respectvolste speler van w4

DeletedUser

Guest
Neenee tevens ken ik meeste leden van order ook maar dit is mijn officiële top 3:

1) Dasu
2) Brechtvv
3) Wexie


:eek:een vermelding in dit topic.

Voor mij is het heel simpel.Ik heb respect voor de mensen die ook respect tonen.Met een grote mond of onnozele dingen kan je echt geen respect afdwingen bij mij.En ik behandel de mensen zoals ik zelf behandeld wil worden en daar kom ik dus wel ver mee
 

DeletedUser27691

Guest
:eek:een vermelding in dit topic.

Voor mij is het heel simpel.Ik heb respect voor de mensen die ook respect tonen.Met een grote mond of onnozele dingen kan je echt geen respect afdwingen bij mij.En ik behandel de mensen zoals ik zelf behandeld wil worden en daar kom ik dus wel ver mee


Ik sluit me aan bij deze opinie.

ik heb ook respect voor iedereen die respect toont. Alleen jammer dat er zovelen zijn die het woord 'respect' niet eens kennen of niet in hun woordenlijst hebben staan...

En als ik dan toch een naam moet geven van de mensen op W4 waarvoor ik respect heb (al dan niet vijanden qua stam). Ik zet bewust geen nummers, want respect heeft geen nummer...

t0mmeh (voor wat hij deed/doet voor zijn stam)
Snooz (en Compagnie)
Feedboy (die weet wel waarom)
 

DeletedUser20308

Guest

Wie werd als eerste genoemd :O

btw, iemand reageerde op de vraag hoeveel moet je hebben minimaal hebben..
19mil was toen het antwoord..

Lekker respectvol :rolleyes: niemand op w4 heeft dat =)

Edit: Weet btw alleen maar 1 speler TSL rest is unknown voor mij =)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Slick xD Meen ik, ik vond hem een goeie kerel..
hm, Stem gaat voor Snooz, vind hem grappig, vooral zijn sarcastische posts :p
 

DeletedUser

Guest
3 spelers waar ik respect voor heb zijn:

1) FeedBoy
2) Armina
3) lord bassss :O (goed in timen en verdedigen respect voor een kleine speler)
 

DeletedUser28372

Guest
Ik nomineer highking altijd zin voor humor,ondersteund waar hij kan en een fantastische leider ;)

Alléé top 3 dan maar:

1)Highking
2)Stridency
3)Skeater.
 

DeletedUser

Guest
Vo mij zoelie en child en baskuh123:).

Zoelie, iederene wilt hem klein krijgen, maar niemand pakt iets.

Child, njah aanvalsrang 1 :)

Snooz voor zo'n mooi clusterxD
 

DeletedUser3236

Guest
Vo mij zoelie en child en baskuh123:).

Zoelie, iederene wilt hem klein krijgen, maar niemand pakt iets.

Child, njah aanvalsrang 1 :)

Snooz voor zo'n mooi clusterxD

hier klopt iets niet :d

WIE ZIET HET ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha shiitxD, kzie hetXD.

Baskuh en snooz verwisseld:).

Baskjuh moet dat laaste zijn:)
 

DeletedUser

Guest
Ik noem dan ook maar 3 namen MAAR om het eerlijk te houden kies ik :DNIET:D voor stamgenoten.

1. Jay the devil
2. Child
3. Sebbo

In mijn ogen is er maar 1 manier om respect te krijgen en dat is door zelf respect te geven aan anderen in ALLE omstandigheden. :)
 

DeletedUser

Guest
Ik noem dan ook maar 3 namen MAAR om het eerlijk te houden kies ik :DNIET:D voor stamgenoten.

1. Jay the devil
2. Child
3. Sebbo

In mijn ogen is er maar 1 manier om respect te krijgen en dat is door zelf respect te geven aan anderen in ALLE omstandigheden. :)

Die verdienen inderdaad respect
 

DeletedUser

Guest
1) Mi vida loco | NLJasper (Ik ken hun beide gehele Real life situaties en uit welke diepe zwarte put zij beiden gekropen zijn, veel gechat op msn gehad en beetje fun in real life, waarvoor respect, @ Loco & Jasper : We zijn Mates 4 life!

2) TSL (Je stam zolang bij elkaar houden na heel wat historie etc, een prima leidersfiguur niet?)

3) Gimly | Nemessis (Om zolang met hun stam "weerstand" en als bijna enigste "succes" te boeken of geboekt hebben tegenover *Free*

==========================

Heb zowel beide spelers in-game als erbuiten eventjes beschouwd..want jah..je real life situatie is dikwijls geheel anders dan je situatie in-game...je moest eens weten hoe Snooz buiten dit spelletje is, denk niet dat er veel sarcasme bij valt te vertellen :p

Groetjes,
(Voor degene die het willen weten : Cospeler @ FeedBoy (wereld 4))
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Heb je respect voor de accounts gimly / nemessis of voor de spelers die er op zitten?

Als je het voor de spelers en ex-spelers hebt, mag je wel een top100 maken.. :p
 
Bovenaan