ronde #134 (tijdelijk topic)

DeletedUser

Guest
dat kan nooit gecheckt worden ;)

Oh zeker wel ;)
Als het goed is krijgen de MODs een lijst per speed van op welk acca welke IP's staan, hoeven ze die alleen te checken van de mensen die tot op dat moment top 20 staan en op het laatst alle mensen die top 50 staan en na afloop diskwalificeren :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook Admin/MOD geweest van een site en daar kreeg ik tijdens een bepaalde ronde ook altijd de acca's + IP's en nog heel wat meer te zien, het lijkt me sterk dat ze dat hier op TW niet hebben ^^
 

DeletedUser

Guest
Als jan ons dingen geeft om te doen leiders zoeken en hij de technische stuff doet dan lukt het dit weekend wel :p
 

DeletedUser3306

Guest
Het idee is wel leuk, maar ik kan er niet voor zorgen dat je geen troepen erin kan bouwen volgens mij. Als je het dorp overneemt dan kan je altijd gewoon de kazerne tot level 25 bouwen en de stam tot level 20. De enige methode om dit te omzeilen is de boederij op level 1 zetten en zo dus een xxxxxx/weinig krijgen waardoor je geen troepen meer kan bijbouwen. Maar dan krijg je dus problemen met de boederijlimiet, dan moet ik die afzetten en dan krijg je weer een hele hoop gedef. Als je de muur op 0 zet dan zijn trouwens die 20.000 def sowieso direct dood, zeker dan als je geen boederij hebt xD

Boerderij op 30 zetten dan maar, en doordat het dorp zo hoog zit de boerderij dan wss wel aan de limiet.... (inwoners van de gebouwen)
 

DeletedUser

Guest
ik zou
op woensdag 4 boot dorpen ofzo zetten van 60 k
En op vrijdag weer 4 van 200 k punten.
Oftewel zet je alle dorpen al klaar 8 boot dorpen maar er zit 100 k deff dus onmogenlijk te halen :)

En stamindeling is een slecht idee, is onmogenlijk om nog te kunnen toepassen voor jan, beter zou er tribelock komen => geen backstabeling ;)

En mss ook 2 barbaar / speler en groeien tot 7 k :p


en snelheid 175 :D
 

DeletedUser30507

Guest
maybe tribelock na 1 dag? aangezien speed alsnog hoog zal zijn, is tribelock na 1 uur altijd irritant :p. na 1 dag heb je mooie stammen, en dan word er gok ik pas goed ge BS'd.
 

DeletedUser

Guest
maybe tribelock na 1 dag? aangezien speed alsnog hoog zal zijn, is tribelock na 1 uur altijd irritant :p. na 1 dag heb je mooie stammen, en dan word er gok ik pas goed ge BS'd.

Na 1 dag staan de topspelers altijd top 10 dus na 1 dag kunnen de topspelers volgens jou in 1 stam om daarna de rest te gaan neerrammen i.p.v. dat ze tegen elkaar moeten rammen voor de concurrentiestrijd hoog te houden :)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad heel goed idee om je automatisch in te delen in een stam alsjeblieft jan kan da (A)
 

DeletedUser30507

Guest
Na 1 dag staan de topspelers altijd top 10 dus na 1 dag kunnen de topspelers volgens jou in 1 stam om daarna de rest te gaan neerrammen i.p.v. dat ze tegen elkaar moeten rammen voor de concurrentiestrijd hoog te houden :)

ja daarom. geniaal toch? :p aangezien ik nu al weet dat wij dan top 10 staan XD.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad heel goed idee om je automatisch in te delen in een stam alsjeblieft jan kan da (A)

Dat gaat nooit lukken in een weekend vrees ik... Ik bespreek het even met Duckje, misschien een weekje uitstellen en dat de laatste week van augustus doen mét ingedeelde stammen?
 

DeletedUser

Guest
6 uur beginnersbescherming,, (als dat niet kan 4 uur)

aangezien er veel babaren/bonusdorpen zijn is het leuk om een hele lange beginners bescherming te doen zodat al veel mensen veel dorpen hebben eer we tegen elkaar gaan spelen deze mensen kunnen ook allemaal hun troepen op orde zetten dus zit er in het spel meer tactiek;)

Veder zou ik graag start niveau 2 hebben.

Bootsdorpen... Jan als ik jouw was zou ik dat nog iets meer uitdenken. dan meteen er 1 te gaan beginnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
niveau 0 en 4 uur bb dan hebben de goede spelers allang hun treintje klaar om tegen elkaar te gaan Xd
 
Bovenaan