Roasttopic w78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.062
Beste AF genoten,

Nadat dit concept is mislukt op wereld 76, heb ik er het volste vertrouwen in dat het hier wel moet lukken. Het respect ligt op deze wereld een brug hoger en ik hoop dat iedereen zijn gezonde verstand hier wel kan gebruiken. Ik vraag ook zeker aan de Mods om dit topic open te houden en streng op toe te zien dat het netjes gaat. Ik weet zeker dat dit een groot succes kan worden hier! De bedoeling om elkaar op een respectvolle manier te roasten (geen persoonlijke beledigingen die hier niet thuis horen! svp!)

mvg
 
Reactiescore
760
Rene is zo slecht dat mijn oma het nog beter kan !
 
Reactiescore
416
Geweldig idee! Ik hoop dat de mods de onzinposts op dit topic kunnen deleten.

Om het af te trappen heb ik 2 woorden:

mijn deffskills
 
Reactiescore
1.753
René ik wou je roasten maar als je memes blijft posten doe je het eigenlijk zelf al?
 
Reactiescore
736
Filip is een zeer gewaardeerde speler binnen de TW community @Jah Lion

Prove me wrong!
 
Reactiescore
34
wie is wel een man/vrouw om te vv'n maar durft niet eens even z'n naam achter te laten ? 1612025674419.png
 
Reactiescore
372
wie is wel een man/vrouw om te vv'n maar durft niet eens even z'n naam achter te laten ? Bekijk bijlage 26525
Hahahahah die mededeling hebben wij schijnbaar ook gehad:


gregory12365 30.01.21 10:26
dagg meisss hoe is het ermee


ik zal maar meteen met de deur inhuis vallen

VV'tjes nemen van andere mag wel klaar zijn ( zolang ze niet stam of whatever zijn )

met vriendelijke groet

joao :)

gregory12365 30.01.21 10:27
( ik spreek even jou aan want wist niet wie er op andere account speelde ) en heb ook geen idee welk accje precies vv neemt weet dat het gewoon vannuit jullie komt

Serenity 30.01.21 10:48
Wij hebben eig nog geen vv genomen deze wereld maar goed

Serenity 30.01.21 10:48
Dus geen idee waar je dit van haalt?

gregory12365 30.01.21 10:51
wij praatje voor jou account neem ik aan ?

gregory12365 30.01.21 11:03
Zal eerder uit communism komen, Il leone en Co

Serenity 30.01.21 11:30
Zal ff navragen maar zover ik weet is er geen vv gedraaid

gregory12365 30.01.21 11:32
Thanks, wnt de persoon in kwestie heeft net toegegeven dat er op zijn acc idd vv’er’s op zitten deffen tegen ons. En met een sterk vermoeden dat het vanuit jullie kant komt.

Best pittig laag mocht dit zo zijn

gregory12365 30.01.21 11:38
Maar niks is bewezen dus ga jullie er ook niet van beschuldigen. Het is enkel een vermoeden, deff noobs dat eerst niet weten wat timen is maar erna ineens alles snipen tussen 20/50ms en die nooit meer dan 3/4 dorpen hebben gehad. Zegt genoeg :p

Serenity 30.01.21 11:48
Beetje jammer dat je direct begint met beschuldigen,siert je niet iig.

Vraag zijn vv overzicht maar dan zal je zien dat wij er 0 mee te maken hebben

gregory12365 30.01.21 11:49
Of het mij siert of niet kan me geen reet schelen. Mag toch zeggen waar het op staat, lol

Serenity 30.01.21 11:50
Je zegt waar het op staat zonder maar enig info te hebben ?

gregory12365 30.01.21 11:52
Zoals ik al zei een vermoeden, heeft niks te maken met echt beschuldigingen?

Niet zo snel op jullie teentjes getrapt zijn, damn

Maar Frank0172, jouw vv mag wat mij betreft vanaf nu wel deze kant op hoor, geen enkel probleem, leuk zelfs om die driftkikker wat extra chagrijnig te maken
 
Reactiescore
34
ps: ik ben niet degene die al die antwoorden heeft getypt

( en mijn vraag is niks driftkikkers aan )

vind het eigenlijk best normaal om niet een vv te draaien van iemand die niks met mij te maken heb of het mijn groei nou helpt of niet ;)
@Perfect Hatred

mvg

J
 
Reactiescore
372
Hoe kom ik aan die rapporten dan :eek:
Ik heb ze inmiddels bemachtigd, zal ik ze posten?

ps: ik ben niet degene die al die antwoorden heeft getypt

( en mijn vraag is niks driftkikkers aan )

vind het eigenlijk best normaal om niet een vv te draaien van iemand die niks met mij te maken heb of het mijn groei nou helpt of niet ;)
@Perfect Hatred

Jij bent niet degene die de antwoorden heeft getypt? Wie dan?

En ik denk dat normaal overboord ging toen je een grote bek opzette tegen één van de spelers op ons account. Ben trouwens ook niet de stab op dutchboy66 vergeten, ook al heeft hij de bewijzen nooit gepost is het overduidelijk wat er gebeurd is.

Een beetje random gaan lopen rondvissen, spelers beschuldigen van vv's die ze niet eens hebben gedaan... lmfao
 
Reactiescore
34
Ik niet maar ben wel benieuwd waarom mensen altijd zo'n naam door krassen 9 van de 10x kun je daar nog gewoon door heen lezen Frank0172 of niet?
Er zit ook gewoon een balkje wat je er voor kunt plakken in paint nog sneller ook ^^
houd het een beetje spannend XD
Ik heb ze inmiddels bemachtigd, zal ik ze posten?



Jij bent niet degene die de antwoorden heeft getypt? Wie dan? Greg zelf

En ik denk dat normaal overboord ging toen je een grote bek opzette tegen één van de spelers op ons account. Ben trouwens ook niet de stab op dutchboy66 vergeten, ook al heeft hij de bewijzen nooit gepost is het overduidelijk wat er gebeurd is.

Een beetje random gaan lopen rondvissen, spelers beschuldigen van vv's die ze niet eens hebben gedaan... lmfao
beetje rond vissen is meer dan normaal in een situatie waar ik het persoonlijk niet mee eens ben lol ?
en met dutchboy speelde ik nog niet op het account kwam op t account toen een van z'n laatste dorpen overnamen
 
Reactiescore
372
houd het een beetje spannend XD

beetje rond vissen is meer dan normaal in een situatie waar ik het persoonlijk niet mee eens ben lol ?
en met dutchboy speelde ik nog niet op het account kwam op t account toen een van z'n laatste dorpen overnamen
Hij heeft hier zelf gepost dat je hem gestabbed hebt en misleid met een fusie? Wil je nou beweren dat hij nu op dit moment op je account speelt dan?
 
Reactiescore
34
Hij heeft hier zelf gepost dat je hem gestabbed hebt en misleid met een fusie? Wil je nou beweren dat hij nu op dit moment op je account speelt dan?
zal wel een reden hebben dat die niet meer gereageerd heb >?

en mij weg zetten als een driftkikker hahaha

En nogmaals het is niet mijn account ik ben ook pas later bij greg komen spelen

1612030347089.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan