Resist vs Fresh

DeletedUser

Guest
Dus zullen één dezer dagen de oude fresh clan hun nieuwe acc. betreden in hap..Ook al denken jullie in recist van niet.


Maar doe ermee wat je wil.

En dan nog even over de ganja de speler die erop zit is niet vertrokken maar het schijnt dat recist alle maar gelooft wat er door oris verteld wordt..
 

DeletedUser67785

Guest
Mooi gedaan maar er zit flink wat BULLSHIT bij, er zijn 3spelers in een keer komen spelen op het account.
Wat jij zegt klopt totaal niet.
en moest ik een opgever zijn dan zou ik niet meer spelen op het account (dat dood is)

De teller zou denk ik rond de 6 a 7000 moeten hebben gestaan, in iedergeval complete chaos. Na goed beuken kwamen we er doorheen en toen bleek het een opgever te zijn, hij was sneller weg dan we uberhaupt hadden kunnen dromen. Gelukkig was Fresh wel zo mannelijk om What binnen Fresh te houden want hierdoor konden wij onze stats mooi opleuken. Er kwamen steeds weer nieuwe spelers op, wat het voor ons ook nog wel weer leuker maakte. Het werd een spel om zo snel mogelijk de spelers van what af te bashen, en dat lukte aardig goed.
 

DeletedUser

Guest
Enkel Recist in Hap :p Zou nogal stom zijn anders: een 2de Anti beginnen. Alhoewel wij dan weer eens zouden kunnen lachen.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat dit een mooie post is.
Alleen snap ik niet waarom je mossel quote. Hij zegt gewoon dat jullie niet moeten schreeuwen dat de overwinning binnen is voordat dit ook werkelijk gedaan is. En heeft verder dus geen dingen gezegd die schadelijk zijn voor jullie "reputatie".
 

DeletedUser25548

Guest
Zeer mooie post.
Gefeliciteerd met de overwinning. Volledig terecht.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet zeggen dat dit een mooie post is.
Alleen snap ik niet waarom je mossel quote. Hij zegt gewoon dat jullie niet moeten schreeuwen dat de overwinning binnen is voordat dit ook werkelijk gedaan is. En heeft verder dus geen dingen gezegd die schadelijk zijn voor jullie "reputatie".

Een post met trappen na erin in, zijn gewoon waardeloze posts. Als je een nette post wil plaatsen in "zijn context" dan moet je met feiten komen en aannames. Freso en co nemen niks aan van een ander, en zijn zo eigenwijs als een ontkennende peuter die in zijn broek gepoept heeft maar de gehele kamer laat stinken.
 

DeletedUser

Guest
Een post met trappen na erin in, zijn gewoon waardeloze posts. Als je een nette post wil plaatsen in "zijn context" dan moet je met feiten komen en aannames. Freso en co nemen niks aan van een ander, en zijn zo eigenwijs als een ontkennende peuter die in zijn broek gepoept heeft maar de gehele kamer laat stinken.

We gaan die peuters wel een lesje leren Fey. Weest gerust ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Ik moet zeggen dat dit een mooie post is.
Alleen snap ik niet waarom je mossel quote. Hij zegt gewoon dat jullie niet moeten schreeuwen dat de overwinning binnen is voordat dit ook werkelijk gedaan is. En heeft verder dus geen dingen gezegd die schadelijk zijn voor jullie "reputatie".

Ik bedoelde er niets mee. Het was eerder dat ik weer door het topic aan het spitten was en dit tegenkwam. Ik haal hem anders wel weg, maar hij was enkel met een knipoog bedoelt. Meer van we roepen hard maar zitten niet stil!
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoelde er niets mee. Het was eerder dat ik weer door het topic aan het spitten was en dit tegenkwam. Ik haal hem anders wel weg, maar hij was enkel met een knipoog bedoelt. Meer van we roepen hard maar zitten niet stil!

Prima dan is het duidelijk.
 

DeletedUser

Guest

DeletedUser

Guest
Als ik het geheel even objectief bekijk kan ik maar enkele conclusies maken. Resist is een goed werkende stam. Dat weet iedereen, maar daarnaast zit deze stam ook vol met dikke nekken die een hoge dunk van hun eigen hebben. Ik zeg dit niet om personen af te kraken, maar ik zeg wat ik zie. En dit wat ik zie.
Goed werkend is ook niet zo moeilijk met slechts 11 leden bent... Ik zie Resist persoonlijk wel in moeilijkheden komen wanneer ze weer tegen een sterke tegenstander komen te staan (zoals Plague of LaWzZz bijvoorbeeld), dan niet zoals nu met een klein stukje front, maar zoals ze eerst lagen met Anti bijvoorbeeld. Dat het intern daar uit de hand gelopen is, heeft waarschijnlijk ook te maken gehad met dat er nooit een oorlog tegen de Alliantie is gestart, een gemeenschappelijke vijand had die stam eensgezind kunnen maken en de stam was, of zo heb ik het begrepen, toch bedoeld om een vuist te kunnen maken tegen de Alliantie? Maar goed, met het einde van Fresh in zicht, de val vind ik nog iets te dramatisch klinken aangezien het hier al langer bekend was dat deze accounts op delete gingen, verandert de situatie weer. Wel wil ik opmerken dat deze accounts (iig SirLorre, Metel en co) op delete zijn gegaan op idee van Hap! (de stam waar Fresh-spelers gaan co'en). Ik citeer hier even een speler van Fresh...

"Hey, ik def daar inderdaad niet meer. Ook mijn eigen account def ik niet, zoals je wel gezien hebt misschien. Op het AF wordt er al iets over gezegd, dat ik niets doe, maar ik verlaat dit account en dat is de reden. Anders zou ik mij doodvechten voor mijn account, bij wijze van spreken!

Kijk, ik ga naar Hap! En Hap trekt de banden met Resist aan. Ik moet dus mijn denken omschakelen van vijandschap naar laten we zeggen een positieve relatie of welwillendheid. Dat is nog best lastig in een aantal gevallen, kan ik je verzekeren."

Meerdere van de Fresh-accounts hebben ook bij ons en LaWzZz aangeklopt alvorens naar Hap! te gaan, maar het leek ons persoonlijk geen goed idee om het ego van Resist te spekken door de accounts op delete te laten gaan. Deffen via VV klinkt ook wel leuk, maar dat is weer gedoe met de laatste log-in die de speler belemmert over te stappen van account, in principe kan je wel iemand even laten loggen, maar is dat het wel waard met die nieuwe VV-regel, vraag ik me af... :p

Ook wil ik opmerken dat die hoge dorpenwinst wel in perspectief gezet moet worden, het zijn hele mooie getallen, maar het is niet echt vergelijkbaar met andere oorlogen tot nu toe, aangezien dit volgens mij de enige clash tussen grotere stammen is die pas begonnen is na de edelhalveringen... Kan het mis hebben, maar wij hadden voorheen bij Sweet problemen met edeltekorten na massa's... Dat probleem is er nu veel minder.

Ik val hier van m'n stoel van het lachen omdat je onwaarheden probeert te ondersteunen.
Maar goed, ik realiseer me hoe lullig het is dat ik jullie niet mee laat lachen. Het was binnen Crows in iedergeval (de tijd dat ik actief was) algemeen bekent dat Sirlorre en merel 2 internet verbindingen hadden aangelegt zodat ze elkaar toch konden ondersteunen etc. Oftewel 2 ip's, en niet die gedeelde internet verbinding. Die hadden ze enkel met Victorytje en Roelygan...
Het is natuurlijk ook logisch om uit te gaan van 2 internetverbindingen om elkaar te kunnen ondersteunen op TribalWars... Dat is dan misschien een plausibelere verklaring, maar niet iets waar je van uit zou gaan lijkt me. Dat jij doet of dat iets is waar ik rekening mee zou moeten houden, vind ik vreemd eerlijkgezegd.

