Reactie mededeling RuneRifle

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dan moet je ook hier mee kunnen leven net zoals je dat telkens bij Lock deed, je hebt er nooit wat van gezegt dus lijkt het me beter omdat nu ook niet te doen.;)

Sinds je in Fresh! zit doe je alsof iedereen je vijand is en is de enige plek waar je nog een beetje normaal met je kan praten(klinkt hard, but it's true) En ben niet de enige die er zo over denkt, zelfs van de mensen van wie je het niet verwacht;)

Basje/Sneak zeg er wat van... het is spam tijdens een gezonde discussie:eek:

So be it Inco, alleen houd =3 zich op de achtergrond met oorlogen.
En de rest word op de oorlogen gewezen?
Dat bedoel ik ;)

In de stam weet ik dat ik de meeste kan vertrouwen, buiten de stam weet ik dat niet.
En soms worden er nog wel eens dingen uitgevoerd ingame die mij dingen laten ophelderen. (klinkt lekker vaag he? Ga ik zo houden :))
Zelfde met TR, we gaan mij aanvallen op iets waar ik niks mee te maken heb lol.

Mensen van wie ik het niet verwacht? Ghehe lol, geloof me ik verwacht dat van iedereen. How stupid do you think I am?
Ik weet hoe ik doe en hoe mijn momentele houding is. Hoef jij mij niet te vertellen.

Mvg, Bas
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
So be it Inco, alleen houd =3 zich op de achtergrond met oorlogen.
En de rest word op de oorlogen gewezen?
Dat bedoel ik ;)

Lekker de kat uit de boom kijken mag toch ook wel? Of moeten we direct bam de volle aanval in, lekker oorlog maken met 24/7, RF, Dice, RB, .Smile SR en Fresh! tegelijk?:rolleyes:

In de stam weet ik dat ik de meeste kan vertrouwen, buiten de stam weet ik dat niet.
En soms worden er nog wel eens dingen uitgevoerd ingame die mij dingen laten ophelderen. (klinkt lekker vaag he? Ga ik zo houden :))
Zelfde met TR, we gaan mij aanvallen op iets waar ik niks mee te maken heb lol.

Jou aanvallen? Ik heb niks verstuurd hoor, denk dat je zit te dromen;) Of.... OOoooh Bedoelde je die 3 incommings van Denuso, ja dat was totally ik, kijken of je bang werd... (not:eek:)

Mensen van wie ik het niet verwacht? Ghehe lol, geloof me ik verwacht dat van iedereen. How stopid do you think I am?
Ik weet hoe ik doe en hoe mijn momentele houding is. Hoef jij mij niet te vertellen.

Mvg, Bas

Je momentele houding suckt:D En ik denk dat je heel stopi...stipi stupid bent:cool:

Edit: tss zelf te laat met verbeteren, stomme hasje en matty *kickt beide van Inco*
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft niet zo vel te reageren hoor lieverd.. in mijn ogen val jij het meest hier op als spammen, misschien is dat wel helemaal niet zo.
Maar voor mij lijkt het wel zo..
Ik bedoelde gewoon juist omdat jij zegt mis te minderen, dat je als je dus wil spammen zoals Haskier zij dat mis in een topic kan doen waar dat kan zonder enkele andere dwars te zitten.

Mvg, Bas

schat, wen er maar aan, ik reageer altijd fel in serieuze discussies ;)

ik zal ongetwijfeld het meest opvalen. maar ik denk dat dat komt doordat ik ongegeneerd ben en mezelf ook duidelijk laat merken als ik spam. maar ik ben zeker niet de enige die spamt.
als ik zou willen in bv het vrije forum zou ik dat al wel niet doen niet? ik kom daar niet omdat ik de mensen over het algemeen niet ken en ik speel tw ook wel voor tw zelf dus zit ik met mijn spam op de wereldfora waar ik speel goed. spam + w13 tw.

Ik vind dat als mensen er last van hebben ze dat maar bij de mods moeten aangeven, is diegene echt aan het spammen dan moet diegene maar een berisping krijgen, en vervolgens een bann.
Het is een spel hiero hoor, geen serieus geleuter over hoe we met elkaar moeten omgaan.

Als ik jou een trut vind dan post ik dat hier en als men dat niet tof vindt en als de mods dat buiten de regels vinden gaan geven ze mij maar een berisping.

Ik vind het nog altijd geinig als ik jouw post lees, en ik weet best wel dat er meer achter zit dan soms die flauwe opmerkingen.

Nogmaals, ik vind dat men niet zo oud moet spelen en als oude dametjes gaan zeuren over die praat graag spelers.
Vind je dat men hier teveel spammd en je hebt er last van dan ga je of klagen of je komt maar niet meer :)
Remember je hoeft hier niet te zijn ;)

Ga anders bank hangen ofzo.

als mensen last van me hebben mogen ze dat me zelf vertellen ipv achter mijn rug om bij de mod te klagen. ja, daar is ie voor. dat is waar. maar geloof me, als je wilt dat ik stop met spammen dan moet je me dat zelf vertellen. ban, berisping etc werkt averechts bij mij. waarom ga ik dan minderen aangezien er wel geklaagd is bij de mod? omdat bas en sneak het wel op het forum gewoon hebben gezegt dat ze het vervelend vinden.

op het moment dat iemand me niet mag mag diegene het me ook gewoon vertellen. couldn't care less. pech voor jou als je me niet mag, niet mijn gemis dus ook dat mag men mij gewoon vertellen.

je moet idd vaak tussen de regels lezen bij mijn posts.
 

DeletedUser

Guest
Lekker de kat uit de boom kijken mag toch ook wel? Of moeten we direct bam de volle aanval in, lekker oorlog maken met 24/7, RF, Dice, RB, .Smile SR en Fresh! tegelijk?:rolleyes:

Ja dat lijkt me wel tof, maar stammen opstoken en zelf je stilletjes houden en dan ook geen oorlogen plaatsen van jezelf whatever, want ik neem aan dat er vast wel een stam is waartegen jullie bezig zijn?

Jou aanvallen? Ik heb niks verstuurd hoor, denk dat je zit te dromen;) Of.... OOoooh Bedoelde je die 3 incommings van Denuso, ja dat was totally ik, kijken of je bang werd... (not:eek:)

Ik heb het over persoonlijk wijsneus ;) niet met incomings.

Je momentele houding suckt:D En ik denk dat je heel stopi...stipi stupid bent:cool:

Edit: tss zelf te laat met verbeteren, stomme hasje en matty *kickt beide van Inco*

Jammer dan, get over it ;)

Mvg, Bas
 

DeletedUser

Guest
Ja dat lijkt me wel tof, maar stammen opstoken en zelf je stilletjes houden en dan ook geen oorlogen plaatsen van jezelf whatever, want ik neem aan dat er vast wel een stam is waartegen jullie bezig zijn?

Het is in ieder geval beter dan stammen opstoken en op alle fronten verliezen:rolleyes:


Ik heb het over persoonlijk wijsneus ;) niet met incomings.

*tikt zijn neus aan met zijn wijsvinger*


Jammer dan, get over it ;)

Mvg, Bas

oeh oeh gaan we zo doen, negeer het gespam, get over it:cool:
 

DeletedUser

Guest
*zucht*

Ik zie nu wel veel discussies over vanalles en nog wat. Om de 10 seconden staat er weer een nieuwe post, ik word er moe van. :( Heb amper de tijd om te reageren. Maar goed, posts/discussies genoeg dus, maar waar is het respect gebleven? :(

In het kort gezegd; doe allemaal eens lief tegen elkaar, stelletje kaasballen. :mad:
 

DeletedUser

Guest
*zucht*

Ik zie nu wel veel discussies over vanalles en nog wat. Om de 10 seconden staat er weer een nieuwe post, ik word er moe van. :( Heb amper de tijd om te reageren. Maar goed, posts/discussies genoeg dus, maar waar is het respect gebleven? :(

In het kort gezegd; doe allemaal eens lief tegen elkaar, stelletje kaasballen. :mad:

Pindasaus met eierkoek

Boze forumposter: Niet spammen jij !!
Inco: Ja maar hun deden het ook allemaal, dus nu mag ik ook is:cool:
 

DeletedUser

Guest
*zucht*

Ik zie nu wel veel discussies over vanalles en nog wat. Om de 10 seconden staat er weer een nieuwe post, ik word er moe van. :( Heb amper de tijd om te reageren. Maar goed, posts/discussies genoeg dus, maar waar is het respect gebleven? :(

In het kort gezegd; doe allemaal eens lief tegen elkaar, stelletje kaasballen. :mad:

Helaas kunnen wij niet andere verplichten om meer respect te tonen voor elkaar.
Anders had het er veel beter uit gezien op het AF.


Maar ik ben het met je eens Haskier.
Er word heel weinig respect getoond tegenwoordig en dat vind ik heel erg jammer.
 

DeletedUser

Guest
schat, wen er maar aan, ik reageer altijd fel in serieuze discussies ;)

ik zal ongetwijfeld het meest opvalen. maar ik denk dat dat komt doordat ik ongegeneerd ben en mezelf ook duidelijk laat merken als ik spam. maar ik ben zeker niet de enige die spamt.
als ik zou willen in bv het vrije forum zou ik dat al wel niet doen niet? ik kom daar niet omdat ik de mensen over het algemeen niet ken en ik speel tw ook wel voor tw zelf dus zit ik met mijn spam op de wereldfora waar ik speel goed. spam + w13 tw.

Thanx voor het verbeteren lieverd.
opvallen is btw met dubbel l, spellingscontrole ftw
Nee je bent niet de enige, maar waarom vat je het zo persoonlijk op dan als ik het toevallig nu tegen jouw zeg? relax een beetje ;)


Het is in ieder geval beter dan stammen opstoken en op alle fronten verliezen:rolleyes:
*tikt zijn neus aan met zijn wijsvinger*
oeh oeh gaan we zo doen, negeer het gespam, get over it:cool:

*einde gesprek*
 

DeletedUser

Guest
So be it Inco, alleen houd =3 zich op de achtergrond met oorlogen.
En de rest word op de oorlogen gewezen?
Dat bedoel ik ;)

In de stam weet ik dat ik de meeste kan vertrouwen, buiten de stam weet ik dat niet.
En soms worden er nog wel eens dingen uitgevoerd ingame die mij dingen laten ophelderen. (klinkt lekker vaag he? Ga ik zo houden :))
Zelfde met TR, we gaan mij aanvallen op iets waar ik niks mee te maken heb lol.

Mensen van wie ik het niet verwacht? Ghehe lol, geloof me ik verwacht dat van iedereen. How stupid do you think I am?
Ik weet hoe ik doe en hoe mijn momentele houding is. Hoef jij mij niet te vertellen.

Mvg, Bas

i still like you ;)

*zucht*

Ik zie nu wel veel discussies over vanalles en nog wat. Om de 10 seconden staat er weer een nieuwe post, ik word er moe van. :( Heb amper de tijd om te reageren. Maar goed, posts/discussies genoeg dus, maar waar is het respect gebleven? :(

In het kort gezegd; doe allemaal eens lief tegen elkaar, stelletje kaasballen. :mad:

ja idd, heb ik nu eigenlijk ook beetje last van aangezien ik nu toch wel serieus ben :eek:

Thanx voor het verbeteren lieverd.
opvallen is btw met dubbel l, spellingscontrole ftw
Nee je bent niet de enige, maar waarom vat je het zo persoonlijk op dan als ik het toevallig nu tegen jouw zeg? relax een beetje ;)

nou ja, ik vat het persoonlijk op omdat mijn naam ervoor staat terwijl ik een dozijn andere zie die ook spammen. en ik schiet nou eenmaal snel in de verdediging :p (ik heb ook spellingscontrole maar dat duurt me te lang, het verbeteren :p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja idd, heb ik nu eigenlijk ook beetje last van aangezien ik nu toch wel serieus ben :eek:

Ja, dat had ik al door. :p

Helaas kunnen wij niet andere verplichten om meer respect te tonen voor elkaar.
Anders had het er veel beter uit gezien op het AF.


Maar ik ben het met je eens Haskier.
Er word heel weinig respect getoond tegenwoordig en dat vind ik heel erg jammer.

Veel ga je daar idd niet aan kunnen veranderen denk ik. Het is aan de spelers/AF-gangers zelf om te veranderen. Ik geef toe dat ik ook genoeg flame posts op het AF heb geplaatst, en er zullen er nog wel komen denk ik, maar ik ben al serieus verbeterd tegenover vroeger. Vroeger was ik echt een irritant ventje. :p Als ik aanvallen kreeg ging ik altijd m'n tegenstanders pesten door hun inbox vol te spammen met irritante mailtjes en hen het bloed van onder hun nagels pesten. Ghaha.. :p
 

DeletedUser

Guest
Veel ga je daar idd niet aan kunnen veranderen denk ik. Het is aan de spelers/AF-gangers zelf om te veranderen. Ik geef toe dat ik ook genoeg flame posts op het AF heb geplaatst, en er zullen er nog wel komen denk ik, maar ik ben al serieus verbeterd tegenover vroeger. Vroeger was ik echt een irritant ventje. :p Als ik aanvallen kreeg ging ik altijd m'n tegenstanders pesten door hun inbox vol te spammen met irritante mailtjes en hen het bloed van onder hun nagels pesten. Ghaha.. :p

Dat doe ik nog steeds, en als ze me blokkeren ga ik op een vv of laat ik het andere mensen doen:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan