Rivals - |TM| topic

DeletedUser

Guest
klopt dt doet het best, volgens mij staan ze als je deze week nu bekijkt alweer voor aangezien ze met grote aanvallen op ripperda bezig zijn en ik vanochtend ook weer dorpje armer ben geworden:( jammer dat ik niet on kon zijn want het was makkelijk te blokken. maja alsnog vandaag al ene leuk aantal edels geblokt en der komen er nog 6 bij...

hehe is michiel een dorpje verloren? :p
van TM bedoel je of die andere stam waarmee je oorlog hebt?
 

DeletedUser21689

Guest
van |dt| denk ik wel. Ripperda is er iig een paar dorpjes aan verloren. Maar hij had er ook al wel een paar gepakt daarvoor ;). Maar van |TM| hebben we geen last. Rivals pakt zo'n 50 dorpen per week van hen en als je dan koekje erbij neemt staat de teller op 110 per week :p
 

DeletedUser

Guest
oa van rickosz die direct naar rivals² is verhuist wanneer de edels begonnen te komen ;)


lol de interner van de bende |TM| kan er niet tegen dat een stoppend lid van rivals naar rival² gaat (ik heb persoonlijk lang genoeg gewacht voor hem naar rival² te sturen normaal ga je als stoppend lid er direkt uit ik heb hem laten zakken van 1.3 miljoen naar ongeveer 700K en dan nog zagen jullie dat ik hem kick naar rival² wie is er begonnen met hun stoppers stam |DTM| ???). wil je de echte stastieken neem rival² erbij wat boeit mij dat :p
 

DeletedUser21510

Guest
maarja dat |TM| niks doet tegen Rivals is best wel zwak eigenlijk

22 Overnames is niks vooral niet als het om 2 grote stammen gaat.
 

DeletedUser18471

Guest
ja dat is best wel zwak vooral omdat het een grote stam is.

Ze kunnen best wel wat doen tegen rivals maar doordat ze niks doen is het bijna vrij spel voor rivals.
 

DeletedUser

Guest
hey niklo.

ik wou gewoon maar zeggen dat rickosz één van de redenen was voor de stijging in dorpjes die we namen :D sry als je je zo aangevallen voelde hiervoor :O
En moest je het nog niet door hebben. Jurgen en nog andere spelers die gestopt zijn blijven in TM voor een hele tijd nog :O dus probeer dan niet ons zwart te maken met DTM :D

owja. Vraag eens aan ripperda of hij geen aanvallen binnenkrijgt van TM? denk qua aanvallen dat het gelijk opgaat maar het edelen is voor DT voornamelijk aangelegd. Neem een kaart erbij en dan snap je het wel ;) in mijn geval bijvoorbeeld is +100 uur een beetje te ver voor edelen. maar dat wist jullie wel he ;)

en dat ik de laatste tijd bakken intern is omdat ik niet anders kan momenteel :D maar ik heb me in het verleden genoeg bewezen om beschuldigingen zoals dat ik maar een interner ben van mij af te mogen schudden ;)

@Xbox: vroeger had je TM, icepac en sixpac. sixpac is nu rivals en icepac is gefuseerd met TM.
 

DeletedUser

Guest
hey niklo.

ik wou gewoon maar zeggen dat rickosz één van de redenen was voor de stijging in dorpjes die we namen :D sry als je je zo aangevallen voelde hiervoor :O
En moest je het nog niet door hebben. Jurgen en nog andere spelers die gestopt zijn blijven in TM voor een hele tijd nog :O dus probeer dan niet ons zwart te maken met DTM :D

owja. Vraag eens aan ripperda of hij geen aanvallen binnenkrijgt van TM? denk qua aanvallen dat het gelijk opgaat maar het edelen is voor DT voornamelijk aangelegd. Neem een kaart erbij en dan snap je het wel ;) in mijn geval bijvoorbeeld is +100 uur een beetje te ver voor edelen. maar dat wist jullie wel he ;)

en dat ik de laatste tijd bakken intern is omdat ik niet anders kan momenteel :D maar ik heb me in het verleden genoeg bewezen om beschuldigingen zoals dat ik maar een interner ben van mij af te mogen schudden ;)

@Xbox: vroeger had je TM, icepac en sixpac. sixpac is nu rivals en icepac is gefuseerd met TM.


Rickosz moest er zoiezo uit ,hij wordt geinternd,dan is dat toch logisch ?En wij zullen het beter weten dan jou,geloof me maar .;-)
 

DeletedUser7473

Guest
hey niklo.

ik wou gewoon maar zeggen dat rickosz één van de redenen was voor de stijging in dorpjes die we namen :D sry als je je zo aangevallen voelde hiervoor :O
En moest je het nog niet door hebben. Jurgen en nog andere spelers die gestopt zijn blijven in TM voor een hele tijd nog :O dus probeer dan niet ons zwart te maken met DTM :D

owja. Vraag eens aan ripperda of hij geen aanvallen binnenkrijgt van TM? denk qua aanvallen dat het gelijk opgaat maar het edelen is voor DT voornamelijk aangelegd. Neem een kaart erbij en dan snap je het wel ;) in mijn geval bijvoorbeeld is +100 uur een beetje te ver voor edelen. maar dat wist jullie wel he ;)

en dat ik de laatste tijd bakken intern is omdat ik niet anders kan momenteel :D maar ik heb me in het verleden genoeg bewezen om beschuldigingen zoals dat ik maar een interner ben van mij af te mogen schudden ;)

@Xbox: vroeger had je TM, icepac en sixpac. sixpac is nu rivals en icepac is gefuseerd met TM.

dan zijn het uitzonderingen, bewezen wat, die def punten, jongen alsjeblieft blokken is niets aan, aanvalspunten daar is het om te doen, dat laat zien hoe je speelt
 

DeletedUser

Guest
49 shtjeffrey 5,51 Mio.

dit is mijn aanvalsrang. Zo laag is dat nu ook weer niet he daanus?
vooraleer je commentaar geeft, controleer je beter even ;-)
btw waarom mij proberen aanvallen met mij zwart proberen te maken :D

weetje van de week.
Deze oorlog staat in het Tww heel kort vermeld :D allen daartoe!
 

DeletedUser

Guest
49 shtjeffrey 5,51 Mio.

dit is mijn aanvalsrang. Zo laag is dat nu ook weer niet he daanus?
vooraleer je commentaar geeft, controleer je beter even ;-)
btw waarom mij proberen aanvallen met mij zwart proberen te maken :D

weetje van de week.
Deze oorlog staat in het Tww heel kort vermeld :D allen daartoe!

Ik denk dat hij het over |TM| had ...

6 Tribu Magnifica 69,19 Mio.
 

DeletedUser

Guest
ripperda krijgt dan misschien als enige aanvallen van jullie, maar dat gebied daar is ook niet waar we de dorpen van tm pakken. Het gaat vooral om de mensen in k73 en omstreken. en het zuiden. daar liggen ook leden van tm voor het geval je het zelf vergeten was. en die doen niets terug en dat is het gebied waar daanus ligt.

en we weten dat ripperda aanvallen binnenkrijgt hoor;) 450 waren het er gister
 

DeletedUser

Guest
en dat ik de laatste tijd bakken intern is omdat ik niet anders kan momenteel :D maar ik heb me in het verleden genoeg bewezen om beschuldigingen zoals dat ik maar een interner ben van mij af te mogen schudden ;)


dan zijn het uitzonderingen, bewezen wat, die def punten, jongen alsjeblieft blokken is niets aan, aanvalspunten daar is het om te doen, dat laat zien hoe je speelt

Shtjeffrey heeft zich zeker in het verleden laten zien dat ie geen interner (aangezien hij oorlog kan voeren)
Over dat blokken Ga jij maar denken dat shtjeffrey een blokker is;) Hoop dat je hem in de oorlog tegenkomt En je zal zien wat shtjeffrey kan;) en lees dan weer wat je hier heb gezegd... En dan denk je shit heb me tog vergist;)

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
dankjewel ;) maar het heeft toch geen zin hoor. ze zijn voor geen rede vatbaar.

@dragon. lees zijn zin nog eens. Het ging hem wel degelijk over mij. en moest dat niet zo zijn. we staan met punten op rang 6 en hebben rang 6 als aanval. Rivals staat met punten op rang 5 en staat met aanval op rang 5 :O ik bedoel enkel hiermee dat de stats logisch zijn. Als jullie willen lachen over dat jullie een rang voor ons staat en dat nu in de verf nog eens willen zetten dan toont dat meer over jullie dan over ons ;)
 

DeletedUser

Guest
haha shtjeffrey je hoeft geen dankje wel te zeggen ik las het en ik weet natuurlijk genoeg over jouw gevechtskwaliteiten;) Dus d8 ik moet er ff wat over zeggen en al luisteren hun wel of niet.. Tog zeg ik het...:p
 
Bovenaan