respectvolste speler van w4

DeletedUser

Guest
na dat incident van respect van vijand met t0mmeh, ben ik wel benieuwd naar wie de meest respectvolle speler van w4 is. nee, ik ben sowieso niet de respectvolste, want ik heb wel wat vrienden maar ook flink wat vijanden.
Maar ik zou graag willen dat mensen worden genomineerd en dan komt er een poll. Je kan niet jezelf nomineren. en natuurlijk ga ik niet de kleinste speler er op zetten.
Mensen graag serieus blijven (oke ik ben het ook niet altijd maar ja :p)

genomineerde:
grymloq
Peeman
TSL
Nemessis
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21032

Guest
Respectvols?
Ik ken alleen maar echt spelers van order.
Grimloq zelf is inderdaad ook een zeer respectvolle speler.
 

DeletedUser9529

Guest
den Rotzak.

als je haar erbij hebt kan je plezier niet meer op. heeft echt VEEL over voor vrienden & stam.

(heb trouwens nog nooit zo'n goede leidster gehad:p)
 

DeletedUser

Guest
1. Ruuuler

2. TSL

3. Poderoso

Natuurlijk was ik redelijk klein dus veel contact heb ik niet gehad:D
 

DeletedUser12930

Guest
overall op w4 denk ik :

Justus08 & FmCedric

de speler die van mij echte het meeste respect krijgt is mi vida loco. omdat deze mij al vanaf het begin van TW heeft bijgestaan en geholpen :)
 

DeletedUser

Guest
overigens, zou het niet een slim idee zijn om te zeggen dat je niet je eigen stamgenoten mag selecteren? Mits je het serieus wilt doen uiteraard :p. Anders doet (bijna) iedereen dat natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
uit mijn stam:
Scorbra: werk al zo goed als sinds mijn begin in k28 met hem samen.
De beste pa: kende ik al voor hij bij mij in de stam zat, en altijd goede gesprekken mee gehad.

buiten mijn stam:
vikingen: altijd leuk contact mee gehad.
t0mmeh: omdat hij altijd veel voor zijn stam deed. Ik heb het dan ook over het moment dat we veel contact hadden en samenwerkten. Na onze overstap met chillax.. weet ik het niet echt...

verder heb ik wel contact met anderen gehad, maar dat is in mijn ogen zo weinig dat ik het niet benoemswaardig vind
 

DeletedUser

Guest
ik moet wel lachen om de mensen nu genoemd want naast
TSL en vikingen heb ik wel alles behalve respect voor die namen.

Ik wilde Loepie toevoegen!
 

DeletedUser21032

Guest
Dit is eigenlijk een nutteloos topic, want:

iedereen stemt op de mensen die ze kennen..

ZItten namen bij waark nog niet eens van ge hoord heb.. :rolleyes:
 
Bovenaan