Reactie mededeling RuneRifle

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20308

Guest
Ik heb idd vroeger gespamt, maar dan was het nog altijd af en toe.. en niet altijd..
Daarvoor heb ik wel echt gespamed maar dat was.

Euhm?
Vorige maand nog ofzo?
Hahahaha basje, je had een ban van 2 weken ofzo!! :D;)
 

DeletedUser

Guest
Klopt, als ik een post van jou zie verwacht ik idd een spam-post. Maar wat had je dan verwacht? Je spammed hier ook bijna alleen maar, en je hebt zelf altijd aangegeven dat je nooit serieus bent op het AF omdat TW een spel is en blijft voor jou. Hoe kan je dan verwachten dat mensen je serieus nemen als je zelf zulke dingen aangeeft? :)

ja, ik wou ook dat iedereen het zo zag. maar nu ik serieuzer moet worden zou het wel handig zijn als sommige posts ook serieus genomen worden vind je niet? :p

Hm, niet helemaal mee eens hoor. Ik spam idd veel, maar ik ben zeker niet bang van een discussie. Ik ben zeker bereid om een normale discussie aan te gaan, maar dan moet er ook wel stof voor een discussie zijn. Het probleem is dat er tegenwoordig bijna nergens over gediscussiëerd kan worden. Als er een serieus topic geopend wordt, bvb het 24/7 VS Fresh topic dat door mattthew geopend werd, wat volgt er dan? Ik gaf een serieuze reactie, en 10 anderen schilderden die poging van mattthew gewoon af als een poging tot stoken. Hoe kan je in zo'n sfeer serieus debatteren in een topic?

dat bedoel ik ook niet, maar over het algemeen zijn jij ik en careless erg goed in spammen en als wij ietsjes minder zouden spammen zal het wat serieuzer zijn.
 

DeletedUser20308

Guest
bvb het 24/7 VS Fresh topic dat door mattthew geopend werd, wat volgt er dan? Ik gaf een serieuze reactie, en 10 anderen schilderden die poging van mattthew gewoon af als een poging tot stoken. Hoe kan je in zo'n sfeer serieus debatteren in een topic?

Klopt wel ;)
Ik probeerde serieus een discussie op gang te zetten met "mijn van oudste directe conclusies" waar iedereen direct van denkt: "wtf hoe komt ie daarmee dan?"
Maar vervolgens zit iedereen te zagen over dat er niets gaande is en dat het nog geen oorlog is.

Terwijl 24/7 dan opeens reageerde met dat de oorlog nooit over je geweest en dat het nog volop bezig is.
Tjah, wie ben ik dan om te zeggen dat er géén oorlog is.

Komt nog eens bij dat ik die keer niet eens helemaal zelf "verzonnen" had, maar ook nog eens van iemand anders kreeg :)
 

DeletedUser

Guest
Juist, een gezonde discussie over de spam(mers) en alle rotzooi eromheen. xD

Het is mooi dat jullie je meningen geven, maar wel moeten jullie er aan denken dat de ene het veel spam vind, en de ander maar weinig. Ik zal dit topic open laten, zolang het een mooie, gezellige discussie blijft. Obviously, als er gespamt word, gaat het topic dicht.

Ik ben ook maar een mens, en ik heb ook mijn grenzen. Gelukkig liggen ze aardig ver, en laat ik jullie ook regelmatig je gang gaan, en berisp ik niet heel snel, maar soms moet ik toch echt ingrijpen..
 

DeletedUser

Guest
ja, ik wou ook dat iedereen het zo zag. maar nu ik serieuzer moet worden zou het wel handig zijn als sommige posts ook serieus genomen worden vind je niet? :p

Je hebt maanden/jarenlang hier continu hersenloos zitten spammen. Dat is je goed recht natuurlijk, maar dan moet je ook beseffen dat je een reputatie krijgt daardoor. Je kan ook niet verwachten dat het beeld (als spammer) dat mensen van je hebben opeens zal veranderen omdat je hier zegt dat je serieuzer zal worden. Dat is iets waar je aan moet werken en wat je zal moeten bewijzen. Als je dat lukt zal die reputatie mettertijd veranderen, maar dat zal niet van de ene dag op de andere zijn. ;)


dat bedoel ik ook niet, maar over het algemeen zijn jij ik en careless erg goed in spammen en als wij ietsjes minder zouden spammen zal het wat serieuzer zijn.

Tuurlijk, maar zoals ik al zei, dan moet er ook stof zijn om over te discussiëren en moet de rest van de AF-gangers er ook de ruimte voor geven. Wat ik met "ruimte" bedoel heb ik al aangegeven met m'n voorbeeld over het 24/7 VS Fresh topic.

Juist, een gezonde discussie over de spam(mers) en alle rotzooi eromheen. xD

Het is mooi dat jullie je meningen geven, maar wel moeten jullie er aan denken dat de ene het veel spam vind, en de ander maar weinig. Ik zal dit topic open laten, zolang het een mooie, gezellige discussie blijft. Obviously, als er gespamt word, gaat het topic dicht.

Ik ben ook maar een mens, en ik heb ook mijn grenzen. Gelukkig liggen ze aardig ver, en laat ik jullie ook regelmatig je gang gaan, en berisp ik niet heel snel, maar soms moet ik toch echt ingrijpen..

Hm, ik zie hier tot nu toe geen spam, alleen een discussie, dus ik denk dat dat wel zal lukken. :p

Maar vervolgens zit iedereen te zagen over dat er niets gaande is en dat het nog geen oorlog is.

Terwijl 24/7 dan opeens reageerde met dat de oorlog nooit over je geweest en dat het nog volop bezig is.
Tjah, wie ben ik dan om te zeggen dat er géén oorlog is.

Om even hier op in te haken, Fresh, Lock en RF hebben BD destijds officieel de oorlog verklaard. 24/7 zijn de restanten van BD, waarom zouden wij dus in vredesnaam geen oorlog hebben met Fresh en RF?

Daarbij, toen 24/7 opgericht werd en er gespeculeerd werd op het AF of de oorlog tussen beide stammen al voorbij was heeft Fresh zelf aangegeven dat de oorlog niet voorbij is.

En over de punten "niets gaande" en "nog geen oorlog" .. Als er geen oorlog is en er niks gaande is, waarom krijgt G&F (gino en ferdi) dan op dit moment een mass van Fresh over zich heen?

Maar goed, verder ga ik me hier niet over uitspreken aangezien dat in het andere topic thuis hoort.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je hebt maanden/jarenlang hier continu hersenloos zitten spammen. Dat is je goed recht natuurlijk, maar dan moet je ook beseffen dat je een reputatie krijgt daardoor. Je kan ook niet verwachten dat het beeld (als spammer) dat mensen van je hebben opeens zal veranderen omdat je hier zegt dat je serieuzer zal worden. Dat is iets waar je aan moet werken en wat je zal moeten bewijzen. Als je dat lukt zal die reputatie mettertijd veranderen, maar dat zal niet van de ene dag op de andere zijn. ;)




Tuurlijk, maar zoals ik al zei, dan moet er ook stof zijn om over te discussiëren en moet de rest van de AF-gangers er ook de ruimte voor geven. Wat ik met "ruimte" bedoel heb ik al aangegeven met m'n voorbeeld over het 24/7 VS Fresh topic.



Hm, ik zie hier tot nu toe geen spam, alleen een discussie, dus ik denk dat dat wel zal lukken. :p

volgens mij kan ik nu alvast maar beter stoppen met serieus zijn :eek: ik ben niet zo geduldig :eek:
 

DeletedUser20308

Guest
Om even hier op in te haken, Fresh, Lock en RF hebben BD destijds officieel de oorlog verklaard. 24/7 zijn de restanten van BD, waarom zouden wij dus in vredesnaam geen oorlog hebben met Fresh en RF?

Daarbij, toen 24/7 opgericht werd en er gespeculeerd werd op het AF of de oorlog tussen beide stammen al voorbij was heeft Fresh zelf aangegeven dat de oorlog niet voorbij is.

En over de punten "niets gaande" en "nog geen oorlog" .. Als er geen oorlog is en er niks gaande is, waarom krijgt G&F (gino en ferdi) dan op dit moment een mass van Fresh over zich heen?

Maar goed, verder ga ik me hier niet over uitspreken aangezien dat in het andere topic thuis hoort.

Ik ben niet degene die zei dat er geen oorlog was é, ik was juist diegene die een topic starte over iets nieuws wat eigenlijk al lang bezig was :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ben niet degene die zei dat er geen oorlog was é, ik was juist diegene die een topic starte over iets nieuws wat eigenlijk al lang bezig was :D

Ja, maar dat antwoord van daarnet was niet tegen jou gericht. Meer in het algemeen tegen de mensen die beweren dat er geen oorlog is.
 

DeletedUser

Guest
Euhm?
Vorige maand nog ofzo?
Hahahaha basje, je had een ban van 2 weken ofzo!! :D;)

Langer geleden ;)
En dat was een ban van welgeteld 3 dagen ;) nu jij?
En dat was al bijna eenmalig.. ik spamde wat, maar zeker niet erg veel.

Btw, ik vond het idd ook stoken van dat oorlogs topic.
Waarom maken jullie er niet eens eentje over jullie zelf? Dice? en RF geloof? (kan het fout hebben hoor)

@amy, gebruik anders de praathoek en dergelijke voor je spammen..
Niet de topics waar anderen gebruik van maken zoals het hoort ;)

Mvg, Bas
 

DeletedUser20308

Guest
Btw, ik vond het idd ook stoken van dat oorlogs topic.
Waarom maken jullie er niet eens eentje over jullie zelf? Dice? en RF geloof? (kan het fout hebben hoor)

Omdat Dice naar mijn mening er niet toedoet, en wij geen oorlog hebben met RF :).
 

DeletedUser

Guest
Langer geleden ;)
En dat was een ban van welgeteld 3 dagen ;) nu jij?
En dat was al bijna eenmalig.. ik spamde wat, maar zeker niet erg veel.

