Rush : Meest schijnheilige stam van W42

DeletedUser

Guest
Vitae praat wat vuil over ons zodat ze een reden hebben om ons te stabben

Idgaf... ik vind het alleen wel irritant dat er elke keer een topic voor geopend moet worden... laat ze daar toch eens mee opflikkeren en t bij top/flopstammen gooien of voor mijn part een apart stab/discussie/gezaniktopic waar al die losse topics in samengevoegd kunnen worden zodat er niet elke keer een nieuw topic komt...
 
Reactiescore
111

DeletedUser72634

Guest
Veel plezier met jullie ''gevecht''. Heb t half doorgelezen en ben het met Benji eens dat dit gewoon in Top/Flop stammen gedaan kan worden.

Jullie maken elkaar aan beide kanten zwart met propaganda, dat is niet erg, maar ik zie het liever ingame met mooie berichtjes ipv zeveren over NAP's etc.
 
Reactiescore
1.278
Slotje
 
Reactiescore
116
1: Je spreekt een NAP af met de accounts wat wil zeggen dat je met jouw account geen aanvallen mag sturen naar je NAP maar via vv's aanvallen is niet verboden het is mss niet helemaal netjes maar ze overtreden geen beloftes.

Het is gewoon achterbakse en een slinkse manier om een NAP zo te omzeilen, voor mij valt dit achterpoortje zeker onder stab! Het account aanvallen dat wordt bespeeld door de speler waarmee jij (ook als speler) een NAP mee hebt afgesproken.

Bij een NAP ga je toch eigenlijk een contract aan dat jij als speler het account niet mag aanvallen van degene waarmee je de NAP hebt afgesproken, toch?
 

DeletedUser75339

Guest
Het is gewoon achterbakse en een slinkse manier om een NAP zo te omzeilen, voor mij valt dit achterpoortje zeker onder stab! Het account aanvallen dat wordt bespeeld door de speler waarmee jij (ook als speler) een NAP mee hebt afgesproken.

Bij een NAP ga je toch eigenlijk een contract aan dat jij als speler het account niet mag aanvallen van degene waarmee je de NAP hebt afgesproken, toch?

Heb jij ook maar iets gelezen van wat er geschreven staat ?
Minato heeft geen aanvallen verstuurd vanuit Vlemis op enig Vitae-lid.
Wat jij zegt is FOUT.
Typische Vitae P&P vuil , laaghartig en met foute informatie.
 
Reactiescore
24
Heb jij ook maar iets gelezen van wat er geschreven staat ?
Minato heeft geen aanvallen verstuurd vanuit Vlemis op enig Vitae-lid.
Wat jij zegt is FOUT.
Typische Vitae P&P vuil , laaghartig en met foute informatie.

Als ik jou was zou ik niet op Vitae meer reaggeren. Het blijkt dat de leiding een lage hersencapaciteit heeft.. :D
 
Reactiescore
116
Heb jij ook maar iets gelezen van wat er geschreven staat ?
Minato heeft geen aanvallen verstuurd vanuit Vlemis op enig Vitae-lid.
Wat jij zegt is FOUT.
Typische Vitae P&P vuil , laaghartig en met foute informatie.

Ik houd in het midden of Minato al dan niet die aanvallen verstuurde ;)

Wou gewoon even ingaan op Jokersbrain, voor de rest houd ik me netjes buiten deze discussie :)

No harm x
 
Reactiescore
372
Typische reacties van Rush, sluit perfect aan op het beeld dat ik de afgelopen tijd van ze gekregen heb. Reactie volgt nog, hoop wel dat jullie betere P&P'ers dan Nyade hebben.
 

DeletedUser75339

Guest
Typische reacties van Rush, sluit perfect aan op het beeld dat ik de afgelopen tijd van ze gekregen heb. Reactie volgt nog, hoop wel dat jullie betere P&P'ers dan Nyade hebben.

en hiermee ben ik ... niets

Jij hebt je blijkbaar ook snel ingewerkt in Vitae

Moddergooien en geen inhoud geven
 
Reactiescore
111
Ik houd in het midden of Minato al dan niet die aanvallen verstuurde ;)

Wou gewoon even ingaan op Jokersbrain, voor de rest houd ik me netjes buiten deze discussie :)

No harm x

Waarom in het midden laten? Screen van berichten staat erop. Als je het vraagt zal ook de screen van VV's gegeven worden hoor :confused:
 
Reactiescore
116
Waarom in het midden laten? Screen van berichten staat erop. Als je het vraagt zal ook de screen van VV's gegeven worden hoor :confused:

Omdat ik me er simpelweg niet mee wil moeien ;)

Wou gewoon even mededelen moesten de aanvallen wel verstuurd zijn door Minato het wel degelijk een stab zou zijn, of gewoon door eender wie die een NAP zou hebben met iemand en die zou aanvallen via VV :)
 
Reactiescore
1.278
Typische reacties van Rush, sluit perfect aan op het beeld dat ik de afgelopen tijd van ze gekregen heb. Reactie volgt nog, hoop wel dat jullie betere P&P'ers dan Nyade hebben.

Typisch geween van vitae, sluit perfect aan op het beeld dat ik de afgelopen tijd van ze gekregen heb. Wow damn wat ben ik ineens een intelligente poster geworden door zo'n stukje niet geargumenteerd op het af te zetten. :cool:
 
Reactiescore
3.584
Het is gewoon achterbakse en een slinkse manier om een NAP zo te omzeilen, voor mij valt dit achterpoortje zeker onder stab! Het account aanvallen dat wordt bespeeld door de speler waarmee jij (ook als speler) een NAP mee hebt afgesproken.

Bij een NAP ga je toch eigenlijk een contract aan dat jij als speler het account niet mag aanvallen van degene waarmee je de NAP hebt afgesproken, toch?

Ik begrijp wat je wilt zeggen en ik volg je deels.
Mijn mening is dat als je een NAP afspreekt het tussen de accounts is en dat als je via vv gaat aanvallen op die speler het niet netjes is maar geen stab.
Stab is afspraken negeren en dat vind ik in zo'n situatie niet het geval.

Maar alsnog begrijp ik je standpunt en begrijp ik dat het discutabel is alleen deel ik deze mening niet.

En dan heb ik het ook niet over geval vlemis maar gewoon in het algemeen zoals Sky A ook al bedoelde.
 

DeletedUser68252

Guest
25iw85s.png

Beste forum gangers,

Zoals verwacht zal Rush natuurlijk alles ontkennen wat wij hier boven hebben geschreven. Zullen ze dat van ons als onzin bestempelen en zullen ze jullie allen voorliegen door te beweren dat ze dit allemaal niet gedaan hebben, er helemaal niks van waar is. Dit gaat natuurlijk zoals we gewend zijn van Nyade met veel frustratie wat valt af te leiden aan de dikgedrukte grote letters, en intonatie van zijn post.

Nyade zei:
Aangezien Vitae weer een overbodig topic opent uit nodeloze aandachtslust , zal ik er dan maar wat zinnige informatie insteken over hoe Vitae de publieke opinie wil beinvloeden en hiermee zelfs een stab die ze op het moment staan te plegen goed te praten

Je beweerd zelf dat wij niks van informatie zouden geven in dit topic, dat wij geen bewijzen zouden leveren. Hiermee versterk je onze post nog maar eens gezien dit alweer uiterst hypocriet is zoals er ook van boven naar onder te lezen valt als men de 1e letters van elke alinea pakt. Hierin beschuldig je Vitae direct weer van stabben zonder enige argumentatie of daarbij geleverde bewijzen.

Nyade zei:
In welke wereld leven jullie Vitae ?

.Esta ondersteunt en keurt de stab goed en dan hebben ze niets fout gedaan.
Let hier goed op: 10-daagse nap werd afgesproken tussen Minato en Vitae.

Zoals je eigen stamgenoten al reeds hebben gezegd was .Esta hier niet aan schuldig gezien ze niet op de hoogte waren van de situatie, dit valt ook nog eens af te leiden uit dit gesprek tussen Milan en mij.

liptonia zei:
[8-4-2015 22:48:09] Sven: (wave)
[8-4-2015 22:48:14] Sven: Jullie hadden een nap met Minato toch?
[8-4-2015 22:49:36] Milan | Quid Pro Quo: Ja
[8-4-2015 22:49:41] Milan | Quid Pro Quo: Wij willen forum
[8-4-2015 22:54:26] Milan | Quid Pro Quo: svennie
[8-4-2015 22:54:38] Sven: Jeps was in gesprek met Jordi en ga ik je geven
[8-4-2015 22:54:43] Milan | Quid Pro Quo: Mooi
[8-4-2015 22:54:54] Sven: What about minato?
[8-4-2015 22:55:15] Sven: Die heeft namelijk net een 2,6k dorp extreem dicht bij mij gepakt
[8-4-2015 22:55:34] Milan | Quid Pro Quo: Wil jij m binnenkort pakken?
[8-4-2015 22:56:13] Sven: Nja als het kan graag
[8-4-2015 22:56:24] Sven: Want hoe meer front rush pakt des te gevaarlijker voor ons
[8-4-2015 22:56:30] Sven: gezien vlemis en rush dan samen zullen gaan aanvallen
[8-4-2015 22:56:44] Milan | Quid Pro Quo: Ik kan nu niet in 1 sec melden dat ik wil gaan verbreken
[8-4-2015 22:56:50] Sven: Logisch xD
[8-4-2015 22:56:56] Milan | Quid Pro Quo: Heb ze benaderd voor als ik niet in vitae terugging
[8-4-2015 22:57:06] Sven: Dat wist ik al
[8-4-2015 22:57:24] Sven: Wanneer zou jij die mogelijk heid zien dat te doen?
[8-4-2015 22:58:23] Milan | Quid Pro Quo: Ehm dat bekijk ik morgen wel
[8-4-2015 22:58:34] Milan | Quid Pro Quo: Ga nu geen overhaaste beslissingen maken
[8-4-2015 22:58:50] Milan | Quid Pro Quo: ook al zijn die atijd goed bij mij (chuckle)
[8-4-2015 22:59:37] Sven: (rofl)
[8-4-2015 22:59:41] Sven: Is goed, laat maar even weten
[8-4-2015 22:59:55] Sven: Hoelang is het op zeg termijn wat eraan vast zit ongeveer?
[8-4-2015 23:00:08] Sven: Want misschien kunnen we dan alvast ongeveer vooruit plannen vanaf wanneer jij weet dat zoiets mogelijk is
[8-4-2015 23:00:16] Sven: Dan zou .esta bijvoorbeeld voor 3 treinen kunnen zorgen
[8-4-2015 23:00:44] Milan | Quid Pro Quo: Hm ja wij kunnen ook wel 3 treinen fixen
[8-4-2015 23:00:50] Milan | Quid Pro Quo: Hij heeft 3 dorpjes ook heel dicht op mij
[8-4-2015 23:00:54] Milan | Quid Pro Quo: heb al 1 trein ernaast
[8-4-2015 23:01:02] Milan | Quid Pro Quo: ong over een weekje kunnen we beginnen denk
[8-4-2015 23:01:11] Sven: Zou mooi zijn, wij hebben atm nog 7 edels
[8-4-2015 23:01:18] Sven: als je het 3-4 dagen van te voren kan bevestigen graag
[8-4-2015 23:01:22] Sven: Dan zorgen we dat we 3 treinen hebben
[8-4-2015 23:03:18] Milan | Quid Pro Quo: oke
[8-4-2015 23:15:32] Sven: Top

