1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Rekrutering boosts.

Discussie in 'Vragen' gestart door charlezz, 22. mrt 2019.

Deel Deze Pagina

1. charlezz

charlezz

Lid geworden:
    30. nov 2018
    Leuk Bevonden:
    59
    Ik denk dat je hem hebt Mike, vanmiddag nog eens goed kijken :)

miketijger vindt dit leuk.
  2. miketijger

miketijger

Lid geworden:
    10. aug 2017
    Leuk Bevonden:
    59
    Hebben sommigen dit al nagekeken en of fouten gevonden? Het kan ook zijn dat ik fout ben e

3. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    420
    Had ik eindelijk even tijd gisteren om te checken, deed het AF het heel de avond niet haha.. Anyway volgens mij sla jij de spijker zo hard op zijn kop dat hij er in 1 keer in zit :D

Ik heb een reeks test alsvolgt uitgevoerd:
    • In een gewoon dorp 100 speer ingevuld en de productie tijd genoteerd
    • In een bonusdorp van 33% 133 speer ingevuld (33% meer troepen) en kwam exact dezelfde tijd uit
    • In een bonusdorp met 5% recruit item 138 speer ingevuld (33% + 5%) en kwam exact dezelfde tijd uit
    • In een bonusdorp met 5% recruit en 12% recruit vlag 150 speer ingevuld (33% + 5% + 12%) en kwam exact dezelfde tijd uit
    Lijkt me dus wel duidelijk dat voor rekruteringen de procenten opgeteld worden en dan ipv dat er gerekend wordt met de tijd zelf worden er zo veel % extra troepen gemaakt in dezelfde tijd als normaal. Wilt dan ook zeggen dat als je een dorp hebt met in totaal 100% extra rekrutering je eigenlijk in de helft van de tijd je troepen bouwt, want je bouwt 200 speer voor de tijd van 100 speer.

Best een vreemde keuze om niet met de tijd te werken, al kwam ik door op een speciale manier met de tijd te rekenen wel op hetzelfde uit (de 1 voor 1 methode die ik eerder uitlegde). Mogelijk gebruikt TW dus wel iets meer gelijkaardig aan dat, gezien ze uiteindelijk toch een tijd moeten berekenen voor jou opgegeven aantal eenheden en niet x% bij de door jou ingevulde eenheden bijtellen. Maar deze methode van @miketijger is veel gemakkelijker om uit te leggen en te begrijpen hoe het werkt!

Wat ik me nu af vraag is of ze altijd op deze manier om springen met %'en, of enkel voor rekruteringen.. Moet nog eens onderzocht worden :)

4. Roald97

Roald97 Master Commander 2019

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    1.022
    Jezus, tis maar waar je je druk om maakt op de vrijdagavond :biggrin::eek2:

Nee goed bezig mannen

5. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    420
    Nog steeds nuttiger dan de tijd die ik op dit moment in W59 steek :$

maretan vindt dit leuk.
  6. Roald97

Roald97 Master Commander 2019

Lid geworden:
    27. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    1.022
    Dat doe je voor je co en jullie account, zonder jullie keuzes/acties werden jullie stamgenoten nu ook niet ernstig gestabbed en gekatapulteerd. :sad:

7. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    420
    Ik heb al weken niet meer gelogd joh, laat staan keuzes/acties gemaakt/gedaan :p

Maar terug on topic zeker :D