Recruiten naar de top?

DeletedUser76198

Guest
Het is niet zo dat je kunt zeggen dat hij ongelijk heeft.
 
Reactiescore
127
Rebels is inderdaad recruit to win aan het doen.
 
Reactiescore
42
De enige kans om deze wereld nog interessant te maken zou zijn wanneer Famke (Vroom Vroom) zich zou opsplitsen. Lootjes trekken wie in stam A en stam B komt, en dan de hele wereld overhoop gooien.
Maar daar kunnen we rustig nog 10 - 12 maanden mee wachten, hoor.

En zo niet dan is dit een hele goede oefenwereld: lekker relaxed barbjes edelen en uitbouwen, wat vlaggen verzamelen, wat farmen wanneer je tijd te veel hebt, en een dagje overslaan wanneer je het te druk hebt. En natuurlijk lekker klooien binnen de stam.

Het prettige aan een Casual is dat jij TW speelt, terwijl op de echte strijdwerelden ik vaak het gevoel heb dat het spel met jou speelt. :)

***** Glassface ******
 

DeletedUser76198

Guest
De enige kans om deze wereld nog interessant te maken zou zijn wanneer Famke (Vroom Vroom) zich zou opsplitsen. Lootjes trekken wie in stam A en stam B komt, en dan de hele wereld overhoop gooien.
Maar daar kunnen we rustig nog 10 - 12 maanden mee wachten, hoor.

En zo niet dan is dit een hele goede oefenwereld: lekker relaxed barbjes edelen en uitbouwen, wat vlaggen verzamelen, wat farmen wanneer je tijd te veel hebt, en een dagje overslaan wanneer je het te druk hebt. En natuurlijk lekker klooien binnen de stam.

Het prettige aan een Casual is dat jij TW speelt, terwijl op de echte strijdwerelden ik vaak het gevoel heb dat het spel met jou speelt. :)

***** Glassface ******

Ja lijkt me ook niet
 
Reactiescore
323
De enige kans om deze wereld nog interessant te maken zou zijn wanneer Famke (Vroom Vroom) zich zou opsplitsen. Lootjes trekken wie in stam A en stam B komt, en dan de hele wereld overhoop gooien.
Maar daar kunnen we rustig nog 10 - 12 maanden mee wachten, hoor.
Muah. Er zijn genoeg prima spelers buiten Famke die het ons uiteindelijk redelijk lastig kunnen maken. Als die zich organiseren zoals wij hebben gedaan kan er zeker nog een beetje strijd komen. Ons grote voordeel is dat we enorm op elkaar ingespeeld zijn, we weten precies wat we van elkaar kunnen verwachten en hebben het ook ontzettend gezellig samen. Als dat niet zo was, had ik niet op deze wereld gespeeld.
 
Reactiescore
273
De enige kans om deze wereld nog interessant te maken zou zijn wanneer Famke (Vroom Vroom) zich zou opsplitsen. Lootjes trekken wie in stam A en stam B komt, en dan de hele wereld overhoop gooien.
Maar daar kunnen we rustig nog 10 - 12 maanden mee wachten, hoor.

En zo niet dan is dit een hele goede oefenwereld: lekker relaxed barbjes edelen en uitbouwen, wat vlaggen verzamelen, wat farmen wanneer je tijd te veel hebt, en een dagje overslaan wanneer je het te druk hebt. En natuurlijk lekker klooien binnen de stam.

Het prettige aan een Casual is dat jij TW speelt, terwijl op de echte strijdwerelden ik vaak het gevoel heb dat het spel met jou speelt. :)

***** Glassface ******

Had het niet beter kunnen zeggen!

Mijn plan is ook om 365 dagen in Famke te blijven, zodat ik die award kan claimen.
Daarna ga ik met Wouter (phuture nogwattes) de échte topstam "Rain" beginnen.
En gaan we tegen de amateur genaamd Wouter (St. nogwattes) die samen met Bram (Alkan) een wanhopige poging gaat doen om tegenstand te bieden.

Wel een waarschuwing voor iedereen die Kata's gebruikt om buiten muren, kerken en verzamelplaatsen te slopen:
Iedereen waarvan bekend is dat deze kata's gebruikt heeft op andere zonder dat de andere het bij hun gedaan heeft, is direct opgeslagen op "The Black List" van Famke, Rain en LoserTown (de stam van St nogwattes en Alkan.
Dus maak er een nette wereld van!
 

DeletedUser78773

Guest
dus veel kata's maken final :engel:

De enige kans om deze wereld nog interessant te maken zou zijn wanneer Famke (Vroom Vroom) zich zou opsplitsen. Lootjes trekken wie in stam A en stam B komt, en dan de hele wereld overhoop gooien.
Maar daar kunnen we rustig nog 10 - 12 maanden mee wachten, hoor.

En zo niet dan is dit een hele goede oefenwereld: lekker relaxed barbjes edelen en uitbouwen, wat vlaggen verzamelen, wat farmen wanneer je tijd te veel hebt, en een dagje overslaan wanneer je het te druk hebt. En natuurlijk lekker klooien binnen de stam.

Het prettige aan een Casual is dat jij TW speelt, terwijl op de echte strijdwerelden ik vaak het gevoel heb dat het spel met jou speelt. :)

***** Glassface ******


kan jij heel goed he :cool::D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
142
Recruit to win, bezorgt je zeer zeker de overwinning :). Genoeg dode stammen op dit moment! Met zo weinig bb.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Dan gaan spelers eindelijk mensen aanvallen die in hun range liggen, ipv dat er 50, 26 punten dorpen op een dag overgenomen worden :)
 
Reactiescore
323
Maarja, welke stam rekruit niet naar de overwinning. Er zijn heel weinig voorbeelden van premades die van begin tot eind samen blijven. Zijn altijd wel nieuwe spelers bij gekomen, zowel accs als co's.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Op een wereld zoals deze, zou ik het knap vinden om aan het begin van de wereld met dezelfde mensen in de stam te zitten als aan het einde.
 
Reactiescore
127
Op een casual wereld lukt dat ook niet
 
Bovenaan