Fresh moet je zien als een totaal nieuwe stam. Ze hebben keuzes gemaakt met wie ze erin namen, niet dat zij hun moesten aannemen. Kijk naar ons, wij hebben die keuze juist niet gemaakt... Dus alles wat daarvoor is gemaakt heeft daar totaal geen belang bij. Die spelers hoorden nog niet bij Fresh, die hebben fresh niet geraakt. Enkel de spelers die in Fresh zitten waren toen belangerijk. Anders zou Par. ook hebben meegeholpen, want die hebben destijds ook enkele spelers van oud-crows uitgeschakelt...
Voor ons is het dus niet van belang in welke stam ze zitten, enkel voor de strategie die wij gebruiken is dat van belang. Alhoewel, op WildCard was er bijvoorbeeld niet echt strategie meer nodig haha. Jullie zien het opeisen van de eer door Plague als een aantasting op jullie eer of iets dergelijks, maar wij spreken voornamelijk over de oorlog vanuit ons perspectief. Voor ons is er namelijk, in tegenstelling tot voor jullie, vrij weinig veranderd door al die stamwijzigingen bij jullie. Ja, er is geen sprake van één duidelijke, sterke tegenstander... Maar dat is eigenlijk ook de status quo van de Grote Oorlog. Aan het zuidfront is dat juist omgeslagen, nu is daar wel één duidelijke, grote tegenstander. Namelijk Fruit. Aan het noordfront is er nu sprake van twee stammen, die vijandig tegenover elkaar staan, wat het voor ons niet lastiger kan maken, maar het is voor ons eigenlijk helemaal niet veranderd aangezien we tegenover beide stammen vijandig staan op diplomatiek gebied, het dezelfde spelers zijn als vroeger over het algemeen. Jorny21 en Klaus zijn de enige spelers aan het front waar ik misschien van kan zeggen, dat is een verandering want die zijn van vijand naar stamgenoot gegaan, maar dat is alweer een hele tijd terug natuurlijk.

Jij wilt echter niet vanuit dat perspectief kijken en blijft hameren op dat er sprake is van een hele verandering. Ik kan dat enigzins wel begrijpen, want voor jou en je stamgenoten is er wel een heleboel veranderd. Voor eenieder uit Anti is de situatie totaal veranderd ten opzichte van de status quo. Bij Hap! misschien wat minder omdat die toch weer een beetje hetzelfde groepje zijn als voorheen met een paar wisselingen in de samenstelling van de stam. Maar nogmaals, voor ons maken deze wijzigingen niks uit, ja we hoeven misschien minder rekening te houden met eventuele stacks aan het front of bekwame VV'ers... Maar die wisten de accounts vroeger ook al niet te redden, dus daar hebben we ook nooit echt voor gevreesd... :D

Er is overigens op dit moment maar 1 speler overgestapt naar Hap!
Maar die speler is wel iemand die gaat over een groot aantal accounts binnen Hap! Ook dacht ik eigenlijk dat het om meerdere spelers ging, maar die komen misschien niet direct op een Hap!-account terecht, maar worden dan eerst geinternd of iets dergelijks...

Voor de rest ziet je propaganda-post er op het eerste gezicht mooi uit, 1 ding wil ik je wel meegeven, gebruik nooit dat soort lettertypes... Ziet er misschien leuk uit, maar het is echt daadwerkelijk minder goed leesbaar. :p
 

DeletedUser60153

Guest
Ash, ik ga even iets citeren:

Dat ja we hebben nieuwe spelers leren kennen vind ik altijd wel grappig om te horen, als dat 't enige is wat de fusie je gebracht heeft, valt me dat flink tegen. Die spelers had je namelijk ook al leren (en misschien zelfs moeten) kennen aangezien het respectievelijk jullie eerdere fusiepartners en jullie vijanden van dat moment waren. Sweet en Hap! kenden elkaar natuurlijk al, dus daar geldt hetzelfde. En voor de rest heb ik iets van "oh shit, Sherlock?"... Natuurlijk wil je slechte spelers als WildCard en Doggie 12 niet in je stam hebben. En al helemaal niet als ze ook nog front hebben met een stam die ze als edelvoer ziet. Maar iedere stam kampt soms wel met een speler waarbij iedereen iets heeft van "mwah....", dat kun je ook intern oplossen en dat heeft wel degelijk te maken met leidinggevende vaardigheden. Want zulke grote en strategisch zeer belangrijke accounts, zijn slimmer om te behouden ondanks dat de speler erop misschien niet goed genoeg is voor waar die ligt... Want zonder stam (of zonder goed-functionerende stam misschien_ zijn die accounts helemaal kansloos tegenover de vijandelijke buren die ze als edelvoer zien... En dat gaat zeker een rol spelen in de toekomst, aangezien jullie na Fresh toch echt tegen Plague, LaWzZz of/en Hap! moeten strijden. In combinatie met jullie onderlinge oorlog zijn jullie natuurlijk ook het perfecte target voor andere stammen en het cluster van Resist is, door jullie, op het eerste gezicht misschien logische, beslissing om enkel te rekruteren op basis van skills en niet op ligging, nogal slecht. En jullie hebben slechts geringe invloed op hoe het cluster er uiteindelijk uit gaat zien voor jullie tegen Hap, LaWzZz of Plague moeten strijden. Want die kunnen (Plague doet het iig, van Hap! weet ik 't niet en bij LaWzZz is 't niet op grote schaal tot nu toe) ook dorpen van Fresh pakken waarmee zij jullie toekomstige cluster erg kunnen beïnvloeden... En of bij jullie iedereen goed is, weet ik niet dus ik ga er niks over zeggen. Maar the Ganja Farmer was bijv. ook niet goed genoeg om zich staande te houden tegen LaWzZz. Nu is LaWzZz een sterke stam dus is dat ook niet zo raar, maar jullie vonden hem goed genoeg om in Resist te komen dus ik kan er denk ik vanuit gaan dat de toelatingseisen ook niet extreem hoog zijn, ook niet wanneer een account heel risicovol ligt. En een mening is per defenitie subjectief natuurlijk, maar ik vind het vreemd aangezien jullie niet daadwerkelijk progressie boeken ten opzichte van de status quo ante bellum.

Je hebt hier iets toch totaal verkeerd gezien richting Hap!, en nu doe je alsof je het ei hebt uitgevonden met een posts van een oud-fresh lid. Je hoeft voor ons niet zulke dingen te posten want wij weten zelf hoe het zit. Vind het beetje irritant dat je nu een betweter gaat uithangen terwijl je daarvoor er heilig in geloofde dat we totaal verkeerde keuzes hadden gemaakt omdat we straks door 3 stammen zouden worden aangevallen.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt hier iets toch totaal verkeerd gezien richting Hap!, en nu doe je alsof je het ei hebt uitgevonden met een posts van een oud-fresh lid.
Ik heb nooit beweerd dat Hap! jullie vijandig gezind was. Echter zou het raar zijn om heb buiten spel te zetten in deze zonder bewijs te hebben voor vriendschappelijke banden. En verder is het ook niet belangrijk want het gaat erom dat Hap! wel dorpen van Fresh zou kunnen pakken. En in de toekomst lijkt het me waarschijnlijk dat jullie wel tegen elkaar komen te staan als jullie niet opgeruimd worden door de Alliantie, aangezien fuseren nooit schijnt te werken voor jullie, aan de andere kant jullie hebben het na meerdere fails toch steeds weer geprobeerd na verloop van tijd... Maar indien er geen fusie komt, lijkt het me vanzelfsprekend dat jullie ooit oorlog krijgen, tenzij jullie (wat ik vrij waarschijnlijk acht) al slachtoffer worden van de Alliantie. Dus nee, ik heb niks verkeerds gezien.

Je hoeft voor ons niet zulke dingen te posten want wij weten zelf hoe het zit. Vind het beetje irritant dat je nu een betweter gaat uithangen terwijl je daarvoor er heilig in geloofde dat we totaal verkeerde keuzes hadden gemaakt omdat we straks door 3 stammen zouden worden aangevallen.
Nee, ben nooit ergens heilig van overtuigd geweest. Jullie gaan echter wel aangevallen worden door Plague en LaWzZz in de toekomst, lijkt mij vanzelfsprekend. En ja, jullie hebben een totaal verkeerde keuze gemaakt inderdaad. Kan je deze oorlog wel gewonnen hebben, je zit met een enorm kutcluster, makkelijk te pakken dorpen voor bijvoorbeeld LaWzZz... Als jullie samengewerkt hadden, hadden jullie misschien eens een vuist kunnen maken tegen de Alliantie, maar nee in Anti was het intern een rommel dus dan kun je natuurlijk niet Plague aanvallen he! Dikke bullshit, jullie waren gewoon bang. Interne problemen verdwijnen juist veel sneller bij een gemeenschappelijke, sterke vijand...
 

DeletedUser64614

Guest
Interne problemen verdwijnen juist veel sneller bij een gemeenschappelijke, sterke vijand...

ja en nee. als iedereen zich goed inzet voor het stambelang, dan krijg je er inderdaad een sterkere band mee, maar als mensen amper online komen, niet inzetten voor de stam, en voornamelijk aan zichzelf denken, dan krijg je juist ruzie etc.
 

DeletedUser62436

Guest
kom een beetje laat, maar beter laat dan nooit. Proficiat naar Resist.
 
Bovenaan