Rush : Meest schijnheilige stam van W42

Reactiescore
151

DeletedUser3435

Guest
Ja, waarom schrijft CBC deze artikels trouwens niet alleen? Ik ben in de helft gestopt omdat het echt niet leuk was om te lezen. Dan mis je hier toch wel een Aus of dergelijke die indrukwekkende posts kan maken.. Vind trouwen dat er heel veel gepraat wordt, maar heeeeel weinig actie van komt. Of ben ik daar fout in? :)
 
Reactiescore
2.062
Volgend forumartikel : Space, een messteek in de rug..
Is maar een voorspelling hé... :eek:

Of KRepox terug als co bij rene

Als je een account klaarmaakt wat buiten je eigen stam ligt in dit geval voor de aanvallen tegen je eigen Nap val je daarmee indirect je Nap aan, schend je de Nap.





Doet er niet toe, jullie hebben het account voorbereid op aanvallen, zelf de intentie gehad deze aanvallen te versturen op jullie eigen Nap (Savior of the North).



Stereotype Rush post? Altijd word er door jullie geroepen dat dingen onzin zijn zonder enige argumentatie die vaak gebaard gaat met persoonlijke aanvallen.



Door een vv account tegen je Nap klaar te maken om mee aan te vallen, val je indirect je eigen nap aan waarmee je dus de afspraak schend.



Deze discussie hebben we allang gevoerd en uiteindelijk ben je er met de staart tussen de benen van door gegaan na meer dan 5x van argumentatie te switchen. De spelers die de discutabele actie begingen zijn gekickt van het account.



Wij veroordeelde hun voor het onterecht zwart maken van de huidige Pathos spelers gezien ze niks met de discutabele actie te maken hadden, dit is echter niet te vergelijken met deze situatie gezien dit Rush betreft als stam.


sven er zijn genoeg spelers in rush die gewoon goed zijn en zeker meer dan een 3e rangs stammetje:), dat moet je begrijpen. Hoe ik heb begrepen heeft minato zelf niet gestuurd maar wel de VV gehad, maar dat kan ik niet bevestigen.
 
Reactiescore
2.062
Was het niet andersom? :p Ik ben zover ik me nog herinner nooit een CO geweest.

nee, nog niet maar ga je weer spelen of alleen AF? je moet me weer ff adde op skype had iedereen verwijderd rene3641
 

DeletedUser51467

Guest
Je vat het verkeerd op, ik bedoel dat de propaganda maar van één kant komt (Vitae), en niet dat het alleen maar dezelfde boodschap overbrengt (wat ook het geval is^^).

Inderdaad mijn excuses. Dat de propaganda enkel van ons komt is niet onze schuld natuurlijk. Echter zijn de meest vaardige AF-posters ofwel gestopt ofwel spelen ze deze wereld niet ofwel spelen ze in Vitae.
 

DeletedUser75339

Guest
Vitae de schande van W42

wI4fTBf.png


Aangezien Vitae weer een overbodig topic opent uit nodeloze aandachtslust , zal ik er dan maar wat zinnige informatie insteken over hoe Vitae de publieke opinie wil beinvloeden en hiermee zelfs een stab die ze op het moment staan te plegen goed te praten








Het is slechts enkele dagen geleden dat Rush hier op het Algemeen forum een post over een Vitae speler maakte die een Nap schond. Dit is uiteindelijk door Vitae keurig afgehandeld. Een Nap van 10 dagen werd afgesproken tussen Fishermansfriend , .Estateroami en Minato Namikaze. Naast de nap hebben zowel Fisher als .Esta de overgenomen dorpen terug gegeven, dit terwijl .Esta zijn dorpen gewoon had mogen behouden gezien zij niks fout hadden gedaan. Vitae was echter van mening dat we vanwege de actie die Quid Pro quo had opgezet iets extra's moesten terug doen om hun te compenseren voor de geleden verliezen. Zo gezegd zo gedaan, alle dorpen zijn reeds terug gegaan naar Minato, een 10 daagse nap werd afgesproken.

In welke wereld leven jullie Vitae ?

.Esta ondersteunt en keurt de stab goed en dan hebben ze niets fout gedaan.
Let hier goed op: 10-daagse nap werd afgesproken tussen Minato en Vitae.







Yihaaaa, daar gaan we weer. Als Rush een dergelijke post maakt die betrekking heeft tot het schenden van een Nap zou je verwachten dat men zich ook aan de gestelde normen en waarden houd die in die post naar voren kwamen. Niets blijkt echter minder waar. Rush veroordeelt andere stammen maar begaat vervolgens zelf geheel hetzelfde. Uiterst schijnheilig, hypocriet. Wij hadden van Rush een eerlijke strijd verwacht, die geheel fair zou lopen. Helaas kunnen zij dit niet opbrengen, kunnen ze geen voorbeeld nemen aan Vitae die altijd rechtvaardig handelt, ook wanneer dit in haar eigen nadeel is. Rush heeft zich vandaag in hetzelfde rijtje als Cano gevoegd, niet geheel onverwacht natuurlijk gezien het elkaars bondgenoten zijn.

Hier doet Vitae weer waar het goed in is : Anderen zwart maken zonder informatie te geven , lees deze alinea en haal er de zinnige dingen uit.


Plots begon vandaag ook Vlemis de aanval op Vitae te openen, nadat er al een massa van Rush op het account Dont ask Me liep, Cano reeds de aanval had geopend op Pathos11. We kunnen dus vrij duidelijk stellen dat dit bondgenoten van elkaar zijn gezien ze samen de aanval gelijktijdig openen, dezelfde normen en waarden hanteren. Zie het topic: 'Cano van respectvol tegenstander tot sneaky achterbakse stam.' In dit topic word duidelijk dat Cano geen respect heeft voor diplomatieke betrekkingen. De puzzelstukjes vallen nu op zijn plek, vrij logisch dat Nyade daar trachtte zijn eigen bondgenoot te verdedigen, de actie van zijn bondgenoot trachtte goed te praten.

Cano valt pathos de dubbele stabber al een week aan , waar zie jij het verband ?
Er is er natuurlijk geen !!
Overigens leg je er weer mooi de nadruk op dat jullie al eerder nutteloze topics hebben gemaakt.
De P&P van Vitae is zo laaghartig en vuil dat we er eigenlijk mee zouden moeten lachen.
Ik zie nog altijd geen verband hoor , dat ik Cano verdedig is omdat jullie je tegen hen ook misdroegen op het forum net zoals jullie hier aan het doen zijn, terwijl jullie zelf de grootste stab stam en de schande van deze wereld zijn.



Opzich zal dit menig wenkbrauw doen fronzen van de gemiddeld lezer van dit forum. Waarom is dit nu schijnheilig, hypocriet? Dat zullen we jullie uitleggen. Als je de statistieken van het account Vlemis bekijkt zal je opvallen dat dit account al enige tijd stilstaat qua groei. Dit komt omdat de vv van dit account in het bezit van Rush is, zij dit account willen gebruiken om een voordeel ten op zichtte van Vitae te krijgen, ze kunnen het namelijk net zoals Cano ondanks een overmacht in die regio niet alleen af. Uiterst cynisch dat beide partijen al eens verwijten maakte richting Vitae dat we ons op de diplomatieke markt begaven, het niet alleen zouden afkunnen waar zij gewoon exact hetzelfde doen. Hypocrisie, tegenstrijdigheid tot de max.

Wij hebben nergens dergelijke verwijten gemaakt.
Julie zitten altijd af te geven op andere stammen omdat ze in de meerderheid zouden zijn , zie het Cano verhaal.
Vlemis heeft het account aan onze stam gegeven ja omdat hij niet wou dat het in de stabbers handen van Vitae zou terecht komen.


Cru, een kort woord wat toch zoveel zegt in een situatie als deze. Dit woord beschrijft in dit geval voornamelijk de stam Rush, welke geteisterd word door interne problemen vanwege de vele harteloze spelers die er spelen. Zelfs onderling tussen de leiders van de stam lijken ze het niet eens te zijn over de normen en waardes die ze moeten hanteren. Zo zijn de bespeler van Minato Namikaze (leiders account van Rush) het niet eens met betrekking tot de vuile actie die Rush is begaan. De ene speler neemt het account Vlemis onder beheer voor een periode. Stoomt het account klaar voor een aanval op Savio of the North, het account waar zij zelf een nap mee hebben, terwijl de ander van het account juist volledig tegen de actie is.
Waar halen jullie deze onzin nu weer vandaan.
Ik zit nog altijd te wachten op 1 enkel bewijsstuk, maar
dat zal er wel niet meer komen zeker omdat stabstam Vitae daar niet aan meedoet.
Vitae geeft er de voorkeur aan om blind met modder te gooien op alles wat haar niet zint.



Ravage, weer een woord wat perfect past in deze situatie. Het is namelijk een regelrechte ravage te noemen binnen Rush. Enkele dagen geleden opende een Rush speler zelfs nog een skype gesprek met de zin: 'Rush is echt om te janken man.' Nu snap ik precies waar hij op doelde met die zin. Hun niveau is namelijk echt om te janken. Eerst al de continu aanhoudende persoonlijke aanvallen tegen Vitae spelers, nu het indirect aanvallen tijdens een Nap. Deze 3e rangs stam heeft zich zojuist verlaagt tot onder het dieptepunt. Zonde, want in tegenstelling tot wat ik van hun bondgenoot had verwacht, had ik bij hun iets hogere verwachtingen. Deze zal ik maar eens moeten bijstellen als ik het allemaal zo bekijk, want tot nu toe is hun niveau vele malen lager dan dat van hun bondgenoot.

Je zit nog altijd naar Cano te verwijzen als onze bondgenoot.
Niemand binnen rush weet hier ook maar iets van af .


Incapabel, weer een fantastisch woord wat een puzzelstukje in deze ravage beschrijft. We spreken hier natuurlijk over de leiding van Rush. Ze hebben nog veel te leren zo valt te zien. Eerst keurde ze het sneaky achterbakse gedrag van hun bondgenoot Cano goed, nu schijnen ze zelf geen problemen te hebben met het geen wat ze onlangs veroordeelde. Wij zullen er als rechtvaardige, eerlijke stam dan ook alles aan doen deze walgelijk, vieze en obscene stam te bestrijden. Willen wij meer of minder Rush? Minder! Minder! galmde het door de Vitae chat.

Je geeft niets maar dan ook niets van informatie .
Je spreekt zoveel onzin dat het niet voor woorden vatbaar is.
Vitae zou de eerlijke stam zijn LOL

Vitae heeft met grootse onderscheiding de meeste stabbers in haar gelederen , waaronder de leiding die ook niet vies is van wat spionage .



En dan zijn we alweer bijna aan het einde van dit statement die betrekking heeft tot de stam Rush. Wij hopen jullie verlicht te hebben met deze openbaring. Wij hopen dat iedereen wel 2x achter zijn oren zal krabben in het vervolg voor men met deze stam een diplomatieke betrekking aan zal gaan. Wij willen jullie allen nog veel succes wensen op deze wereld en hopen dat ieder andere stam met respect voor elkaar zal strijden. Dat men zich aan de normen en waarden van tw houd.

Einde van je statement wat zeg je nu ?
Je hebt nog niets van informatie gegeven.
JE hebt enkel nog maar met modder liggen gooien en foute veronderstellingen zitten maken.
Dit is echt geen topic waard(weeral).


ot slot willen we nog even een samenvatting geven van de situatie. Het account Vlemis staat al enige tijd onder vv van Rush leider Minato Namikaze. Deze heeft sinds enkele dagen een nap met het account Savior of the North. Gedurende deze Nap hebben ze de vv van het account vlemis aangehouden, hebben ze het account voorbereid op een aanval tegen hun eigen nap, hiermee val je indirect je eigen nap aan, schend je de regels van een Nap gezien dat letterlijk inhoud: Niet aanvalspact. Het ergste van alles is nog, dat ze naast het account klaarstomen voor een aanval op hun Nap zelfs de intentie hebben gehad om zelf met het account aan te vallen op Savior of the North.



Voor de duidelijkheid het account staat NIET onder vv van minato , noch hebben zij ermee aangevallen op Vitae.
De vv is gegeven aan Dikkebilly en dit account heeft alle acties uitgevoerd.

Nu komt het straffe , omwille van deze "reden" die er totaal geen is .
Wil .Esta en Fisherman het nap opzeggen dat ze 2(!) dagen hebben volgehouden om de stab voort te zetten die ze 2 dagen geleden samen zijn begonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3435

Guest
Leuk dat je antwoordt, maar wil je aub die grootte wel wat aanpassen? Leest echt niet leuk zo.
 

DeletedUser61365

Guest
Hahaha xd

Vitae maakt zichzelf hier wel erg belachelijk, komt met enkel argumenten gebaseerd op losse flarden van niks.
 

DeletedUser

Guest
vecht vitae op het forum of ingame?
niet eens leeswaardig :')
 

DeletedUser

Guest

25iw85s.png

Beste Forumgangers,

Het is slechts enkele dagen geleden dat Rush hier op het Algemeen forum een post over een Vitae speler maakte die een Nap schond. Dit is uiteindelijk door Vitae keurig afgehandeld. Een Nap van 10 dagen werd afgesproken tussen Fishermansfriend (Nieuwe naam: Savior of the North), .Estateroami en Minato Namikaze. Naast de nap hebben zowel Fisher als .Esta de overgenomen dorpen terug gegeven, dit terwijl .Esta zijn dorpen gewoon had mogen behouden gezien zij niks fout hadden gedaan. Vitae was echter van mening dat we vanwege de actie die Quid Pro quo had opgezet iets extra's moesten terug doen om hun te compenseren voor de geleden verliezen. Zo gezegd zo gedaan, alle dorpen zijn reeds terug gegaan naar Minato, een 10 daagse nap werd afgesproken.

Yihaaaa, daar gaan we weer. Als Rush een dergelijke post maakt die betrekking heeft tot het schenden van een Nap zou je verwachten dat men zich ook aan de gestelde normen en waarden houd die in die post naar voren kwamen. Niets blijkt echter minder waar. Rush veroordeelt andere stammen maar begaat vervolgens zelf geheel hetzelfde. Uiterst schijnheilig, hypocriet. Wij hadden van Rush een eerlijke strijd verwacht, die geheel fair zou lopen. Helaas kunnen zij dit niet opbrengen, kunnen ze geen voorbeeld nemen aan Vitae die altijd rechtvaardig handelt, ook wanneer dit in haar eigen nadeel is. Rush heeft zich vandaag in hetzelfde rijtje als Cano gevoegd, niet geheel onverwacht natuurlijk gezien het elkaars bondgenoten zijn.

Plots begon vandaag ook Vlemis de aanval op Vitae te openen, nadat er al een massa van Rush op het account Dont ask Me liep, Cano reeds de aanval had geopend op Pathos11. We kunnen dus vrij duidelijk stellen dat dit bondgenoten van elkaar zijn gezien ze samen de aanval gelijktijdig openen, dezelfde normen en waarden hanteren. Zie het topic: 'Cano van respectvol tegenstander tot sneaky achterbakse stam.' In dit topic word duidelijk dat Cano geen respect heeft voor diplomatieke betrekkingen. De puzzelstukjes vallen nu op zijn plek, vrij logisch dat Nyade daar trachtte zijn eigen bondgenoot te verdedigen, de actie van zijn bondgenoot trachtte goed te praten.

Opzich zal dit menig wenkbrauw doen fronzen van de gemiddeld lezer van dit forum. Waarom is dit nu schijnheilig, hypocriet? Dat zullen we jullie uitleggen. Als je de statistieken van het account Vlemis bekijkt zal je opvallen dat dit account al enige tijd stilstaat qua groei. Dit komt omdat de vv van dit account in het bezit van Rush is, zij dit account willen gebruiken om een voordeel ten op zichtte van Vitae te krijgen, ze kunnen het namelijk net zoals Cano ondanks een overmacht in die regio niet alleen af. Uiterst cynisch dat beide partijen al eens verwijten maakte richting Vitae dat we ons op de diplomatieke markt begaven, het niet alleen zouden afkunnen waar zij gewoon exact hetzelfde doen. Hypocrisie, tegenstrijdigheid tot de max.

Cru, een kort woord wat toch zoveel zegt in een situatie als deze. Dit woord beschrijft in dit geval voornamelijk de stam Rush, welke geteisterd word door interne problemen vanwege de vele harteloze spelers die er spelen. Zelfs onderling tussen de leiders van de stam lijken ze het niet eens te zijn over de normen en waardes die ze moeten hanteren. Zo zijn de bespeler van Minato Namikaze (leiders account van Rush) het niet eens met betrekking tot de vuile actie die Rush is begaan. De ene speler neemt het account Vlemis onder beheer voor een periode. Stoomt het account klaar voor een aanval op Savio of the North, het account waar zij zelf een nap mee hebben, terwijl de ander van het account juist volledig tegen de actie is.

Ravage, weer een woord wat perfect past in deze situatie. Het is namelijk een regelrechte ravage te noemen binnen Rush. Enkele dagen geleden opende een Rush speler zelfs nog een skype gesprek met de zin: 'Rush is echt om te janken man.' Nu snap ik precies waar hij op doelde met die zin. Hun niveau is namelijk echt om te janken. Eerst al de continu aanhoudende persoonlijke aanvallen tegen Vitae spelers, nu het indirect aanvallen tijdens een Nap. Deze 3e rangs stam heeft zich zojuist verlaagt tot onder het dieptepunt. Zonde, want in tegenstelling tot wat ik van hun bondgenoot had verwacht, had ik bij hun iets hogere verwachtingen. Deze zal ik maar eens moeten bijstellen als ik het allemaal zo bekijk, want tot nu toe is hun niveau vele malen lager dan dat van hun bondgenoot.

Incapabel, weer een fantastisch woord wat een puzzelstukje in deze ravage beschrijft. We spreken hier natuurlijk over de leiding van Rush. Ze hebben nog veel te leren zo valt te zien. Eerst keurde ze het sneaky achterbakse gedrag van hun bondgenoot Cano goed, nu schijnen ze zelf geen problemen te hebben met het geen wat ze onlangs veroordeelde. Wij zullen er als rechtvaardige, eerlijke stam dan ook alles aan doen deze walgelijk, vieze en obscene stam te bestrijden. Willen wij meer of minder Rush? Minder! Minder! galmde het door de Vitae chat.

En dan zijn we alweer bijna aan het einde van dit statement die betrekking heeft tot de stam Rush. Wij hopen jullie verlicht te hebben met deze openbaring. Wij hopen dat iedereen wel 2x achter zijn oren zal krabben in het vervolg voor men met deze stam een diplomatieke betrekking aan zal gaan. Wij willen jullie allen nog veel succes wensen op deze wereld en hopen dat ieder andere stam met respect voor elkaar zal strijden. Dat men zich aan de normen en waarden van tw houd.

Tot slot willen we nog even een samenvatting geven van de situatie. Het account Vlemis staat al enige tijd onder vv van Rush leider Minato Namikaze. Deze heeft sinds enkele dagen een nap met het account Savior of the North. Gedurende deze Nap hebben ze de vv van het account vlemis aangehouden, hebben ze het account voorbereid op een aanval tegen hun eigen nap, hiermee val je indirect je eigen nap aan, schend je de regels van een Nap gezien dat letterlijk inhoud: Niet aanvalspact. Het ergste van alles is nog, dat ze naast het account klaarstomen voor een aanval op hun Nap zelfs de intentie hebben gehad om zelf met het account aan te vallen op Savior of the North.

Met Vriendelijke Groeten,
Liptonia (Sven), Conceived By Communism (Jordi) & Jullie Beschermer (Joren).

Tl;dr

Vitae de schande van W42

wI4fTBf.png


Aangezien Vitae weer een overbodig topic opent uit nodeloze aandachtslust , zal ik er dan maar wat zinnige informatie insteken over hoe Vitae de publieke opinie wil beinvloeden en hiermee zelfs een stab die ze op het moment staan te plegen goed te praten





In welke wereld leven jullie Vitae ?

.Esta ondersteunt en keurt de stab goed en dan hebben ze niets fout gedaan.
Let hier goed op: 10-daagse nap werd afgesproken tussen Minato en Vitae.





Hier doet Vitae weer waar het goed in is : Anderen zwart maken zonder informatie te geven , lees deze alinea en haal er de zinnige dingen uit.



Cano valt pathos de dubbele stabber al een week aan , waar zie jij het verband ?
Er is er natuurlijk geen !!
Overigens leg je er weer mooi de nadruk op dat jullie al eerder nutteloze topics hebben gemaakt.
De P&P van Vitae is zo laaghartig en vuil dat we er eigenlijk mee zouden moeten lachen.
Ik zie nog altijd geen verband hoor , dat ik Cano verdedig is omdat jullie je tegen hen ook misdroegen op het forum net zoals jullie hier aan het doen zijn, terwijl jullie zelf de grootste stab stam en de schande van deze wereld zijn.




Wij hebben nergens dergelijke verwijten gemaakt.
Julie zitten altijd af te geven op andere stammen omdat ze in de meerderheid zouden zijn , zie het Cano verhaal.
Vlemis heeft het account aan onze stam gegeven ja omdat hij niet wou dat het in de stabbers handen van Vitae zou terecht komen.



Waar halen jullie deze onzin nu weer vandaan.
Ik zit nog altijd te wachten op 1 enkel bewijsstuk, maar
dat zal er wel niet meer komen zeker omdat stabstam Vitae daar niet aan meedoet.
Vitae geeft er de voorkeur aan om blind met modder te gooien op alles wat haar niet zint.




Je zit nog altijd naar Cano te verwijzen als onze bondgenoot.
Niemand binnen rush weet hier ook maar iets van af .



Je geeft niets maar dan ook niets van informatie .
Je spreekt zoveel onzin dat het niet voor woorden vatbaar is.
Vitae zou de eerlijke stam zijn LOL

Vitae heeft met grootse onderscheiding de meeste stabbers in haar gelederen , waaronder de leiding die ook niet vies is van wat spionage .




Einde van je statement wat zeg je nu ?
Je hebt nog niets van informatie gegeven.
JE hebt enkel nog maar met modder liggen gooien en foute veronderstellingen zitten maken.
Dit is echt geen topic waard(weeral).





Voor de duidelijkheid het account staat NIET onder vv van minato , noch hebben zij ermee aangevallen op Vitae.
De vv is gegeven aan Dikkebilly en dit account heeft alle acties uitgevoerd.

Nu komt het straffe , omwille van deze "reden" die er totaal geen is .
Wil .Esta en Fisherman het nap opzeggen dat ze 2(!) dagen hebben volgehouden om de stab voort te zetten die ze 2 dagen geleden samen zijn begonnen.

Tl; dr
 

DeletedUser75339

Guest
Leuk dat je antwoordt, maar wil je aub die grootte wel wat aanpassen? Leest echt niet leuk zo.

Voor jou leesplezier wat aangepast :)

maar jeez zitten ze hier doodleuk een stab die ze gaan doen goed te praten : het niveau en de moraal van die stam :eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Voor jou leesplezier wat aangepast :)

maar jeez zitten ze hier doodleuk een stab die ze gaan doen goed te praten : het niveau en de moraal van die stam :eek:
Held, bedankt! Nu lees ik alles met plezier :D
 

DeletedUser75339

Guest

Vitae praat wat vuil over ons zodat ze een reden hebben om minato opnieuw te stabben

.esta en fisher kunnen afmaken waar ze zijn aan begonnen omwille van een reden die ze zelf uitvinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.538
Door een vv account tegen je Nap klaar te maken om mee aan te vallen, val je indirect je eigen nap aan waarmee je dus de afspraak schend.



Deze discussie hebben we allang gevoerd en uiteindelijk ben je er met de staart tussen de benen van door gegaan na meer dan 5x van argumentatie te switchen. De spelers die de discutabele actie begingen zijn gekickt van het account.



Wij veroordeelde hun voor het onterecht zwart maken van de huidige Pathos spelers gezien ze niks met de discutabele actie te maken hadden, dit is echter niet te vergelijken met deze situatie gezien dit Rush betreft als stam.

Dat jullie je er goedkoop van willen afkomen door de schuld op spelers te steken die niet enkel schuldig zijn is jouw zaak.
Echter liegen de stats er niet om er is over 2dagen gestabt en 1 van de spelers die nu nog op pathos zit was actief op het forum.
Dus kan ik veronderstellen dat hij in die 2dagen ook op pathos zat waardoor we weer kunnen veronderstellen dat hij weet had van die actie's en mee deed of het liet gebeuren wat in beide situatie's een backstab is.
Dus er zit nog een stabber op.
Dat jullie te zwak zijn om hem te kicken omdat hij mss een vriendje is van jouw zegt veel over de ballen van jullie.
Jullie verkiezen het acc pathos niet kwijt te spelen omdat het slecht uitkomt voor jullie stam terwijl je hem dus wel zou MOETEN kicken.
En dan kunnen we nog dieper gaan.

Fisher houd zich niet aan de nap: de speler in kwestie word gekickt en de dorpen worden terug gegeven.
Wrm worden de spelers in pathos (niet eens allemaal) wel gekickt en worden deze dorpen alsvolgt niet terug gegeven?


En nogmaals je spreekt een NAP af met de accounts wat ze daarbuiten doen op vv's is mss niet netjes maar is wel toegelaten.

Conclusie Rush speelt op het randje van toegelaten en vitae laat stab spelers in hun stam voor eigen belang.

En dan durven jullie hier nog zo'n topic maken :eek:
beter kick je pathos of die speler en dan pas kan je komen melken over zo'n dingen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3104

Guest
Blijkbaar is er weer een hele hoop drama bijgekomen in de paar uur dat ik aan het werken was. Ik zal maar even vertellen dat IK diegene was die de aanvallen verstuurde, en IK de vakantievervanging had gekregen van Haranu Kozakura, in overleg met hem heb ik wat edeltjes e.d. gestuurd. Dit kan gemakkelijk bewezen worden aan de hand van de aanmeldingen mocht je dit willen.

Dus mogelijke aanvallen mogen geadresseerd worden aan DikkeBilly, de koffie staat klaar.

Misschien is het nu ook mogelijk om posts en verdenkingen van normaal niveau te krijgen, of is dat ook al weer teveel gevraagd? Jullie niveau daalt met het uur.

Met vriendelijke groet,

DikkeBilly
 
Bovenaan