Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

DeletedUser78491

Guest
Volgens mij is het nu nog zelfs een 1 tegen 1 oorlog niet? Koets heeft nog geen aanvallen gestuurd, of ieder geval niet gecoördineerd met Red.
Het AF is wel om je doelen voor elkaar te krijgen, maar het volledig focussen op 1 stam om die maar zo slecht mogelijk te laten lijken is teveel van het goede naar mijn mening. Maarja, kan aan mij liggen dat ik dat niet interessant / nuttig vind.

Stel Red had kata's op de tegenstander massaal gebruikt, of gestabbed.. tuurlijk dan kan je naar het AF komen om zo iedereen te informeren over het vieze spel, maar een GAP met een andere stam? Is dat echt zo uit den boze in een wereld met oorspronkelijk 4 stammen?
Verder weet ik dat Adios en Unr in gesprek waren voor een Bg of iets dergelijks. Dat Adios nou verkeerd diplomatisch heeft ingezet kan Red weinig aan doen.

Stel Inge was niet meteen naar het AF gekomen over jullie kata plan acht ik de kans groot het gewoon was door gegaan wegens het immers al op tafel lag om het te gaan doen. In dat opzicht is ze geslaagd in haar opzet en heeft het 'meteen gaan roepen op het AF' zeker wel gewerkt.

Volgens mij overschat je de impact van het AF hoor, Kata's op initium kwamen ter spraken in de skypegroep als één van de dingen die gedaan konden worden. Er was geen concreet plan, verder is er daarna niet op ingegaan.. vanwege het beperkte nut ervan. Nooit is er ter spraken gekomen dat we het niet moeten doen, omdat het AF zegt dat het vies / laag spel is.
 
Reactiescore
853
maar een GAP met een andere stam? Is dat echt zo uit den boze in een wereld met oorspronkelijk 4 stammen
Dit wordt nergens beweerd, het probleem dat mensen aanhalen is dat de GAP in principe uit dit topic werd gelaten. Dit heeft niet perse invloed, echter schetst het geen realistisch beeld van de situatie aangezien het dus overduidelijk geen eerlijke 1v1 strijd is.
 

DeletedUser78491

Guest
Op het moment van schrijven is het een 1 tegen 1 strijd, zodra Koets de aanvallen start, dan is het tijd om het topic te updaten
 

DeletedUser78491

Guest
Goed punt, had ik niet aan gedacht. niet volledig 1 tegen 1 dan, maar het lijkt er toch wel redelijk op
 
Reactiescore
62
Zo hard Red de grond inboren vind ik ook niet terecht om eerlijk te zijn.
Koets heeft nog geen poot uitgestoken naar Adios, dus je kan zagen en klagen wat je wil, er is hier geen sprake van een 2v1.
Verder heeft Adios ook genoeg helpers en samenwerkingen aangegaan die betwijfelingswaardig zijn. Naar mijn mening was het juist Red die de reputatie tot nu toe hoog heeft gehouden?

Ik hoop alvast dat de oorlog zo mag blijven doorgaan, en blijf die statistieken lekker updaten :)
 
Reactiescore
3.457
Zo hard Red de grond inboren vind ik ook niet terecht om eerlijk te zijn.
Koets heeft nog geen poot uitgestoken naar Adios, dus je kan zagen en klagen wat je wil, er is hier geen sprake van een 2v1.
Verder heeft Adios ook genoeg helpers en samenwerkingen aangegaan die betwijfelingswaardig zijn. Naar mijn mening was het juist Red die de reputatie tot nu toe hoog heeft gehouden?

Ik hoop alvast dat de oorlog zo mag blijven doorgaan, en blijf die statistieken lekker updaten :)
Weer 1 die niet kan lezen zucht.
Voor de laatste keer,Red suggereerde dat het om een 1 vs 1 ging en we weten allemaal dat jullie de oorlog tegen Adios gezamenlijk beklonken hebben.
Er is een gap, voor de domme onder ons: een gezamenlijke aanvalspact en die is niet genomen om bv een Adten aan te vallen.
Voor iedereen duidelijk nu? Dank u wel alstublieft.
 

DeletedUser13688

Guest
Er is een gap, voor de domme onder ons: een gezamenlijke aanvalspact en die is niet genomen om bv een Adten aan te vallen.
Voor iedereen duidelijk nu? Dank u wel alstublieft.

Poeh, dat is in ieder geval een pak van m'n hart!
 
Reactiescore
3.576
Volgens mij is het nu nog zelfs een 1 tegen 1 oorlog niet? Koets heeft nog geen aanvallen gestuurd, of ieder geval niet gecoördineerd met Red.

Hier ben ik het dus ook niet mee eens :D Het is irrelevant dat beide stammen wel of niet samenwerken tegen (Adios?). 1 v 2 betekend dat 1 stam het moet opnemen tegen 2 stammen die niet elkaars vijanden zijn. Of die 2 samenwerken of niet doet er niet toe. Dit is in het geval van Adios.

Het is ook irrelevant te zeggen dat Koets nog niet actief mee doet in deze oorlog en het daarom voorlopig nog een 1 v 1 is. Een 1 v 1 wilt namelijk zeggen dat beide stammen volle focus op elkaar leggen. Maar in het geval van Adios kan dit dus niet. Dat komt omdat ze dus met 2 fronten zitten. Adios kan nooit al hun def aan de kant van Red zetten omdat Koets elk moment ook een aanval kan doen. Adios is dus o.a beperkt in het schuiven van hun defence. Daarom is het een foute stelling te zeggen dat het een 1 v 1 is. Dat is geen juiste weergave van hoe de wereld zich momenteel bevind in de diplomatie.

Er had beter iets gezegd geweest van: Wij van Red nemen het op tegen Adios, in punten en kwaliteit gaat het gelijk op echter moet Adios nog opletten voor hun andere kant waar ze nog een front hebben met een goede stam,....

Enkel werd er dus gekozen voor een 1 v 1. Wellicht niet zo goed overna gedacht maar accepteer de kritiek er op dan wel (pas het aan) :)


Volgens mij overschat je de impact van het AF hoor, Kata's op initium kwamen ter spraken in de skypegroep als één van de dingen die gedaan konden worden. Er was geen concreet plan, verder is er daarna niet op ingegaan.. vanwege het beperkte nut ervan. Nooit is er ter spraken gekomen dat we het niet moeten doen, omdat het AF zegt dat het vies / laag spel is.

Je mag het AF ook niet onderschatten :p Ik geloof prima dat niemand gezegd heeft 'omdat ze dit op het AF zeggen gaan we het niet doen'

Toch zal elke commotie op een AF voor degene die het volgen in de hoofden blijven hangen. Daarvoor moeten ze het niet uitspreken maar onrechtstreeks heeft het wel zijn werking.
 

DeletedUser77942

Guest
Om eerlyk te zijn
Hebben we allemaal in elk dorp van die ezels
 

DeletedUser78491

Guest
Toen het topic geschreven werd had Red ook een front met Unr, 1 front van I Just Knocked You Out. met Benikzelf en connor. Andere front was van The American Sniper met Murena die nieuw gerecruit was. Unr was tijden de nummer 1 stam en was spraken van dat ze in gesprek waren voor een bg met Adios.

Het gaat dus niet helemaal op dat Red zich wél volledig op Adios kan focussen, omdat er ook gewoon andere fronten zijn voor Red.
 
Reactiescore
853
Het gaat dus niet helemaal op dat Red zich wél volledig op Adios kan focussen, omdat er ook gewoon andere fronten zijn voor Red.
Hebben we het hier over de stam waarvan al weken bekend was dat ze uit elkaar gingen vallen? Het was algemeen bekend dat Unr leden had die niet door een door konden en dat de stam eigenlijk geen echte bedreiging vormde.

Dat is nog niet het punt dat steeds aangehaald wordt. Het enige wat gezegd wordt, is dat het geen 1vs1 is. Het maakt dus niet uit hoe de situatie er verder voor ligt?
 

