We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Winnen doen ze het er niet bij. Het is niet voor niks dat al zoveel Rebels leden bij ons hebben gesolliciteerdRebels is inderdaad recruit to win aan het doen.
Winnen doen ze het er niet bij. Het is niet voor niks dat al zoveel Rebels leden bij ons hebben gesolliciteerd![]()
De enige kans om deze wereld nog interessant te maken zou zijn wanneer Famke (Vroom Vroom) zich zou opsplitsen. Lootjes trekken wie in stam A en stam B komt, en dan de hele wereld overhoop gooien.
Maar daar kunnen we rustig nog 10 - 12 maanden mee wachten, hoor.
En zo niet dan is dit een hele goede oefenwereld: lekker relaxed barbjes edelen en uitbouwen, wat vlaggen verzamelen, wat farmen wanneer je tijd te veel hebt, en een dagje overslaan wanneer je het te druk hebt. En natuurlijk lekker klooien binnen de stam.
Het prettige aan een Casual is dat jij TW speelt, terwijl op de echte strijdwerelden ik vaak het gevoel heb dat het spel met jou speelt.
***** Glassface ******
Muah. Er zijn genoeg prima spelers buiten Famke die het ons uiteindelijk redelijk lastig kunnen maken. Als die zich organiseren zoals wij hebben gedaan kan er zeker nog een beetje strijd komen. Ons grote voordeel is dat we enorm op elkaar ingespeeld zijn, we weten precies wat we van elkaar kunnen verwachten en hebben het ook ontzettend gezellig samen. Als dat niet zo was, had ik niet op deze wereld gespeeld.De enige kans om deze wereld nog interessant te maken zou zijn wanneer Famke (Vroom Vroom) zich zou opsplitsen. Lootjes trekken wie in stam A en stam B komt, en dan de hele wereld overhoop gooien.
De enige kans om deze wereld nog interessant te maken zou zijn wanneer Famke (Vroom Vroom) zich zou opsplitsen. Lootjes trekken wie in stam A en stam B komt, en dan de hele wereld overhoop gooien.
En zo niet dan is dit een hele goede oefenwereld: lekker relaxed barbjes edelen en uitbouwen, wat vlaggen verzamelen, wat farmen wanneer je tijd te veel hebt, en een dagje overslaan wanneer je het te druk hebt. En natuurlijk lekker klooien binnen de stam.
Het prettige aan een Casual is dat jij TW speelt, terwijl op de echte strijdwerelden ik vaak het gevoel heb dat het spel met jou speelt.
***** Glassface ******
***** Glassface ******
Hymne recruit zich ook omhoog![]()
Waar speel jij?Hymne recruit zich ook omhoog![]()