Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

DeletedUser13688

Guest
Ook? Net als RBC alleen maar bb’s pakt. En dorpen van initium. Maar dat was zeker ook een soort bb:D
Ik heb in het verleden, was het w34.net?- weet ik nait meer, een wereld gespeeld waarop de #1 al.3 mil had en ik nog naar de top 15 kwam puur door bbs te pakken. Men onderschat de kracht van een goede positie.
 

DeletedUser78126

Guest
Als je een goede ligging hebt hoef je geen bb's te pakken. Sure een paar pakken is altijd handig om front wat te versterken. Maar je kunt ze beter farmen dan edelen. En lekker de spelers om je heen edelen.
Tenzij w34.net een wereld was waar bb dorpen mee groeide tot 10k??
 

DeletedUser13688

Guest
Als je een goede ligging hebt hoef je geen bb's te pakken. Sure een paar pakken is altijd handig om front wat te versterken. Maar je kunt ze beter farmen dan edelen. En lekker de spelers om je heen edelen.
Tenzij w34.net een wereld was waar bb dorpen mee groeide tot 10k??

Ik denk dat je niet geheel begrijpt wat 't punt ervan was. (bb's groeide tot 3k of 5k geloof ik.)

Ik speel dit spelletje al sinds 2006, en er zijn vele manieren geweest om de top te bereiken, en als je weet wat je doet kun je prima veilig en gezond in de top meedraaien ook al edel je alleen maar bb's. Na vele jaren en vele werelden ga je experimenteren.
 

DeletedUser78126

Guest
Al sinds 2006?? Ja dan zul jij t wel weten ja.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.365
Vooral die bbs idd, erg interessant..
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
516
Bovenstaande is allemaal totaal niet relevant voor het oorlogstopic, maar goed.

Zie dat een Adios speler, genaamd .featherlight. vanochtend een BB heeft gepakt in het cluster van Calamity namelijk 430|555. Slaat de huidige oorlog een nieuwe weg in, of is er iets anders gaande?
 

DeletedUser79168

Guest
Nope dorp was een groot misverstand wordt direct afgegeven of gekataed
 

DeletedUser64057

Guest
Dorp heb ik door een misverstand overgenomen inderdaad, word zoals rainbowchicks zij al opgelost!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dorp heb ik door een misverstand overgenomen inderdaad, word zoals rainbowchicks zij al opgelost!

Nawh denk het niet. Kan begrijpen dat je het als BB's edelen zag.
Still, de gedachte "Hmm hij edelt BBs aan mijn front, laat ik maar reageren door een diepe BB CF" is nogal onjuist ;).
 
Reactiescore
3.457
Nawh denk het niet. Kan begrijpen dat je het als BB's edelen zag.
Still, de gedachte "Hmm hij edelt BBs aan mijn front, laat ik maar reageren door een diepe BB CF" is nogal onjuist ;).
Tja jullie hebben een verleden zoals je al vermeldde in jullie Pm wisseling,je gaf daar aan met de dorpen die je pakte bij hem dat hij toen nog niet in Adios zat,geen afspraken waren en dat jij het geen zuivere cf’s vond ;-)
Dus dat beide partijen op scherp staan begrijp ik wel.
 

DeletedUser64057

Guest
Of dat clusterfucks waren hebben we al tijden onenigheid over, maargoed tis ook gewoon triest dat er nu overgegaan word naar mbs du aanvallen in mijn cluster omdat je er bij mij niet doorheen komt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Of dat clusterfucks waren hebben we al tijden onenigheid over, maargoed tis ook gewoon triest dat er nu overgegaan word naar mbs du aanvallen in mijn cluster omdat je er bij mij niet doorheen komt.

Jij beschouwt deze dorpen als CF's :
ec4db618bf59119a2b5746b4e1dd5cbb.png

Fine, als dat jouw visie is.

En alsjeblieft, ga niet door met moddergooien. Wat is triest aan DU's/MB's aanvallen? Die overigens niet binnen je cluster vallen en waar we gisteren al mee begonnen.
 

DeletedUser64057

Guest
Het is frustrerend dat je tegen mij zeikt over een bb dorp van 1k punten dat dan te laag zou zijn en je daarom een betere compensatie zou moeten krijgen want gs kosten en je vervolgens wel een 1.5k dorp van mijn du pakt.
Als ik nu een groot initiatief op jouw mbs start zit ik ook midden in je cluster. nu mijn vraag, zou je dat als een clusterfuck zien of is je mb gewoon een verlengstuk van je cluster?

Btw indertijd lagen die dorpen zuidelijk van die 2 van mij er ook nog niet, nu ziet het eruit alsof het een aansluiting op je cluster was.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Het is frustrerend dat je tegen mij zeikt over een bb dorp van 1k punten dat dan te laag zou zijn en je daarom een betere compensatie zou moeten krijgen want gs kosten en je vervolgens wel een 1.5k dorp van mijn du pakt.
Als ik nu een groot initiatief op jouw mbs start zit ik ook midden in je cluster. nu mijn vraag, zou je dat als een clusterfuck zien of is je mb gewoon een verlengstuk van je cluster?

Btw indertijd lagen die dorpen zuidelijk van die 2 van mij er ook nog niet, nu ziet het eruit alsof het een aansluiting op je cluster was.

Heb je de regels gelezen? DUs / MBs behoren tot de MH, ze hebben in je cluster is eigen risico en zullen dus niet onder CFs vallen.
 
Bovenaan