Ridder verplaatsen

Reactiescore
1.596
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog niet eerder is gevraagd. Maar waar is de dorpenvolgorde op gebaseerd bij het verplaatsen van de ridder? Ik weet dat je je groepen kan gebruiken. Maar dan nog is het soms onhandig zoekwerk. Het is niet dat dit de dichtbijzijndste dorpen zijn (zie afbeelding). Om dan direct met een voorstel te komen: is het een idee om te selecteren op 1) dorpenvolgorde (zoals ook in 'overzicht' 'spelersprofiel' etc. en dan oplopend/aflopend) en 2) punten (oplopend/aflopend).

Schermafbeelding 2024-06-05 om 18.05.30.png
 
Upvote 1

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Tribal Wars Team
Reactiescore
287
Ctrl + F werkt in die lijst.

Overigens raad ik aan om die functie helemaal niet te gebruiken. Je kan je ridder mijns inziens beter doodlopen op jezelf (10 minuten lopen) en dan rekruteren in je dorp naar keuze. Verplaats- en bouwtijd is evenlang. Je kan dan namelijk nog de rekruuttijd halveren (op premium werelden) of bij spoed kan je de rekrutering annuleren en in een ander dorp aanzetten waar de ridder op dat moment nodig gaat zijn.
 
Reactiescore
1.596
Ctrl + F werkt in die lijst.

Overigens raad ik aan om die functie helemaal niet te gebruiken. Je kan je ridder mijns inziens beter doodlopen op jezelf (10 minuten lopen) en dan rekruteren in je dorp naar keuze. Verplaats- en bouwtijd is evenlang. Je kan dan namelijk nog de rekruuttijd halveren (op premium werelden) of bij spoed kan je de rekrutering annuleren en in een ander dorp aanzetten waar de ridder op dat moment nodig gaat zijn.
Dit is toch onwijs omslachtig? Ik speel op een niet-pp wereld. Als ik ‘m doodloop en opnieuw rekruteer ben ik meer dan 3 uur kwijt en het kost me extra handelingen (ik moet d’r op twee momenten aan denken). Als ik ‘m verplaats is het drie uur en 1 keer handeling/nadenken. Verplaatsen is dus veel beter.

Kan dit topic verplaatst worden naar ideeën? Zie OP voor m’n voorstel: sorteren op dorp, sorteren op punten.
 

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Tribal Wars Team
Reactiescore
287
Dit is toch onwijs omslachtig? Ik speel op een niet-pp wereld. Als ik ‘m doodloop en opnieuw rekruteer ben ik meer dan 3 uur kwijt en het kost me extra handelingen (ik moet d’r op twee momenten aan denken). Als ik ‘m verplaats is het drie uur en 1 keer handeling/nadenken. Verplaatsen is dus veel beter.

Kan dit topic verplaatst worden naar ideeën? Zie OP voor m’n voorstel: sorteren op dorp, sorteren op punten.
Niet mee eens. Het kost 10 minuten extra (doodloop tijd), maar geeft je wel meer flexibiliteit. Tijdens het verplaatsen kun je niets meer met je ridder, enkel wachten tot verplaatsen klaar is. Als je doodloopt en dan rekruteert, heb je nog de mogelijkheid om de rekrutering te annuleren en elders aan te zetten, mocht dat nodig zijn. Ik heb vaak zat in de situatie gezeten dat ik mijn ridder aan het verplaatsen ben, en tijdens het verplaatsen hem ineens elders nodig heb. Dat kun je niets, terwijl je met rekruteren het kan annuleren. Daar gaat dus iig mijn voorkeur naar uit tov verplaatsen. Overigens wel ook een idee om verplaatsen te kunnen annuleren, dan hoef je niet zo "omslachtig" (1 extra actie) te werken.
 
Reactiescore
1.181
Denk dat dat op een pp wereld wel klopt maar op een non pp wereld gebeurt het maar zelden dat je hem ergens anders nodig hebt en daar optijd mee bent omdat je toch altijd die 3 uur moet wachten kun je sws al nooit echt snel switchen. en het verschil tussen 3 en bijvoorbeeld 4,5 uur is vaak niet het probleem.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.801
Ctrl + F werkt in die lijst.

Overigens raad ik aan om die functie helemaal niet te gebruiken. Je kan je ridder mijns inziens beter doodlopen op jezelf (10 minuten lopen) en dan rekruteren in je dorp naar keuze. Verplaats- en bouwtijd is evenlang. Je kan dan namelijk nog de rekruuttijd halveren (op premium werelden) of bij spoed kan je de rekrutering annuleren en in een ander dorp aanzetten waar de ridder op dat moment nodig gaat zijn.

Dit is niks meer dan een pleister, het moet gewoon logischer opgebouwd zijn. Ik erger me daar ook aan.
 

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Tribal Wars Team
Reactiescore
287
Dit is niks meer dan een pleister, het moet gewoon logischer opgebouwd zijn. Ik erger me daar ook aan.
Als een functie shit is, dan maar zoeken naar een oplossing totdat de functie beter wordt. Ctrl + F is die oplossing en daarom deelde ik hem.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan