Resist vs Fresh

DeletedUser

Guest
Ja, Resist is goed bezig tegen ons hoor! :rolleyes:

Bazenoorlog trouwens.

Zijde 1:
Stammen: Resist
Zijde 2:
Stammen: LawZzZ

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 18
Verschil: 18

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 179,214
Verschil: 179,214

chart

Je bent niet zo goed op de hoogte van bepaalde zaken. Soms moet je je meer verdiepen in dingen, voor je loze uitspraken gaat maken ;)
Het staat 4-0, namelijk 4 clusterfucks van Oriskany die SambalBij heeft kunnen edelen. Lijken me niet echt overweldigende stats...
 

DeletedUser

Guest
Haha, bedoel je de afspraak van gardenx met target? :p
En ik post die stats niet om op te scheppen, maar omdat freso zei dat jullie ons een kopje kleiner gingen maken ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Haha, bedoel je de afspraak van gardenx met target? :p
En ik post die stats niet om op te scheppen, maar omdat freso zei dat jullie ons een kopje kleiner gingen maken ;)

Wat is dat nou weer voor BS? Ik zie het nergens staan dat ik dat zeg. Je bent lekker bezig jong.
 

DeletedUser

Guest
Wat is dat nou weer voor BS? Ik zie het nergens staan dat ik dat zeg. Je bent lekker bezig jong.

Hij geeft gewoon cynisch antwoord, dat ziet elke halve zool.
Druk ff op je overdruk ventiel achter op je hoofd :D

De stam is in oorlog met The Resistance!

Oorlogsnaam: De Alliantie vs Resist

Verklaring:
Resistance is Futile.

Deze woorden gaan wij waar maken. En jullie hebben niets te willen.

Venimus vidimus vicimus.
 

DeletedUser

Guest
Resist heeft de overwinning opgeeist, te vroeg?

Zijde 1:
Stammen: Fresh
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 5
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 198,208
Kant 2: 48,058
Verschil: 150,150

chart
 

DeletedUser60153

Guest
Resist heeft de overwinning opgeeist, te vroeg?

Zijde 1:
Stammen: Fresh
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 5
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 198,208
Kant 2: 48,058
Verschil: 150,150

chart

Op deze achterbakse actie komt later een reactie.
 

DeletedUser

Guest
Resist heeft de overwinning opgeeist, te vroeg?

Zijde 1:
Stammen: Fresh
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 5
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 198,208
Kant 2: 48,058
Verschil: 150,150

chart

de oorlog heet ook geen fresh VS. resist meer

maar Fresh, plague, lawzzz VS. resist ;)

aangezien de overgebleven fresh spelers nu voor plague werken ( ja dit is bevestigt door de fresh speler zelf )
en ze gelijk de vieze gewoontes overnemen van plague en lawzzz een PBG niet netjes afsluiten maar gelijk aanvallen , een eerlijke goede speler sluit alles eerst netjes af.

maar goed anders kunnen jullie blijkbaar niet winnen :D
geeft niet is jullie vergeven, zegt meer over jullie dan over ons .

is ook gelijk laatste wat wij als speler op dit forum gaan plaatsen aangezien hier wss weer onzin reacties op komen :D
en we geen zin meer hebben om naar onzin te luisteren ...

voor leuke gesprekken stuur maar PM
en hou gelijk die onzin stats ook maar voor je , want voor dat 1 speler zoveel dorpen heeft ingehaald zijn we een jaar of 10 verder ... dus die paar dorpjes die hij nu heeft "veroverd" bravo bravo succes met de volgende 900
 

DeletedUser

Guest
de oorlog heet ook geen fresh VS. resist meer

maar Fresh, plague, lawzzz VS. resist ;)

aangezien de overgebleven fresh spelers nu voor plague werken ( ja dit is bevestigt door de fresh speler zelf )
en ze gelijk de vieze gewoontes overnemen van plague en lawzzz een PBG niet netjes afsluiten maar gelijk aanvallen , een eerlijke goede speler sluit alles eerst netjes af.

maar goed anders kunnen jullie blijkbaar niet winnen :D
geeft niet is jullie vergeven, zegt meer over jullie dan over ons .

is ook gelijk laatste wat wij als speler op dit forum gaan plaatsen aangezien hier wss weer onzin reacties op komen :D
en we geen zin meer hebben om naar onzin te luisteren ...

voor leuke gesprekken stuur maar PM
en hou gelijk die onzin stats ook maar voor je , want voor dat 1 speler zoveel dorpen heeft ingehaald zijn we een jaar of 10 verder ... dus die paar dorpjes die hij nu heeft "veroverd" bravo bravo succes met de volgende 900

Ga nog meer uithuilen bij je moeder. Wij hebben totaal niks met die fresh speler zijn PBG te maken. Sterker nog ik wist hier geeneens iets van totdat jij het me vertelde. Dus kom af met goeie dingen waarom jullie zo falen met het deffen van een van jullie accies. Buiten Bismarck zijn jullie namelijk al 20+ dorpjes kwijt op 2 accies op een halve dag. En we zijn nog geeneens klaar met de actie.
 

DeletedUser

Guest
Beter dat ie opgezout is, dat is toch die halve piemol die zei dat dit topic van hun was?
Winnen is grote bek, verliezen is calimero na doen. Typisch, slechte verliezer dus, heb nu al zin in de oorlog.
 
Reactiescore
1.699
Beter dat ie opgezout is, dat is toch die halve piemol die zei dat dit topic van hun was?
Winnen is grote bek, verliezen is calimero na doen. Typisch, slechte verliezer dus, heb nu al zin in de oorlog.

Komt wel goed :)
 

DeletedUser55586

Guest
Ik wil hier even iets kwijt over het vermeende 'stabben' van Bismarck. De PBG waar over word gesproken, was in de eerste plaats met de 'oude' spelers van het account bisdejugend. De 'oude' spelers van dat account zouden nml nooit hun maten in de steek hebben gelaten en over zijn gestapt naar de vijand. Aangezien Jasper deze keuze wel heeft gemaakt, met zijn nieuw verkregen account, zou je kunnen denken dat hij daarmee zelf het zogenaamde PBG-schap in gevaar heeft gebracht, maar nee... en dan spreek ik niet eens over de vriendelijk dwingende verzoeken die Jasper doet:. Nu Dreadking aanvallen, anders val ik jou aan...of woorden van die strekking zijn hem niet vreemd en dan nog blijft men denken dat zo een PBG op een goede manier onderhouden zal blijven.

Men wijst liever met het vingertje, ipv de hand in eigen boezem te steken.

Na alle acties die vooraf gingen aan dit offensief, had men bij Resist best wel eens in kunnen schatten, dat dit niet lang goed kon blijven gaan, tenzij men bij Resist denk dat ze zo gevaarlijk zijn, dat er toch niets ondernomen zal worden...

Mispoes.
 

DeletedUser

Guest
bismarck kan blijkbaar niet winnen met enkel zijn def Xd
Tja:D.Ik weet nu wat mij te doen staat :D
 

DeletedUser53787

Guest
maureen is gewoon een speler die alle troepen bij ons heeft neergezet zonder dat wij daarom vroegen en is gestopt
 

DeletedUser60153

Guest
Dit krijg je als je Resist stabt.

Eerst denk je winst te maken, maar dan komen we. En als we komen, dan komen we hard:

700931


Wel lief dat Lawzzz ook helpt :)

Btw Feyerem,

Resist heeft de overwinning opgeeist, te vroeg?

Zijde 1:
Stammen: Fresh
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 5
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 198,208
Kant 2: 48,058
Verschil: 150,150

chart

Nee:

Zijde 1:
Stammen: Fresh
Zijde 2:
Stammen: Resist

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 25
Kant 2: 57
Verschil: 32

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 247,018
Kant 2: 540,033
Verschil: 293,015

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser53787

Guest
Waar jullie mee bezig zijn is een cluster van ongeveer 100 dorpen, als jullie denken dat dat al hard aankomt dan kunnen jullie beter stoppen.
 

DeletedUser60153

Guest
Waar jullie mee bezig zijn is een cluster van ongeveer 100 dorpen, als jullie denken dat dat al hard aankomt dan kunnen jullie beter stoppen.

Hahaha. Als jij denkt dat het allemaal niets uitmaakt kan je beter stoppen.
 
Bovenaan