Roasttopic w78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
372
houd het een beetje spannend XD

beetje rond vissen is meer dan normaal in een situatie waar ik het persoonlijk niet mee eens ben lol ?
en met dutchboy speelde ik nog niet op het account kwam op t account toen een van z'n laatste dorpen overnamen
zal wel een reden hebben dat die niet meer gereageerd heb >?

en mij weg zetten als een driftkikker hahaha

En nogmaals het is niet mijn account ik ben ook pas later bij greg komen spelen

Bekijk bijlage 26526

Kijk naar de eerste post, ik heb het voor je gemarkeerd. Je gebruikt speelde, insinuerend dat dat toen nog niet het geval was maar nu wel. Je zegt ook hij kwam op het account, met andere woorden hij heeft bij je gelogged. Vervolgens post je een screen waarin hij aangeeft dat hij geen interesse heeft in een fusie. Je spreekt jezelf gewoon compleet tegen slechts één post later. Wat is er nou precies gebeurd, leg dat eens uit? Heb je hem gestabbed?
 
Reactiescore
34
Kijk naar de eerste post, ik heb het voor je gemarkeerd. Je gebruikt speelde, insinuerend dat dat toen nog niet het geval was maar nu wel. Je zegt ook hij kwam op het account, met andere woorden hij heeft bij je gelogged. Vervolgens post je een screen waarin hij aangeeft dat hij geen interesse heeft in een fusie. Je spreekt jezelf gewoon compleet tegen slechts één post later. Wat is er nou precies gebeurd, leg dat eens uit? Heb je hem gestabbed?


beetje rond vissen is meer dan normaal in een situatie waar ik het persoonlijk niet mee eens ben lol ? Gaat over de vv
en met dutchboy speelde ik nog niet op het account kwam op t account toen een van z'n laatste dorpen overnamen


lol ? ik heb het even voor jou gemarkeerd
 
Reactiescore
372
beetje rond vissen is meer dan normaal in een situatie waar ik het persoonlijk niet mee eens ben lol ? Gaat over de vv
en met dutchboy speelde ik nog niet op het account kwam op t account toen een van z'n laatste dorpen overnamen


lol ? ik heb het even voor jou gemarkeerd
No offence, maar je zinsbouw is echt niet te doorgronden. Desondanks bedankt voor de opheldering, maar aangezien je net op dat moment op het account kwam ben je dus sowieso bekend met de situatie, wil je die ook even ophelderen?
 
Reactiescore
34
No offence, maar je zinsbouw is echt niet te doorgronden. Desondanks bedankt voor de opheldering, maar aangezien je net op dat moment op het account kwam ben je dus sowieso bekend met de situatie, wil je die ook even ophelderen?
nee is niet erg ben ik van op de hoogte XD

dat van dutch zoals ik de PM's terug lees is het precies die screen wat ik net achterlaat hij wou geen fusie toen was die weg
 
Reactiescore
372
nee is niet erg ben ik van op de hoogte XD

dat van dutch zoals ik de PM's terug lees is het precies die screen wat ik net achterlaat hij wou geen fusie toen was die weg

Dan kan je de rest van W78 vast vertellen wat er in deze situatie precies is gebeurd en zijn post ontkrachten? Aangezien je de PM's blijkbaar kan teruglezen en ook wat gehoord zal hebben van de hoofdspeler, niet?

Het is gebeurd. Deze noob die als eerste een 2e dorp had door pp te spenden is weggespeeld. Mijn complimenten aan gregory12365 , die mij tijdens onderhandelingen over een fusie in de nacht aanviel. Tijdens de nacht vertelde hij mij alsnog te willen fuseren en claimde dat het allemaal def was. Ik was helaas iets te naief en besloot dan maar alles te blocken ipv de 300ms backtime gewoon te doen. Helaas pindakaas.
 
Reactiescore
34
Dan kan je de rest van W78 vast vertellen wat er in deze situatie precies is gebeurd en zijn post ontkrachten? Aangezien je de PM's blijkbaar kan teruglezen en ook wat gehoord zal hebben van de hoofdspeler, niet?
weet eigenlijk niet zo goed wat er valt te ontkrachten na dat screenshotje van net.
en er is geen sprake is geweest van nachtelijk contact
1612031488938.png
 
Reactiescore
34
@Serenity @McAwesome
Hoe hugo & Rutte jullie zouden noemen is complot gekkies ik houd het bij ( jammer dat ik tot zo diep iemand anders zn tegen schuld bewijzen moet )

en nog erger dat jullie van mijn eerste post afdwalen ;) beetje erg jammer

maar hier gesprekken van iemand anders waar jullie zo graag om vragen ...1612032661177.png
1612032622857.png
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Vv’tje draaien, altijd leuk :)
 
Reactiescore
34
Ja klopt in de nacht dat Gregory aanvallen verstuurde . Dutch heeft wel degelijk geantwoord in tegenstelling wat Gregory beweert in jullie gesprek,wie is er nu eigenlijk aan het liegen?
Bekijk bijlage 26538
greg geeft ook hier aan dat dutch niet meer reageerde ?
spoken zoeken terwijl ze er niet zijn

nog steeds aan het afdwalen van m'n eerste topic helaas
 
Reactiescore
3.457
weet eigenlijk niet zo goed wat er valt te ontkrachten na dat screenshotje van net.
en er is geen sprake is geweest van nachtelijk contact
Bekijk bijlage 26527
Hij weigert een fusie op 19-1, Gregory stelt vervolgens op 22-1 weer een fusie voor en er is wel degelijk nachtelijk contact geweest( zie screens)
Al met al een heel vaag verhaal wat behoorlijk stinkt.
 
Reactiescore
1.075
Bekijk bijlage 26535Bekijk bijlage 26536
Ik lees hier toch echt dat er nog wel contact is geweest met Dutchboy66 ?
gregory ontkent dit op je screen,sterker nog Gregory stelt hem nogmaals voor om een fusie te doen.

Je moet ook wel gratachterijk zijn om alles te geloven wat iemand zegt die je aanvalt. Simpelweg even dodgen had al veel verholpen.

Verder was ikzelf ook de hele nacht met hem in gesprek en ik heb meermaals gemeld dat greg niet op intern ging.
 
Reactiescore
34
Hij weigert een fusie op 19-1, Gregory stelt vervolgens op 22-1 weer een fusie voor en er is wel degelijk nachtelijk contact geweest( zie screens)
Al met al een heel vaag verhaal wat behoorlijk stinkt.
als ik jou screen shots lees praat iemand anders voor greg in de nacht ? dus idk wat ik daar uit halen moet

en zoals je ziet ben ik de 22e pas gevraagd om te komen spelen op het account en nogmaals in de pm's staat letterlijk niks anders als wat ik al gedeeld heb wat ook maar een tikkeltje met een fusie te maken had
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan