Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68
Reactiescore
1.367
Het is frustrerend dat je tegen mij zeikt over een bb dorp van 1k punten dat dan te laag zou zijn en je daarom een betere compensatie zou moeten krijgen want gs kosten en je vervolgens wel een 1.5k dorp van mijn du pakt.
Als ik nu een groot initiatief op jouw mbs start zit ik ook midden in je cluster. nu mijn vraag, zou je dat als een clusterfuck zien of is je mb gewoon een verlengstuk van je cluster?

Btw indertijd lagen die dorpen zuidelijk van die 2 van mij er ook nog niet, nu ziet het eruit alsof het een aansluiting op je cluster was.

Waarom huil je over mb's edelen? Jij hebt er de voordelen van, dan moet je ook de risico's dragen
 

DeletedUser78021

Guest
Lol, het is algemeen bekend dat de moraalbrekers tot de moraalheer behoren.
Snap dat het vervelend is dat je newbie mb's worden opgeruimd maar over het algemeen
is dat een vaak gebruikte tactiek om rechtmatige clusterfucks bij je tegenstander te bewerkstelligen.

- Yvo
 

DeletedUser64057

Guest
Dat is prima, ben het met jullie eens.
Maar dan staat het hier dus ook zwart op wit nu dat ik diep in het cala cluster mag gaan edelen als het dorpen van spelers zijn?
Is dan precies hetzelfde als wat er bij mij gebeurt nu.
 
Reactiescore
853
Dat is prima, ben het met jullie eens.
Maar dan staat het hier dus ook zwart op wit nu dat ik diep in het cala cluster mag gaan edelen als het dorpen van spelers zijn?
Is dan precies hetzelfde als wat er bij mij gebeurt nu.
Nee dat staat er niet? Er staat dat je zijn moraalbrekers mag edelen :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dat is prima, ben het met jullie eens.
Maar dan staat het hier dus ook zwart op wit nu dat ik diep in het cala cluster mag gaan edelen als het dorpen van spelers zijn?
Is dan precies hetzelfde als wat er bij mij gebeurt nu.

Wat Felicitys zegt ja. Moraalbrekers of DU's mag je lekker opedelen in mijn cluster, heb ik geen problemen mee, dat mag je van mij gewoon proberen. Heb overigens nog niet één DU dorpje gepakt dat binnen jouw cluster viel :p.
 

DeletedUser79168

Guest
Moraalbrekers of DU's mag je lekker opedelen in mijn cluster, heb ik geen problemen mee, dat mag je van mij gewoon proberen.

Geprobeerd en geslaagd krijg ik nu een cadeau? Of was de cadeau je 10 clears ?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hoe is de situatie nu? Is er nog steeds een BG/GAP tussen Koets en Red of is het een FFA?
 

DeletedUser79168

Guest
voorlopig zitten ze in de fase van een scheiding, ze willen overgaan tot een vechtscheiding alleen hebben ze het probleem dat adios er tussen ligt
 

DeletedUser13688

Guest
Ik denk dat je de titel van dit topic mag veranderen naar Red vs Adios vs Koets - Free for all - WHO WILL BE W60'S VICTOR?

En tevens al die crap uit het dagelijkse stelling topic hierheen schuiven, over alles wat er tussen Koets en Red heeft afgespeeld.

En dan mag je mij ook nog 2000 likes geven zodat je me het gevoel geeft dat ik vrienden heb!
 
Reactiescore
853
Hoe is de situatie nu? Is er nog steeds een BG/GAP tussen Koets en Red of is het een FFA?
GAP is over, een echte Free for All zou ik het nog niet noemen aangezien Koets niet de intentie heeft om op Adios te gaan knallen in de nabije toekomst.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Zal toch wel een indirecte 2v1 worden lijkt mij.
De titel is aangepast.
 

DeletedUser77942

Guest
GAP is over, een echte Free for All zou ik het nog niet noemen aangezien Koets niet de intentie heeft om op Adios te gaan knallen in de nabije toekomst.

Dat vinden wij nou aardig

Dan toch wel adios vs red:eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Running away from war is for the weak! :eek:
 
Bovenaan