Recht van antwoord: MrGrizzly en de val van .E

DeletedUser

Guest
Waar slaat dit op?
Ik zeg gewoon hoe het is
Volgens mij was het mijn idee om UM en MJS naar .E te halen en zo verder te gaan, maarja jij gaat sneaky met hen in gesprek en laat derest van het westen vallen
Goodjob

Volgens mij speelde dat van MJS en UM al langer, en Tom was niet 'sneaky' in gesprek. Er waren meerdere dingen over te lezen in de skypechat zelfs.

Komop Wouter... Dat weet jij ook :p
 
Reactiescore
735
Waar slaat dit op?
Ik zeg gewoon hoe het is
Volgens mij was het mijn idee om UM en MJS naar .E te halen en zo verder te gaan, maarja jij gaat sneaky met hen in gesprek en laat derest van het westen vallen
Goodjob

Wouter, kom op, laten we niet dit soort onzin verkopen, het is ook de bedoeling geweest om ze naar .E te halen maar gedurende de gesprekken waren er bepaalde interne zaken die het allemaal veranderd hebben. Hier ben je zelf wel degelijk van op de hoogte.
 

DeletedUser75377

Guest
Wouter, kom op, laten we niet dit soort onzin verkopen, het is ook de bedoeling geweest om ze naar .E te halen maar gedurende de gesprekken waren er bepaalde interne zaken die het allemaal veranderd hebben. Hier ben je zelf wel degelijk van op de hoogte.

Over dat plan van jullie was ik duidelijk niet op de hoogte en verder niemand alleen Patrick
Kwam helemaal onverwachts mja alles jullie je daar beter bij voelen ga je gang :)
 
Reactiescore
735
Over dat plan van jullie was ik duidelijk niet op de hoogte en verder niemand alleen Patrick
Kwam helemaal onverwachts mja alles jullie je daar beter bij voelen ga je gang :)

Het is snel gegaan, zeker, maar er is nooit met voorbedachte rade iets achter de rug van anderen om gedaan, de dag dat jij het hoorde was het nog geen 12u bekend, maargoed..
 

DeletedUser75377

Guest
Het is snel gegaan, zeker, maar er is nooit met voorbedachte rade iets achter de rug van anderen om gedaan, de dag dat jij het hoorde was het nog geen 12u bekend, maargoed..

Tja er had wel wat gezegd kunnen worden dat jullie wat gingen doen ofso ;)
 
Reactiescore
735
Maargoed, laten we stoppen met hier lekker verder te discussiëren, ik had het ook liever anders zien lopen.
 

DeletedUser28168

Guest
Hier mag een slotje op heb hier niks meer op te zeggen. (privé al gedaan)
 

DeletedUser74031

Guest
Kijk dat vind ik al een betere naam, al ben ik niet zo voor de latijnse namen.. Maar dat is wat persoonlijks :p
 

DeletedUser74031

Guest
Vandaar dat de naam van eds snel veranderde toen jij er kwam!

Een van de eisen van FOOLS was inderdaad naamverandering aangezien EDS veel op het AF afgemaakt werd en gekleineerd leek het mij beter om te beginnen met een nieuwe naam en hierdoor een nieuwe start qua reputatie kreeg.
 

DeletedUser

Guest
Een van de eisen van FOOLS was inderdaad naamverandering aangezien EDS veel op het AF afgemaakt werd en gekleineerd leek het mij beter om te beginnen met een nieuwe naam en hierdoor een nieuwe start qua reputatie kreeg.

Idem hier. :)
 

DeletedUser75413

Guest
De gang van zaken die er geweest zijn is denk ik ook beter voor de wereld geweest.
Fusies tussen stammen en naamsveranderingen om met een nieuwe lijn te beginnen :)

Ben benieuwd wat het allemaal gaat brengen
 

DeletedUser13688

Guest
In other words: er is een nieuwe wereld orde. In het westen Glory, in het oosten dbd. Let's rumble!
 
Bovenaan