Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68
Reactiescore
853
Koets is momenteel bezig met een offensief tegen Adios,misschien ook wel interessant om te vermelden ;-)
Red en Koets wisselen elkaar dus af nu.
Iemand daar nog leuke stats van?:biggrin:
Ik hoorde +-200 dode clears en 1 dorp (CF van adios) winst. Mystery Men zou het een geslaagde aanval noemen :D
 
Reactiescore
3.457
Ik hoorde +-200 dode clears en 1 dorp (CF van adios) winst. Mystery Men zou het een geslaagde aanval noemen :D
En Adios edelt de intern( die een Troependump deed op Adios) van Koets?
Das ook zuur :p
 
Reactiescore
1.367
Koets is momenteel bezig met een offensief tegen Adios,misschien ook wel interessant om te vermelden ;-)
Red en Koets wisselen elkaar dus af nu.
Iemand daar nog leuke stats van?:biggrin:

dood op stacks :D

En Adios edelt de intern( die een Troependump deed op Adios) van Koets?
Das ook zuur :p
kut ligging, kon niet anders dan fout aflopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79168

Guest
was een clusterfuck dat altijd al Da Vinci toebehoorde vandaar ook niet gedefd of gestacked daar :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Sterke vvdd/avdd verhouding zie ik. Al weet ik natuurlijk niet hoeveel Koets leden aangevallen hebben, maar denk dat Koets het niet op een slim moment heeft gedaan en ook gefocust op een te klein stuk front.
 
Reactiescore
1.367
Sterke vvdd/avdd verhouding zie ik. Al weet ik natuurlijk niet hoeveel Koets leden aangevallen hebben, maar denk dat Koets het niet op een slim moment heeft gedaan en ook gefocust op een te klein stuk front.

Of meerdere leden klein aantal aanvallen :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hoe dan ook, je kon niet op 60, en w58 en casual? begreep dat je daar ook gerunt ben,

volgens mij ren jij harder dan daphne schippers op de 100 meter.



Vergeet Red. jullie opleidingstam niet :p 1v1 hoe dan precies?

Gerund? Volgens mij heb jij de verkeerde voor je. 58 ben ik niet gerund? Ik heb de eerste dag gedeft met 3 dorpen verlies, en iets van een 250-300 edels gemold. Mijn buurman stond op delete en aangezien ik niet mijn hele zomer ga binnen zitten om een 360 front te deffen, ging ik ook op delete.

W60 hierboven al uitgelegd en Casual? Ik heb niet eens op de Casual gespeeld jij idioot. Check je bronnen voor je mij een runner noemt, ik denk dat jij eerder de benen neemt bij aanvallen dan ik. Noob.
 

DeletedUser79226

Guest
Gerund? Volgens mij heb jij de verkeerde voor je. 58 ben ik niet gerund? Ik heb de eerste dag gedeft met 3 dorpen verlies, en iets van een 250-300 edels gemold. Mijn buurman stond op delete en aangezien ik niet mijn hele zomer ga binnen zitten om een 360 front te deffen, ging ik ook op delete.

W60 hierboven al uitgelegd en Casual? Ik heb niet eens op de Casual gespeeld jij idioot. Check je bronnen voor je mij een runner noemt, ik denk dat jij eerder de benen neemt bij aanvallen dan ik. Noob.

Wow you mad bro?

hier leuk nummer voor je:
 

DeletedUser79168

Guest
Het is natuurlijk wel duidelijk na deze tegenslag voor koets dat ze samen met een red een gezamelijke aanval zullen doen hier :)
 
Reactiescore
141
Avdd mag er wel wezen hoor ;)
Alleen jammer dat de vvdd dan nog 6 maal hoger staat :(
 
Reactiescore
3.586
Je moet niet de term zo kritisch bekijken Jannes.

In jouw ogen is een 1v1 pas een 1v1 als er nog maar twee stammen over zijn in een wereld.

Beide stammen, zowel Red als Adios, hadden geen 100% focus maar wel een heel groot deel, vind het dan prima om te zeggen dat het een 1v1 was. Zeker op aanvallend vlak.

In mijn ogen is een 1 v 1 als 2 stammen volle focus op elkaar leggen zonder andere factoren. Moest Adios een NAP hebben met Koets mag je dat best als een 1 v 1 beschouwen maar dat was niet het geval. Ik haalde telkens aan dat Adios ondanks Koets niets deed toch focus op hun front daar moest leggen (preventie def, mobiele off, edels) in het geval koets daar toch ging aanvallen zoals nu dus ook effectief aan het gebeuren is wat enkel mijn kijk op deze discussie versterkt.

Ik denk soms wel te zwart wit en wil hier zeker geen drama over maken dus wat mij betreft stopt het hier dan ook. Succes iedereen nog met de oorlog en moge de beste winnen :p
 
Reactiescore
1.367
In mijn ogen is een 1 v 1 als 2 stammen volle focus op elkaar leggen zonder andere factoren. Moest Adios een NAP hebben met Koets mag je dat best als een 1 v 1 beschouwen maar dat was niet het geval. Ik haalde telkens aan dat Adios ondanks Koets niets deed toch focus op hun front daar moest leggen (preventie def, mobiele off, edels) in het geval koets daar toch ging aanvallen zoals nu dus ook effectief aan het gebeuren is wat enkel mijn kijk op deze discussie versterkt.

Ik denk soms wel te zwart wit en wil hier zeker geen drama over maken dus wat mij betreft stopt het hier dan ook. Succes iedereen nog met de oorlog en moge de beste winnen :p

En aan de andere kant moet red defence in het oosten/noord oosten hebben tegen oud unr. Gaat nergens over, zoals nu, dat koets aanvalt kun je gerust van een 2v1 spreken, maar daarvoor meh..
 
Reactiescore
3.586
En aan de andere kant moet red defence in het oosten/noord oosten hebben tegen oud unr. Gaat nergens over, zoals nu, dat koets aanvalt kun je gerust van een 2v1 spreken, maar daarvoor meh..

Ik ken de wereld niet dus kan hier niet diepgaand op ingaan. Ik weet niet wat oud unr nog voorstelt, indien dat nog wat voorstelt is het voor Red ook een 2 fronten oorlog. Ik trek hier geen partij voor bepaalde stammen.
 
Bovenaan