DeletedUser78491

Guest
Dat is nog niet het punt dat steeds aangehaald wordt. Het enige wat gezegd wordt, is dat het geen 1vs1 is. Het maakt dus niet uit hoe de situatie er verder voor ligt?

Op dat punt kan ik zeggen, dat de huidige statestiek bijna helemaal 1v1 zijn. Wanneer Koets met zijn aanval waves begint dan ben ik het zeker eens dat dit geen 1v1 genoemd kan worden.

De post die ik net geplaatst heb is als reactie op Jannes z'n post
 
Reactiescore
3.576
Op dat punt kan ik zeggen, dat de huidige statestiek bijna helemaal 1v1 zijn. Wanneer Koets met zijn aanval waves begint dan ben ik het zeker eens dat dit geen 1v1 genoemd kan worden.

De post die ik net geplaatst heb is als reactie op Jannes z'n post

Ik ken de situatie van de wereld niet, daar laat ik mij niet over uit. Ik zie ook niet meteen wat je nu ontkracht in het gene ik zeg. Zoals ik zei is het irrelevant of Koets nu aanvalt of niet omdat Adios hun kant tegen Koets niet kan leeg zetten om dat ze elk moment een aanval kunnen krijgen. Ze moeten dus wel rekening houden met Koets, m.a.w de volledige focus kan niet naar Red gaan. M.a.w het is geen 1 v 1.

Als Red ook nog andere fronten heeft (geen idee hoe serieus deze zijn) is het nog altijd geen 1 v 1. Dus je punt dat je trachtte te maken heb ik niet begrepen evenals je tegen argumentatie die ik gemist heb.

Je bevestigd eigenlijk het gene iedereen zegt. Namelijk 'bijna helemaal 1 v 1'. Bijna,... Ik was bijna gewonnen, ik was bijna eerste,... Maar ik heb dus niet gewonnen, ik was geen eerste en het is dus geen 1 v 1.
 
Reactiescore
3.457
Toen het topic geschreven werd had Red ook een front met Unr, 1 front van I Just Knocked You Out. met Benikzelf en connor. Andere front was van The American Sniper met Murena die nieuw gerecruit was. Unr was tijden de nummer 1 stam en was spraken van dat ze in gesprek waren voor een bg met Adios.

Het gaat dus niet helemaal op dat Red zich wél volledig op Adios kan focussen, omdat er ook gewoon andere fronten zijn voor Red.
Toen het topic geschreven werd ( 10 april) had Red front met de nummer 1 stam UNr?
http://nl.twstats.com/nl60/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=2166

14 leden verlaten de stam op 9 april en het topic is gemaakt op 10 april?
Jij wil werkelijk beweren dat Red zich niet alleen op Adios moest focussen maar ook op Unr die niet meer bestond?
OwYNa_fi-200x200.gif
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Klopt in deze 1v1 situatie gaat het heel erg gelijk op, maar Adios heeft inderdaad nog ander gevaar op de loer. Bij Red liggen er geen andere stammen die sterke offensieven kunnen opzetten.

Deze post gooide ik toen, het was op dat moment een echte 1v1 situatie, beide fronten hadden volle focus op deze ene vijand. Op andere fronten gebeurde vrijwel niets.

Er is daarna kritiek gekomen op de topic dat het een 1v1 zou weergeven wat het niet was.. Vraag je eens af, is het verplicht om alle bijbehorende stammen te benoemen? Misschien wilde ik het hier wel enkel hebben over front van Red met Adios en interesseerde alle andere stammen aan het front mij niet zoveel.

Uiteraard zou Koets erbij aangeven het een leuker topic maken, iets completer, maar dat hier zoveel kritiek op wordt gegeven en uiteindelijk Red ook de grond in werd gedrukt met het hebben van een GAP met Koets.. Beetje onterecht.

Ik was de maker van dit topic, ik had Koets echt wel toegevoegd deze week als onze mod het niet had gedaan. Maar ik had het toch ook gewoon kunnen houden bij enkel de oorlog tussen Red en Adios.
 
Bovenaan