Ridder-item ideeën

DeletedUser

Guest
lijkt me een goed plan om wat extra items toe te voegen. Misschien ook iets waarmee het complete leger sneller loopt, zonder extra toevoegingen. (dit met oog op ondersteuning)
 

DeletedUser

Guest
het hele leger krijgt de snelheid van de ridder met ondersteuning, :p
 

DeletedUser

Guest
Er is toch al zovaak gezegd. Dat de kans dat er nieuwe ridderitems komen zeer laag is. Overigens zijn er al 3 wapens in betrekking tot de stal.

Duvali
 

DeletedUser

Guest
Je hebt mijn mening gehad over alles.

Hij vroeg het toch aan mij..

@IJselrobo;

Dat laatste idee had ik wat overheen gelezen. Ik gebruik mijn wapenkamer toch amper.. Het is wel een handig ideetje hoor, maar die andere -.-

Duuv
 

DeletedUser

Guest
moraalwapen???

als er een moraalwapen word ingevoerd dan is dat neit eerlijk ten opzichte van de kleinere spelers he ?

daarom is het moraal ook ingevoerd zou zonde zijn als die functie zijn waarde zu verliezen:mad:

snelheid van kazerne stal en werkplaats is al ene optie voor : barbarendorpen handig en snel ;p

items ruilen : 100%tegen reden : w8 gewoon af totdat je het wapen hebt gevonden en neit zeuren omdat je een wapens neit krijgt pas gewoon je legers aan aan de wapens die je WEL hebt .:eek::cool:
 

DeletedUser

Guest
als er een moraalwapen word ingevoerd dan is dat neit eerlijk ten opzichte van de kleinere spelers he ?

daarom is het moraal ook ingevoerd zou zonde zijn als die functie zijn waarde zu verliezen:mad:

snelheid van kazerne stal en werkplaats is al ene optie voor : barbarendorpen handig en snel ;p

items ruilen : 100%tegen reden : w8 gewoon af totdat je het wapen hebt gevonden en neit zeuren omdat je een wapens neit krijgt pas gewoon je legers aan aan de wapens die je WEL hebt .:eek::cool:


Er is ook helemaal geen sprake om een wapen voor moraal te gaan invoeren:confused:
Barbarendorpen niet, je bedoelt de bonusdorpen. Maar dit kan voor ELK dorp en niet enkel voor de bonusdorpen.

En een ridderitem ruilen tegen een andere lijkt mij juist HEEL handig!

(PS: Kijk ook mijn eerste post in dit topic!)
 

DeletedUser

Guest
Er is ook helemaal geen sprake om een wapen voor moraal te gaan invoeren:confused:
Barbarendorpen niet, je bedoelt de bonusdorpen. Maar dit kan voor ELK dorp en niet enkel voor de bonusdorpen.

En een ridderitem ruilen tegen een andere lijkt mij juist HEEL handig!

(PS: Kijk ook mijn eerste post in dit topic!)

ja foutje ik bedoelde idd bonusdorpen :eek:
maar niet ieder dorp heeft een bonus daar had ik het over :cool:

ridder-items ruilen dan is het onnuttig om je ridder nog te laten zoeken als je ze dan ook kunt ruilen :cool:
dan is er toch niets leuks meer en ook geen verrassing meer welk item je ridder vind ?
zoals ik al zei : pas je strijders gewoon aan aan het wapen wat je vind ...
 
Reactiescore
276
Leuke ideeën, maar het itemruil idee is nogal zinloos. Dan moet je maar wat harder aanvallen ;)
 

DeletedUser

Guest
ok... maar iemand nog een idee voor de namen van de nieuwe items?
ikzelf denk aan bij de gouden hamer "Williams gouden hamer"
dit door de film "Pirates of the carribian", waar de jonge william van smid een piraat word.
 

DeletedUser

Guest
Omg

ok... maar iemand nog een idee voor de namen van de nieuwe items?
ikzelf denk aan bij de gouden hamer "Williams gouden hamer"
dit door de film "Pirates of the carribian", waar de jonge william van smid een piraat word.

het is hier geen zeespel :rolleyes::rolleyes::rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Volledig hiertegen. Waarom? Het gaat tegen de situatie in die er nu is en ik vind het wel goed zo. Meer ridder-items zijn echt niet nodig.
 

DeletedUser

Guest
ok... maar iemand nog een idee voor de namen van de nieuwe items?
ikzelf denk aan bij de gouden hamer "Williams gouden hamer"
dit door de film "Pirates of the carribian", waar de jonge william van smid een piraat word.

Dat stelde ik ook al voor, die figuur schoot me het eerste te binnen!
(Will of William maakt niet zoveel uit).
Maar ik denk dat die gouden niet echt erbij moet!
De items die er nu al zijn bv: Thorgards Krijgsbijl is het en niet Thorgards Ijzeren Krijgsbijl of iets dergelijks... Wat denk je van Alexanders Zadel...?
 

DeletedUser

Guest
Dat stelde ik ook al voor, die figuur schoot me het eerste te binnen!
(Will of William maakt niet zoveel uit).
Maar ik denk dat die gouden niet echt erbij moet!
De items die er nu al zijn bv: Thorgards Krijgsbijl is het en niet Thorgards Ijzeren Krijgsbijl of iets dergelijks... Wat denk je van Alexanders Zadel...?

zoals ik al eerder zei, een zadel heeft meestal met snelheid te maken... dus iets anders als "Palpatines WonderVoer"
macdonalds paarden voer is ook wel leuk... maar gezond?
 

DeletedUser

Guest
zoals ik al eerder zei, een zadel heeft meestal met snelheid te maken... dus iets anders als "Palpatines WonderVoer"
macdonalds paarden voer is ook wel leuk... maar gezond?

Hier gaat het ook om snelheid:)! Namelijk de productiesnelheid van de stal versnellen (in een bepaald dorp) als de ridder dat item gebruikt.

We zoeken iets wat de snelheid van de productie in de stal gaat versnellen.
Om de snelheid van EEN PAARD op te drijven heb je inderdaad een zweep nodig... Maar het gaat daar niet over, wel om de snelheid dat de stal zou sneller gaan produceren.

En eigenlijk gebruik je geen zwaard om de productiesnelheid van de kazerne te verhogen, dus ik denk dat we beter achter het "kazerne"-item ook een nieuwe naam gaan zoeken!


Voorstellen?:

Item kazerne:

Tip: (Iets waarmee de bepantsering van de eenheden wordt gemaakt en dat je de productie ermee kan verhogen? Nieuwe technologie :)? Of iets anders waarmee jij denkt dat je het ermee sneller kan doen?

Item stal:

Tip: (Dieren fokken, iets in dat genre of iets om de bepantsering mee te maken? Item die je daarbij kan gebruiken?)

Item werkplaats:

... (Naam -> Bekend persoon???) hamer.

Of iets anders dan een hamer?!


Hmmm, niet simpel... Voorstellen? :):p:cool: Hier zit wat in voor TW:D

(Via PM kan op ickx op w7! -> lees ik wel wat sneller)
 

DeletedUser

Guest
Hier gaat het ook om snelheid:)! Namelijk de productiesnelheid van de stal versnellen (in een bepaald dorp) als de ridder dat item gebruikt.

We zoeken iets wat de snelheid van de productie in de stal gaat versnellen.
Om de snelheid van EEN PAARD op te drijven heb je inderdaad een zweep nodig... Maar het gaat daar niet over, wel om de snelheid dat de stal zou sneller gaan produceren.

En eigenlijk gebruik je geen zwaard om de productiesnelheid van de kazerne te verhogen, dus ik denk dat we beter achter het "kazerne"-item ook een nieuwe naam gaan zoeken!


Voorstellen?:



Item kazerne:

Tip: (Iets waarmee de bepantsering van de eenheden wordt gemaakt en dat je de productie ermee kan verhogen? Nieuwe technologie :)? Of iets anders waarmee jij denkt dat je het ermee sneller kan doen?

Item stal:

Tip: (Dieren fokken, iets in dat genre of iets om de bepantsering mee te maken? Item die je daarbij kan gebruiken?)

Item werkplaats:

... (Naam -> Bekend persoon???) hamer.

Of iets anders dan een hamer?!


Hmmm, niet simpel... Voorstellen? :):p:cool: Hier zit wat in voor TW:D



(Via PM kan op ickx op w7! -> lees ik wel wat sneller)

ik vind dat je de bonusdorpen er wel mee belemmerd en onnodig maakt :rolleyes::rolleyes::rolleyes::(:(:(:(:eek::eek::cool::cool:
 
Bovenaan