Recht van antwoord: MrGrizzly en de val van .E

DeletedUser

Guest
je kan zeggen wat je wil.....maar wij hebben het toch maar weer spannend gemaakt :D
 
Reactiescore
241
Lieve mensen, wie zijn wouter en luuc? De liefdes vonken, en de passie knalt er af, maar wil graag weten tussen wie precies :D
 
Reactiescore
241
Vandaar die passie :D
 

DeletedUser

Guest
Jij slaat de nagel op z'n kop man! Hoe meer punten, hoe beter de skills uiteraard :rolleyes:

Je bedoelt dat Sound 2 stil liggende (waarvan 1 inactief als wat) spelers rekruteert uit een vallende stam :confused::confused::confused:

Ja erg knap :eek:

P.S. die 2M ODD van keesje is zeker vanuit een faalbeuk van jullie dus dan maar rekruteren :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
De odd van kees komt door de aanvallen van Graspeel,waarvan jullie de vv hebben :)
 

DeletedUser13688

Guest
De odd van kees komt door de aanvallen van Graspeel,waarvan jullie de vv hebben :)

Hoi Inge, wat vind jij nou van de stand van zaken? Zie dat Sound spelers verliest aan ONE omdat ze geen zin hebben in een oorlog met PNT :(?

Sssst!

Straks gaat iedereen ineens op ons letten en krijgen we verwachtingen enzo :wink:


Dit is pas problematisch als ze mij dan helemaal in 't noorden van C34 zien liggen :p
 

DeletedUser

Guest
Hoi Inge, wat vind jij nou van de stand van zaken? Zie dat Sound spelers verliest aan ONE omdat ze geen zin hebben in een oorlog met PNT :(?




Dit is pas problematisch als ze mij dan helemaal in 't noorden van C34 zien liggen :p

Ik snap niet wat PNT met die leave van spider naar ONE heeft te maken :confused:
Dit is gewoon een actie van één enkel persoon met weinig ballen aan z'n lijf :D
 
Bovenaan