[9-4-2015 00:04:41] Milan | Quid Pro Quo: ik pak vanacht trouwens koning andries
[0:01:59] milan huizing: Nja MB, nog niet, nu heb ik m nog niet nodig, maar helpen elkaar aardig
[0:02:08] milan huizing: en zodra het nodig word gaat dat wel lopen
[0:02:10] Matthew | Minato Namikaze.: ehhh
[0:02:15] Matthew | Minato Namikaze.: keizer wilde ik edelen...
[0:02:47] milan huizing: Heb al trein ernaast gezet haha
[0:02:53] Matthew | Minato Namikaze.: de grens was deze : 537|378
[0:03:01] milan huizing: Ik heb niets afgesproken met jou :(
[0:03:08] Matthew | Minato Namikaze.: boris wel
[0:03:09] milan huizing: Geen idee wat grenzen zijn
[0:03:15] milan huizing: Boris is er niet he..
[0:03:26] milan huizing: IIg ik heb het nooit met hem erover gehad
[0:03:30] milan huizing: Dat hij grenzen met jullie had
[0:03:44] Matthew | Minato Namikaze.: ....
[0:04:15] Matthew | Minato Namikaze.: Nja
[0:04:19] Matthew | Minato Namikaze.: hier ben ik echt niet blij mee
[9-4-2015 00:04:42] Milan | Quid Pro Quo: ziezo
[9-4-2015 00:05:00] Sven: Hmmmm
[9-4-2015 00:05:19] Sven: Even kijken hoe en wat. Ben benieuwd hoe dat in de vork steekt
[9-4-2015 00:07:05] Sven: Misschien kun je het beste aan Boris ook even vragen wat hij heeft afgesproken
[9-4-2015 00:07:16] Sven: en dan kijken of je tot een overeenkomst kan komen met Minato die gunstig is voor onze stam en fisher
[9-4-2015 00:07:24] Milan | Quid Pro Quo: wij gaan m aanvallen
[9-4-2015 00:07:30] Milan | Quid Pro Quo: dus er komen helemaal geen afspraken meer
[9-4-2015 00:07:44] Sven: Logisch Logisch, maar moet wel netjes besproken worden
[9-4-2015 00:07:51] Milan | Quid Pro Quo: ben bezig ja

[9-4-2015 13:09:01] Milan | Quid Pro Quo: [donderdag 9 april 2015 11:49] Matthew | Minato Namikaze.:

<<< yo milan bij deze wil ik de pbg verbreken en graag overgaan in een nap van 2 weken :)
[9-4-2015 15:45:43] Sven: Lekker
[9-4-2015 15:45:46] Sven: maar echt 2 weken?
[9-4-2015 15:45:56] Milan | Quid Pro Quo: nee
[9-4-2015 15:46:03] Milan | Quid Pro Quo: ik heb gezegd dat ik geen nap neem

[9-4-2015 15:46:30] Sven: Hmmm okay
[9-4-2015 15:46:41] Sven: maar wat ik wel wil zeggen is dat je minstens 3 dagen niet moet aanvallen op minato dan

[9-4-2015 15:47:05] Milan | Quid Pro Quo: Jaa
[9-4-2015 15:47:13] Milan | Quid Pro Quo: gaan we volgende week maandag beginnen?
[9-4-2015 15:47:17] Milan | Quid Pro Quo: weekend zal die ook wel actief zijn
[9-4-2015 15:47:23] Sven: de 13e?
[9-4-2015 15:47:33] Milan | Quid Pro Quo: ja
[9-4-2015 15:48:02] Sven: Ik ga het vanavond aan Joren voorleggen die is werken tot 21u
[9-4-2015 15:48:07] Sven: Dan hoor je meer (y)

Hij heeft ons dus nooit ingelicht over een nap van een week die er stond die al afgesproken was in Maart. Wij wisten enkel dat hij de 2 weken eis van Minato heeft afgewezen waarop ik toen heb gezegd dat het prima is maar ik wil dat hij minstens 3 dagen wacht met aanvallen gezien het tegen de normen en waarden is, het getuigd van 0 respect als je direct de aanval zal openen.


Nyade zei:
Hier doet Vitae weer waar het goed in is : Anderen zwart maken zonder informatie te geven , lees deze alinea en haal er de zinnige dingen uit.

Jullie maken andere onterecht zwart door bij bijvoorbeeld Pathos continu de spelers te veroordelen die er niks mee te maken hadden, ook na het bewijzen hiervan blijven zowel Jokersbrain als jij continu van argumentatie switchen om vervolgens weer dezelfde conclusie te geven. Wij daarentegen voeren hier propaganda die gebaart gaat met een degelijke argumentatie die te staven is met bewijzen. Dat je dit echter allemaal wilt ontkennen door te zeggen dat het allemaal onzin is, is natuurlijk uiterst komisch. Hiermee kom je er niet onderuit.

Nyade zei:
Cano valt pathos de dubbele stabber al een week aan , waar zie jij het verband ?
Er is er natuurlijk geen !!
Overigens leg je er weer mooi de nadruk op dat jullie al eerder nutteloze topics hebben gemaakt.
De P&P van Vitae is zo laaghartig en vuil dat we er eigenlijk mee zouden moeten lachen.
Ik zie nog altijd geen verband hoor , dat ik Cano verdedig is omdat jullie je tegen hen ook misdroegen op het forum net zoals jullie hier aan het doen zijn, terwijl jullie zelf de grootste stab stam en de schande van deze wereld zijn.

Cano heeft Pathos een tijdje onder vuur gelegd, is hier op een gegeven moment mee gestopt om vervolgens precies tegelijk met jullie weer de aanval te openen. E voila daar is je verband. ;) Onze P&P is niet laaghartig en vuil, dat deze echter niet in jouw straatje valt waardoor je het zo moet bestempelen om nog enigszins iets goed te kunnen praten, toont alweer aan hoe diep de interne problemen in Rush al zitten.
 

DeletedUser

Guest
Hey jongens, misschien een domme suggestie, maar wat als jullie nou eens wat meer IG laten zien ipv meer en meer op het AF. Ik denk dat iedereen daar blijer van wordt, tenzij jullie er natuurlijk geen ruk van kunnen en daarom de hele tijd op het AF zitten :p oh, en als jullie dan toch bezig zijn, maak dan meteen een oorlogstopic met statistieken en zo, kunnen jullie daar je stabcrap ook meteen in kwijt
 

DeletedUser68252

Guest
Nyade zei:
Waar halen jullie deze onzin nu weer vandaan.
Ik zit nog altijd te wachten op 1 enkel bewijsstuk, maar
dat zal er wel niet meer komen zeker omdat stabstam Vitae daar niet aan meedoet.
Vitae geeft er de voorkeur aan om blind met modder te gooien op alles wat haar niet zint.

Alweer een verwijt richting Vitae waar wij altijd hebben laten zien rechtvaardig te zijn, dergelijke dingen netjes op te lossen zoals we lieten zien met Fisher. Het toont dan ook alweer aan hoe gefrustreerd je hier eigenlijk aan het posten bent omdat dergelijke dingen met betrekking tot je eigen stam aan de kaak worden gesteld. Je moet daarom direct maar weer met de woorden stabstam, stabber en dergelijke gaan strooien zonder dat je hier ook maar enige argumentatie noch bewijs bij levert. Precies zoals wij dus al lieten zien in ons topic, ook dit is namelijk kenmerkend voor het niveau van Rush. Om dan direct maar even wat bewijs te leveren.

53pij9.png


Zoals een speler van Minato hier al aangeeft heeft hij het account beheerd en onderhouden tot gisteren. Hiermee geeft hij dus toe het account aanvals klaar te hebben gemaakt tegen zijn eigen nap, waarmee hij dus de nap schend door indirect aan te vallen. Ook in deze reactie geeft hij alweer toe dat hij dit idd gedaan heeft. Dat jij dan nog altijd dat bord voor je kop hebt door te beweren dat het onzin is, is natuurlijk belachelijk.

The White puppy zei:
Wij hebben vlemis inderdaad zo goed mogelijk voorbereid voor de aanval op Savior om hem te laten vallen

Nyade zei:
Je zit nog altijd naar Cano te verwijzen als onze bondgenoot.
Niemand binnen rush weet hier ook maar iets van af .

Dat zal vast, dat 3 stammen op een gelijk moment gaan aanvallen getuigd er gewoon van dat dit als bondgenoten onder elkaar van te voren is afgesproken.

Nyade zei:
Je geeft niets maar dan ook niets van informatie .
Je spreekt zoveel onzin dat het niet voor woorden vatbaar is.
Vitae zou de eerlijke stam zijn LOL

Vitae heeft met grootse onderscheiding de meeste stabbers in haar gelederen , waaronder de leiding die ook niet vies is van wat spionage .

Alweer spat de frustratie van je post af nu er inkijk in Rush gegeven word, direct moet je maar weer met het woord stabber, spionage gaan gooien zonder enige onderbouwing of argumentatie. Je begint te lijken op het new gen spelers wat met de week stijgt, die nemen dit woord namelijk ook te pas en te onpas in de mond. Vitae heeft nooit en te nimmer gebruik gemaakt van spionage, vitae heeft altijd rechtvaardig gehandeld wanneer er zoals bijvoorbeeld bij fisher een handeling werd gedaan door de betreffende persoon die niet door de beugel kon. Hier zou je een voorbeeld aan moeten nemen, in plaats van hen juist te verdedigen.

Nyade zei:
Einde van je statement wat zeg je nu ?
Je hebt nog niets van informatie gegeven.
JE hebt enkel nog maar met modder liggen gooien en foute veronderstellingen zitten maken.
Dit is echt geen topic waard(weeral).

Ook dit is weer uiterst hypocriet van je, je beweerd dat een ander foute veronderstellingen maakt terwijl je dat in deze post zelf meerdere malen doet. Je beweerd dat een ander stabt, spionage gebruikt. Allemaal verwijten waarvan je er geen 1 fatsoenlijk kan onderbouwen. Hypocrisie ten top.

Nyade zei:
Voor de duidelijkheid het account staat NIET onder vv van minato , noch hebben zij ermee aangevallen op Vitae.
De vv is gegeven aan Dikkebilly en dit account heeft alle acties uitgevoerd.

Nu komt het straffe , omwille van deze "reden" die er totaal geen is .
Wil .Esta en Fisherman het nap opzeggen dat ze 2(!) dagen hebben volgehouden om de stab voort te zetten die ze 2 dagen geleden samen zijn begonnen.

Je hebt onze post over duidelijk niet goed gelezen. Het maakt namelijk niet uit wie de aanvallen verstuurt heeft vanaf Vlemis, het gaat erom dat Minato Namikaze het account heeft klaar gemaakt voor de aanval op zijn eigen nap, hij daarmee de regels van een nap schend gezien hij indirect zijn eigen nap aanvalt.

.Esta is verder nooit betrokken geweest bij de stab van Fisher gezien ze zelf volledig in hun recht stonden om aan te vallen, er waren geen betrekkingen tussen Minato en .Esta. Je stamgenoten hebben het reeds toegegeven en er is reeds via een skype gesprek aangetoond dat zowel Joren als ik niks van die week afwisten. Dit soort dingen die je roept, dat is het onterecht zwart maken van een ander door het te blijven herhalen terwijl het tegendeel allang bewezen is. Een wereld van verschil met onze posts, die in tegendeel tot die van jou hier nooit weerlegt zijn door jullie, gestaafd zijn met bewijzen.

Dat jullie je er goedkoop van willen afkomen door de schuld op spelers te steken die niet enkel schuldig zijn is jouw zaak.
Echter liegen de stats er niet om er is over 2dagen gestabt en 1 van de spelers die nu nog op pathos zit was actief op het forum.
Dus kan ik veronderstellen dat hij in die 2dagen ook op pathos zat waardoor we weer kunnen veronderstellen dat hij weet had van die actie's en mee deed of het liet gebeuren wat in beide situatie's een backstab is.
Dus er zit nog een stabber op.
Dat jullie te zwak zijn om hem te kicken omdat hij mss een vriendje is van jouw zegt veel over de ballen van jullie.
Jullie verkiezen het acc pathos niet kwijt te spelen omdat het slecht uitkomt voor jullie stam terwijl je hem dus wel zou MOETEN kicken.
En dan kunnen we nog dieper gaan.

Weeral kom je hier terug op een feit wat reeds bewezen is. Ik heb al eerder door middel van een skype gesprek aangetoond dat de huidige pathos speler hier niks aan konden doen omdat de 2 gekickte spelers zonder enig overleg de edels gewoon verplaatste, de aanval op Rasta weer opende. Stop met deze onzin. ;)

Fisher houd zich niet aan de nap: de speler in kwestie word gekickt en de dorpen worden terug gegeven.
Wrm worden de spelers in pathos (niet eens allemaal) wel gekickt en worden deze dorpen alsvolgt niet terug gegeven?

De spelers in Rasta waren al reeds gestopt, dorpen terug geven was in deze situatie niet mogelijk. Hebben we ook al eens eerder aangegeven.


En nogmaals je spreekt een NAP af met de accounts wat ze daarbuiten doen op vv's is mss niet netjes maar is wel toegelaten.

Conclusie Rush speelt op het randje van toegelaten en vitae laat stab spelers in hun stam voor eigen belang.

En dan durven jullie hier nog zo'n topic maken :eek:
beter kick je pathos of die speler en dan pas kan je komen melken over zo'n dingen.

Ook het indirect aanvallen valt onder aanvallen, iets wat niet is toegestaan tijdens een nap. Het is dus zeker niet op het randje van toegelaten gezien ze gewoon de kern van een nap schenden. Verder hebben wij zoals ik al vaak heb gezegd geen enkel speler in onze stam die op W42 een stab is begaan, hebben wij dat altijd netjes opgelost.

Blijkbaar is er weer een hele hoop drama bijgekomen in de paar uur dat ik aan het werken was. Ik zal maar even vertellen dat IK diegene was die de aanvallen verstuurde, en IK de vakantievervanging had gekregen van Haranu Kozakura, in overleg met hem heb ik wat edeltjes e.d. gestuurd. Dit kan gemakkelijk bewezen worden aan de hand van de aanmeldingen mocht je dit willen.

Dus mogelijke aanvallen mogen geadresseerd worden aan DikkeBilly, de koffie staat klaar.

Misschien is het nu ook mogelijk om posts en verdenkingen van normaal niveau te krijgen, of is dat ook al weer teveel gevraagd? Jullie niveau daalt met het uur.

Met vriendelijke groet,

DikkeBilly

Heb jij ook maar iets gelezen van wat er geschreven staat ?
Minato heeft geen aanvallen verstuurd vanuit Vlemis op enig Vitae-lid.
Wat jij zegt is FOUT.
Typische Vitae P&P vuil , laaghartig en met foute informatie.

Je hebt onze post waarschijnlijk niet goed gelezen, het gaat er namelijk niet om wie de aanvallen heeft verstuurt. Het gaat erom dat Minato Namikaze het account heeft klaargemaakt om mee aan te vallen op Savio of the North ten tijden van een nap. Dit is al reeds erkend door de spelers zelf. Door dit klaarmaken schenden ze de nap gezien ze zo indirect hun eigen nap aanvallen.
 
Reactiescore
111
Hey jongens, misschien een domme suggestie, maar wat als jullie nou eens wat meer IG laten zien ipv meer en meer op het AF. Ik denk dat iedereen daar blijer van wordt, tenzij jullie er natuurlijk geen ruk van kunnen en daarom de hele tijd op het AF zitten :p oh, en als jullie dan toch bezig zijn, maak dan meteen een oorlogstopic met statistieken en zo, kunnen jullie daar je stabcrap ook meteen in kwijt

We doen al massa, blijkbaar tegelijk met CaNo :p
 
Bovenaan