Rising Mercenaries

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Ik doelde dan ook meer op:



Er staat overigens ook helemaal geen tijdslimiet! 3 maanden later eens een bepaald dorpje edelen heeft natuurlijk geen nut.. :D

Daar had ik nog niet eens over nagedacht! Geniaal..
 

DeletedUser

Guest
Ik snap de essentie best hoor, beter dan de meeste wrs...

Als iemand de essentie niet snapt, dan... ben jij het.:eek:

Ik doelde dan ook meer op:



Er staat overigens ook helemaal geen tijdslimiet! 3 maanden later eens een bepaald dorpje edelen heeft natuurlijk geen nut.. :D

Ik vroeg me al af wanneer iemand dit door zou krijgen. Het concept is er dan ook naar gemaakt om niet te kunnen falen. :cool:
 
Reactiescore
19
Pff dit is echt de belachelijkste post die ik de laatste tijd gelezen heb. :D

Ik weet het van die disclaimer, maar toch vraag ik mij af waarom dit gepost word? Als ik het goed begrijp is dit nog steeds niet toegestaan IG?

Ik vind het opzich wel een leuk idee, al vind ik het zonde van de spelers. Doe dit dan op w40 ofzo?

Ik ben benieuwd naar het vervolg van deze nieuwigheid :)

je zou het anders goed kunnen gebruiken.
misschien dat ik mijn papaya kan aanzetten voor uitbreiding zodat er ook def geleverd kan worden voor een beetje pp?
 
Reactiescore
746
Grappig hoeveel mensen dit toch maar proberen gesloten te krijgen mbv PM's, meldingen etc etc.. terwijl er toch een duidelijke disclaimer staat. :p :eek:

Lijkt me zo'n alom voorbeeld van 'I read what I wanna read. Any explanation to improve the content of what I just read? I don't care.' :p

/chuckles\

Anyway, mooi topic. Subtiele manier om te propaganderen! :D
 

DeletedUser74252

Guest
Mij lijkt het gewoon dat die stam momenteel niets boeiends om handen heeft.. :p
Wel leuk gevonden! :boer:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72763

Guest
Idd een mooie manier om propaganda te schrijven. Sluit me hier ook volledig bij aan :)

InnoGames, reageert!
 
Reactiescore
372
Ik moest van Willem, speler van Fourteen doorgeven dat The rising Warlords tijdelijk hun gevechtsfunctie hebben neergelegd, om wat bij te verdienen als houthakkers!
 

DeletedUser74506

Guest
Grappig hoeveel mensen dit toch maar proberen gesloten te krijgen mbv PM's, meldingen etc etc.. terwijl er toch een duidelijke disclaimer staat. :p :eek:

Lijkt me zo'n alom voorbeeld van 'I read what I wanna read. Any explanation to improve the content of what I just read? I don't care.' :p

/chuckles\

Anyway, mooi topic. Subtiele manier om te propaganderen! :D

Po <3
 
Bovenaan