Rivals - |TM| topic

DeletedUser

Guest
^^


Hij heeft nochtans 1mil,moet ie toch weten.

Je hebt ook puntengeilers die op een gegeven moment 700k-1m hebben maar het nodige ervaring niet hebben. Zoals wat jullie zagen bij Mentoe ^^ Veel leden hadden het nodige ervaring niet en verloor binnen een maand 100k ofzo :D
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn idee mag je best dorpen verliezen in een oorlog waarom niet.
Er is alleen wel een verschil dorpen verliezen en weer terugpakken of gewoon dorpen verliezen en niks terugpakken.
Wat shjeffrey betreft ik weet niet wat jou standpunt is in de oorlog alleen ik lig nog niet tegen je aan,
Lijkt me zeker leuk om tegen jou te strijden.
Krijg van jullie kant meer het idee van we slopen wat edels en dan zijn we goed.
Ik denk in dat oogpunt heel anders van mij mag je edels slopen jammer voor me edels maar terugkomen doe ik en doe ik alleen even me best en dan heb ikdorpje wel.
Want dat is het enige wat af en toe ontbreekt maar wat wil je als je in 2 dagen even zo 9dorpen naar binnenloopt.
En ja dan komt er een vv en die verd een beetje en die gaat dan stoer zeggen ik heb ze edels gemold maar dat ik dan 11dorpen binnen heb dat hoor ik niet.
ik bouw wel weer nieuwe hoor maakt me niet uit dus s6 met slopen van mijn edels alleen het leuke van alles je heb er alleen wat aan als je dat dorp behoud meer niet.:)
 

DeletedUser18471

Guest
dat is waar yoram. maar wat als je geen troepen hebt en toch kan verdedigen het heeft geen zin om terug aan te vallen als je een beetje slim bent time je je edels zo goed dat je os meteen in het dorp zit zodat hij het niet kan terug pakken.

de meeste doen dat wel en dan maak je jezelf alleen maar dood en dan ben je nog een dorp kwijt, maar aanvallen is toch het beste verdediging. ;)
 

DeletedUser

Guest
dat is waar yoram. maar wat als je geen troepen hebt en toch kan verdedigen het heeft geen zin om terug aan te vallen als je een beetje slim bent time je je edels zo goed dat je os meteen in het dorp zit zodat hij het niet kan terug pakken.

de meeste doen dat wel en dan maak je jezelf alleen maar dood en dan ben je nog een dorp kwijt, maar aanvallen is toch het beste verdediging. ;)

Als je geen troepen hebt ?

Er zijn veel miljoenpunters in |TM| ,die moeten toch redelijk wat troepen hebben ?
 

DeletedUser

Guest
binnenkort mag dit topic waarschijnlijk toch weg of moet het de naam veranderen :p want er zijn al een paar spelers uit rivals naar HRS :p
 

DeletedUser21510

Guest
Dat weet je niet, nu ze naar HRS gaan wil nog niet betekenen dat HRS volop |TM| gaat aanvallen.
 
Bovenaan