na de eerste ronde een tijdje enigzins verweerd (VV?), maar is vandaag uit de stam geschopt (verlaten?), vandaar dit topic. Plan was om pas bij 100 dorpjes winst een topic aan te maken, maar aangezien Gerardos de grootste klappen gevangen heeft zal dat - iig de komende tijd - niet gebeuren (op papier).

Maar, na lang stilzwijgen spreek ik namens de stam wanneer ik zeg:

Plague, jullie zijn een stel n00bs.

Doei.

PS: we wachten op jullie tegenreactie ;)

PPS: wat stats

ODA S.Inc: 14.173.982
ODA Plague: 260.719

ODD S.Inc: 780.505
ODD Plague: 13.685.468

Kan je concluderen dat wij effectief aangevallen hebben aangezien het ODA hoger ligt dan Plagues ODD.

PPPS:

Congratz aan Unforgotten, Fierce Force en Immortal Dude die het vuile werk aan het front opgeknapt hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik had gerardos z'n vv toen m'n laptop crashte dus jammer genoeg is het daar mis gegaan.
Hij is gekicked omdat hij inactief was en op geel stond.

Verde mooie aanval, niks op aan te merken.
 

DeletedUser

Guest
Ik had gerardos z'n vv toen m'n laptop crashte dus jammer genoeg is het daar mis gegaan.
Hij is gekicked omdat hij inactief was en op geel stond.

Verde mooie aanval, niks op aan te merken.

.Showtime 14:28
hahaha mooi
14:33
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er reactie`s komen vanuit hun verwacht dat ze zeggen inactiefe speler enz enz

Niet erg lang dus :D
 

DeletedUser

Guest
Niet erg lang dus :D

Omdat ik deze zag afkomen :

ger2z.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ach, zal wel komen doordat de VV niet naar behoren was gedaan :D:D

Nuja, hopelijk dat ons volgende doelwit het wat langer volhoud ;)
 

DeletedUser

Guest
Jullie 2 andere doelwitten hebben anders langer volgehouden (lees : nog steeds).

Dat waren de afleidingtargets.. -bokkerijder- was zelfs geheel fake target maar waren clears over... ;)

Mumit was maar klein lijstje dorpjes van die afhandig gemaakt moesten worden, dat is ook gebeurd.
 

DeletedUser

Guest
Buiten al geef ik mijn complimenten aan de aanval van S.inc.

Zoals hierboven al gemeld is de speler Gerardos inderdaad gekickt.

De reden hiervan is:
De speler heeft aangegeven te stoppen.
Hij heeft geen vv achter gelaten waardoor we geen invloed meer hebben op de dorpjes die aangevallen worden.

Dit is echter geen excuus dat we zoveel dorpjes verloren hebben. Vandaar nogmaals mijn complimenten.

Ik kijk uit naar een heerlijke strijd. Die van beide kanten mooie acties mag gaan opleveren.
Het is dat het spelletje op deze wereld net begint. Het kaf zal nog van het koren gescheiden gaan worden.
Dat jullie ons nu noobs vinden kan jullie misschien nog tegen gaan vallen. Dat jullie 1 speler hebben weg kunnen spelen wilt niet zeggen dat jullie de rest weg spelen. Daarbij vielen jullie net aan op het moment dat er wat onenigheden in de stam waren. Hierdoor is jullie aanval des temaal effectiever geweest.

Succes aan S.inc en mijn eigen stam natuurlijk:)
 

DeletedUser

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Ik ging 1 dag z'n vv doen toen m'n laptop neerging, toen hij terug kwam was het acc dus tot in de avond onbemand.
Daardoor heeft hij het dus waarschijnlijk opgegeven en is hij inactief gegaan.
Zonde want aan OS zal het niet gelegen hebben...
 

DeletedUser

Guest
Ik kijk ook uit naar een mooi gevecht, helaas zal het zo zijn dat ik er niet aan mee zal doen aangezien ik een andere oorlog uitvecht en midden in het plague cluster lig. Desondanks kunnen jullie aan me denken want ik zal aardig wat dorpjes gaan stacken waar nodig :D , de bovengenoemde oorlog zijn wij namelijk geen partij voor en ben dus ook benieuwd wat er hier gaat gebeuren met jullie :D .

M.vr.gr.
Corné
 

DeletedUser30462

Guest
Er kunnen allerlei redenen gegeven worden waarom een verdediging of een aanval niet goed gaat. Echter is het uiteindelijk het resultaat wat telt.

Dus bij deze, respect, deze eerste slag is inderdaad naar S.Inc gegaan. De aanval was netjes opgezet en helaas is er een speler gebroken.

Dit betekent echter niet dat we het op gaan geven. Met 1 slag win je nog geen hele oorlog :rolleyes:

Ik zou zeggen op een mooie strijd,

Zet hem op Plague en succes S.inc

Scaregrow
 

DeletedUser

Guest
Ik ging 1 dag z'n vv doen toen m'n laptop neerging, toen hij terug kwam was het acc dus tot in de avond onbemand.
Daardoor heeft hij het dus waarschijnlijk opgegeven en is hij inactief gegaan.
Zonde want aan OS zal het niet gelegen hebben...

Hij heeft minimaal 2 (mss zelfs 3) dagen weerstand geleverd met terugedel acties. (ik, als vv'er, werd een paar x verrast door zulke n00baanvallen dat het slim was, edels met 100 speer/zwaard los gestuurd :D)

Maar, er vanuit gaande dat hij inactief is/was, waarom dan toch nog een ruime 200 fakes (en wat clears) op Unforgotten sturen? Wetende dat Gerardos er toch niks mee ging doen?
 
Reactiescore
1.715
Volgens mij was het ook een onverwachte aanval ;). Maar een zeer mooi opgezette aanval van s.inc.
 

DeletedUser

Guest
Op het moment van de Fakes was de speler nog actief. Echter heeft hij een dezer dagen geleden aangegeven te stoppen. Vanaf dat moment waren de fakes niet nuttig meer.

Je snapt zelf ook wel dat de fakes bedoelt waren om de rust terug te krijgen. Echter zijn jullie *helaas niet voor 1 gat te vangen.
*
:Spelers aan Plague kant lezen helaas.
:Spelers aan S.inc kant lezen gelukkig.

Hoe verder een speler speelt kunnen wij niet beïnvloeden. We kunnen hem enkel tips geven hoe te spelen. De persoon zelf kiest er uiteindelijk voor om een bepaalde speelstijl te bekleden. In dit geval koos gerardos dus voor 100 speer/zwaard bij 1 edel.
Jij en ik hadden andere begeleiders gekozen voor deze edel. Echter zoals ik al zei. De speler bepaalt dit uiteindelijk zelf.
 
Reactiescore
1.715
Lol, dat is meestal wel de bedoeling he..dat het onverwachts is. XD

Ja oke :p. Maar die hele oorlog was onverwacht + wij hadden daar ook helemaal niet aangedacht omdat het op dat moment niet helemaal goed ging in de stam zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan