Ridder-item ideeën

DeletedUser

Guest
hoi iedereen,,,...

ik heb een paar ideeën voor de ridder items

Items ruilen

Veel mensen willen graag een item, maar krijgen het maar niet!
dus mijn idee is om bij de marktplaats inplaats van grondstoffen, ook items te ruil te stellen, voor ong. max. 15.000 van iedere grondstof.
het item kost als normaal gewoon 1 arbijder van de marktplaats en loopt evenlang.
de optie kun je gewoon zetten bij "Eigen aanbiedingen"
bij bieden kun je kiezen:
"Grondstoffen"
"Ridder-Item"
bij ridder item kun je je eigen items zien en kiezen,
grondstoffen blijft gewoon hoe die nu is!

bij "Andere Aanbiedingen" kun je het gewoon kopen!

Nieuwe Items

De Gouden Hamer

De gouden hamer wordt gebruikt in de werkplaats, het versnelt de productie in de werkplaats voor 25%.

Nico's Trainings zwaard'

Nico's Training Zwaard wordt gebruikt voor de kazerne, als de ridder dit item gebruikt wordt de productie in de kazerne 10% goedkoper en 15% sneller,
De naam kan nog worden veranderd

Stalen Zweep

De stalen zweep wordt gebruikt in de stal, het versnelt de productie in de stal voor 30%.


P.S. de namen van de nieuwe items kunnen nog worden veranderd!

Probleem oplossing "Wapenkamer"

Altijd als je in de wapenkamer bent, en bijvoorbeeld kijkt naar "Baptistes banier" zie je de helft van de tekst niet, daarom mijn idee om wapens wat iets meer naar links staan de tekst rechts van het item te zetten, en bij items die rechts staan hetzelfde.

Hopelijk worden deze ideeën goedgekeurd en ingevoerd!

greetzzz from:
ijselrobo 07
 

DeletedUser

Guest
Goede ideeën!

Van een tekst dat je blijkbaar niet zou zien bij de wapenkamer, die bug/fout ondervindt ik toch niet. Bij mij is alles van tekst bij de wapenkamer (perfect) leesbaar.

ITEMS RUILEN: Vind ik enkel goed als je een item tegen een andere ruilt, niet dat je ze met grondstoffen koopt...

Je hebt nieuwe items voorgesteld:

Bij andere al geïntigreerde items in het spel heb je eerst een naam:

Bv Thorgards krijgsbijl of Miezkos lans

Bij dat van de kazerne heeft het al een naam: Nico (vind ik persoonlijk oke:))
De twee andere hebben dat nog niet. Deze ga ik dan ook een beetje aanpassen, mag ik? :p;)


Dit had ik in gedachten:

Will's gouden hamer? Will's slagijzer?
= item voor de werkplaats

Alexanders stalen zweep? Alexanders Zadel?
= item voor de stal

De voordelen van de items vind ik goed dus die mogen wat mij betreft zo ingevoerd worden in het spel. Tevens is bij mij de zoektocht van de ridderitems op W7 afgerond en zouden deze nieuwe items de zoektocht wat langer maken.
Er zijn ook nog 2 nieuwe items er paar weekjes terug voorgesteld en die ook aan het duitse fora, makers zijn meegegeven! Al nieuws daarvan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15806

Guest
Dacht ook al aan iets met ridderitems en zou graag toevoegen dat misschien ook leuk is een item die alle troepen +5% aanvalskrachtgeef en +3% verdedigingskracht geeft. Gewoon een iets algemenere dus.

Vind het trouwens een zeer goed idee;) Maar ik ondervind die bug ook niet..
 

DeletedUser

Guest
Namen zijn goed , alleen de stalen zweep klinkt nogal sadistisch voor die paardjes..:(
verder een goed idee ;)
VOOR dus.
 

DeletedUser

Guest
Dacht ook al aan iets met ridderitems en zou graag toevoegen dat misschien ook leuk is een item die alle troepen +5% aanvalskrachtgeef en +3% verdedigingskracht geeft. Gewoon een iets algemenere dus.

Vind het trouwens een zeer goed idee;) Maar ik ondervind die bug ook niet..
onhandig, kun je beter +10% aanval of +5% dev erbij, als je in aanval staat doe je aanvalsitem in dev switch je naar dev item? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Een moraal item zal ook wel leuk zijn. :eek: Dat je gewoon altijd 100% moraal hebt.
 

DeletedUser

Guest
Voor snelle productie heb je bonusdorpen voor.

Itemsruilen - Tegen
Nieuwe items - Tegen
Oplossing - Voor

Een moraal item zal ook wel leuk zijn. :eek: Dat je gewoon altijd 100% moraal hebt.

En ook lekker gemakkelijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik probeer het plaatje wat er met mijn tekst is te uploaden maar hij wil niet... :(
 

DeletedUser15459

Guest
bij de nico's training zwaard staat grondstoffen verlagen, en daardoor wod het spel veel te gemakkelijk. en hoe kan je, als en bij een ridderitem een stalen zweep hebben, die de productie bij de stal omhoog zet. normaal werken de ridderitems alleen als de ridder op weg is:rolleyes:
dus dat word lastig uitwerken;)
 

DeletedUser

Guest
bij de nico's training zwaard staat grondstoffen verlagen, en daardoor wod het spel veel te gemakkelijk. en hoe kan je, als en bij een ridderitem een stalen zweep hebben, die de productie bij de stal omhoog zet. normaal werken de ridderitems alleen als de ridder op weg is:rolleyes:
dus dat word lastig uitwerken;)

word jij nooit aangevallen?
items werken ook als de ridder gewoon in het dorp is hoor!

en 10% korting is niet echt veel, bijvoorbeeld:
1 Speerwerper (w6) = 50 hout, 30 leem, 10 ijzer
10% koring = 5 hout, 3 leem en 1 ijzer, als je er dan 10 produceert, produceer je voor de prijs van 1!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
bij de nico's training zwaard staat grondstoffen verlagen, en daardoor wod het spel veel te gemakkelijk. en hoe kan je, als en bij een ridderitem een stalen zweep hebben, die de productie bij de stal omhoog zet. normaal werken de ridderitems alleen als de ridder op weg is:rolleyes:
dus dat word lastig uitwerken;)

kan jij je troepen niet betalen. Als iets verder in spel bent, hoor je kazerna 24/7 te draiien of is vol:p
 
Bovenaan