Reistopic

DeletedUser72975

Guest
Murphy is wel lekker bezig met jouw reis he.

Ach ja hoort erbij, maakt het wel avontuurlijk! Morgen moet ik echter exmen-belletje opnemen, dus beter ben ik dan wel thuis :D

Echt een toffe stad! :)

De Dom was erg mooi Ja, verder leek het niet enorm speciaal ofzo. Heb natuurlijk maar een kleine wandeling gemaakt en dat laat in de avond dus zoveel kan ik er ook niet van zeggen
 

DeletedUser74005

Guest
Ach ja hoort erbij, maakt het wel avontuurlijk! Morgen moet ik echter exmen-belletje opnemen, dus beter ben ik dan wel thuis :D



De Dom was erg mooi Ja, verder leek het niet enorm speciaal ofzo. Heb natuurlijk maar een kleine wandeling gemaakt en dat laat in de avond dus zoveel kan ik er ook niet van zeggen

Je moet naar het chocolademuseum gaan, dat was wel tof toen ik er was :)

En er is een hele mooie brug waar je 's avonds lekker kunt chillen.. Of aan de Rijn natuurlijk, daar kun je heel chill zitten.
 

DeletedUser72975

Guest
Je moet naar het chocolademuseum gaan, dat was wel tof toen ik er was :)

En er is een hele mooie brug waar je 's avonds lekker kunt chillen.. Of aan de Rijn natuurlijk, daar kun je heel chill zitten.

Helaas, moet deze ochtend al weer weg. Dat laatste klinkt erg leuk, hebben we vaak genoeg gedaan (aan de rivier chillen). Museum iets minder, vind chocolade niet lekker..
 

DeletedUser74005

Guest
Helaas, moet deze ochtend al weer weg. Dat laatste klinkt erg leuk, hebben we vaak genoeg gedaan (aan de rivier chillen). Museum iets minder, vind chocolade niet lekker..

Chocolade niet lekker? :( Hoe kun je dat vinden!! Nee maar was wel echt een tof museum en er was een gigantische chocoladefontijn.

Waar ga je nu heen?
 
Reactiescore
1.075
Was laatst aan t denken om es naar oslo te gaan, hoe is de natuur die regio, bereikbaarheid etc? Prijzen vielen erg mee alvast, noorwegen leek me leuker maar ook veel duurder.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik weet het je over 2 maand te zeggen, dan breng ik 6 weken in Tampere door.
 
Bovenaan