Red Sky at Morning vs Adios vs Koets

Wie gaat er winnen?


  • Totaal aantal stemmers
    68

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Koets en red gaan heus niet samen winnen.

Wellicht dat ze samen adios wegspelen. Dikke overmacht. Maar die gaan niet samen de wereld sluiten.

Natuurlijk niet, is geen diepgewortelde samenwerking met spelers die liefst ook bij elkaar in de stam willen zitten.
Noem het maar gewoon zoiets als mutualisme.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Er is nog vrij weinig gebeurd, enkele afgeslagen massa's buiten IN. Als we kijken wat er behaald is qua resultaat zou de voorkeur naar Adios moeten gaan, echter is de ligging gewoon ruk wat het moeilijk maakt. Mocht Adios kwalitatief beter zijn dan Koets/Red, waar ik op enkele accounts vrij zeker van ben, zal Adios deze oorlog toch best kunnen winnen.

Ligging hebben ze niet echt mee nee.

Ik denk dat het best nog eens spannend kan worden, als Adios netjes blijft deffen. Eigenlijk zouden Red en Koets gewoon moeten winnen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ligging hebben ze niet echt mee nee.

Ik denk dat het best nog eens spannend kan worden, als Adios netjes blijft deffen. Eigenlijk zouden Red en Koets gewoon moeten winnen.

Adios netjes blijft deffen? Afgelopen massa best veel verloren hoor. Vooral Tiranu zijn stats zijn dramatisch.
 
Reactiescore
1.367
Op massa's is Adios nog nauwelijks verloren..

Op geurilla tactiek snachts edelen wel. Tiranu dan..

Verliezen is verliezen :p

Maar die 5 dorpjes wegen niet op tegen een heel account
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Op massa's is Adios nog nauwelijks verloren..

Op geurilla tactiek snachts edelen wel. Tiranu dan..

Tiranu staat op -16 en dat is echt niet alleen maar uit de nacht je weet zelf ook dat dat dikke onzin is. Je kunt er natuurlijk niet om heen dat Adios een succesvollere massa heeft gehad want ze hebben gewoon puik werk verricht maar 1e massa van Red stond Red al op +9 terwijl er voorafgaand door Adios al 2 massa's is gevoerd zonder enig succes (beide massa's geen dorpenwinst op Ini).
 

DeletedUser77942

Guest
Of die 2 massas daarvoor verschil doen
Of daar geen dorpen gehaald werden

Ini is nu toch weg dus na 3x toch scheepsrecht

Mvg
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Laat ik het gewoon zo zeggen: Tot nu toe is gebleken dat aanval de beste verdediging is.

Is eigenlijk gewoon triest dat men die constatering mag maken op een TOREN wereld. Vraag me überhaupt af of werelden zonder toren wel veel spelers bevatten die niet runnen.
 

DeletedUser15154

Guest
Tiranu staat op -16 en dat is echt niet alleen maar uit de nacht je weet zelf ook dat dat dikke onzin is. Je kunt er natuurlijk niet om heen dat Adios een succesvollere massa heeft gehad want ze hebben gewoon puik werk verricht maar 1e massa van Red stond Red al op +9 terwijl er voorafgaand door Adios al 2 massa's is gevoerd zonder enig succes (beide massa's geen dorpenwinst op Ini).

Mwa, na de eerste massa stond Zheq op -1 en Tiranu op -4. Alle dorpen die daarna gepakt zijn dorpen geweest die sneaky gepakt zijn, geen massa oid. Wat dat betreft doet Red goed werk.
 

DeletedUser79226

Guest
Laat ik het gewoon zo zeggen: Tot nu toe is gebleken dat aanval de beste verdediging is.

Is eigenlijk gewoon triest dat men die constatering mag maken op een TOREN wereld. Vraag me überhaupt af of werelden zonder toren wel veel spelers bevatten die niet runnen.

Wil je alsjeblieft niet schelden
 

DeletedUser15154

Guest
Volgende massa was van Red. Grootste deel van de aanval kwam tussen 8 en 9 vanochtend aan. +- 250 dode clears van Red, geen dorpjes erbij :D

Was een pittige aanval overigens
 

DeletedUser13688

Guest
Zeg Mario, ben je nou zout in de wonden aan 't wrijven?! :O
 

DeletedUser78126

Guest
RBC +1500 incs. Allemaal fake? En ondersteuner van de dag pakken bij zheq.

Dat fake was wel heel overtuigend dan. Dat je met zoveel incs op je eigen acc nog ovdd pakt.

als ik me niet vergis laatst ook bij claudina ovdd voor RBC. Spelen 95% deff lijkt t wel.
 

DeletedUser15154

Guest
RBC +1500 incs. Allemaal fake? En ondersteuner van de dag pakken bij zheq.

Dat fake was wel heel overtuigend dan. Dat je met zoveel incs op je eigen acc nog ovdd pakt.

als ik me niet vergis laatst ook bij claudina ovdd voor RBC. Spelen 95% deff lijkt t wel.

En dan hebben ze ook nog is rank 1 ODa :eek:
 

DeletedUser13688

Guest
Op .net is er een gast, tudadar, die op 3 werelden tegelijkertijd met een gigantische voorsprong 1e stond, met zn eigen stam van MBs, die 95% def speelt en toch op al die werelden bv op 5 mil stond terwijl de rest op 2 mil stond in de top. Het is allemaal mogelijk. Die vent pakte ook bijna exclusief bbs.
 

DeletedUser78126

Guest
Ook? Net als RBC alleen maar bb’s pakt. En dorpen van initium. Maar dat was zeker ook een soort bb:D
 
Bovenaan