Btw, ik vond het idd ook stoken van dat oorlogs topic.
Waarom maken jullie er niet eens eentje over jullie zelf? Dice? en RF geloof? (kan het fout hebben hoor)

@amy, gebruik anders de praathoek en dergelijke voor je spammen..
Niet de topics waar anderen gebruik van maken zoals het hoort ;)

Mvg, Bas

Toen in de tijd van Lock, dat Matty een topic maakte over BD vs RF zag ik jou btw niet zo praten.. toen hoorde we je niet klagen over stoken;)
 

DeletedUser

Guest
Langer geleden ;)
En dat was een ban van welgeteld 3 dagen ;) nu jij?
En dat was al bijna eenmalig.. ik spamde wat, maar zeker niet erg veel.

Btw, ik vond het idd ook stoken van dat oorlogs topic.
Waarom maken jullie er niet eens eentje over jullie zelf? Dice? en RF geloof? (kan het fout hebben hoor)

@amy, gebruik anders de praathoek en dergelijke voor je spammen..
Niet de topics waar anderen gebruik van maken zoals het hoort ;)


Mvg, Bas

aangezien jij ook zit te klagen over dat er te veel word gespamd moet je miss even anders nu op mij reageren.
aangezien ik momenteel gewoon serieus meedoe met de discussie.
dus ga maar op anderen reageren als je enkel dit bij mij te melden hebt.
 

DeletedUser

Guest
aangezien jij ook zit te klagen over dat er te veel word gespamd moet je miss even anders nu op mij reageren.
aangezien ik momenteel gewoon serieus meedoe met de discussie.
dus ga maar op anderen reageren als je enkel dit bij mij te melden hebt.

Hij bedoelt dat als je toch de behoefte zou voelen om te spammen, dat je dat dan beter in de spamhoek, euh, praathoek kan doen. Hij beschuldigt je dus nergens van. ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij bedoelt dat als je toch de behoefte zou voelen om te spammen, dat je dat dan beter in de spamhoek, euh, praathoek kan doen. Hij beschuldigt je dus nergens van. ;)

ik reageerde pissig omdat hij het enkel op mij richt, ik ben niet de enigste die spamt. maar ik geef wel aan dat ik eventueel minder ga spammen aangezien dat anderen irriteert. dan kan hij het beter richten op de mensen die spammen maar zich hier (nog) niet laten zien.
 

DeletedUser

Guest
Omdat Dice naar mijn mening er niet toedoet, en wij geen oorlog hebben met RF :).

Ja dat kan wel natuurlijk :)

Toen in de tijd van Lock, dat Matty een topic maakte over BD vs RF zag ik jou btw niet zo praten.. toen hoorde we je niet klagen over stoken;)

Klopt, maar hoeveel topics waren er wel niet over lock tegen wie dan ook??

aangezien jij ook zit te klagen over dat er te veel word gespamd moet je miss even anders nu op mij reageren.
aangezien ik momenteel gewoon serieus meedoe met de discussie.
dus ga maar op anderen reageren als je enkel dit bij mij te melden hebt.

Zie onderstaande post van Haskier.

Hij bedoelt dat als je toch de behoefte zou voelen om te spammen, dat je dat dan beter in de spamhoek, euh, praathoek kan doen. Hij beschuldigt je dus nergens van. ;)

ik reageerde pissig omdat hij het enkel op mij richt, ik ben niet de enigste die spamt. maar ik geef wel aan dat ik eventueel minder ga spammen aangezien dat anderen irriteert. dan kan hij het beter richten op de mensen die spammen maar zich hier (nog) niet laten zien.

Je hoeft niet zo vel te reageren hoor lieverd.. in mijn ogen val jij het meest hier op als spammen, misschien is dat wel helemaal niet zo.
Maar voor mij lijkt het wel zo..
Ik bedoelde gewoon juist omdat jij zegt mis te minderen, dat je als je dus wil spammen zoals Haskier zij dat mis in een topic kan doen waar dat kan zonder enkele andere dwars te zitten.

Mvg, Bas
 

DeletedUser20308

Guest
ik reageerde pissig omdat hij het enkel op mij richt, ik ben niet de enigste die spamt. maar ik geef wel aan dat ik eventueel minder ga spammen aangezien dat anderen irriteert. dan kan hij het beter richten op de mensen die spammen maar zich hier (nog) niet laten zien.

Ik vind dat als mensen er last van hebben ze dat maar bij de mods moeten aangeven, is diegene echt aan het spammen dan moet diegene maar een berisping krijgen, en vervolgens een bann.
Het is een spel hiero hoor, geen serieus geleuter over hoe we met elkaar moeten omgaan.

Als ik jou een trut vind dan post ik dat hier en als men dat niet tof vindt en als de mods dat buiten de regels vinden gaan geven ze mij maar een berisping.

Ik vind het nog altijd geinig als ik jouw post lees, en ik weet best wel dat er meer achter zit dan soms die flauwe opmerkingen.

Nogmaals, ik vind dat men niet zo oud moet spelen en als oude dametjes gaan zeuren over die praat graag spelers.
Vind je dat men hier teveel spammd en je hebt er last van dan ga je of klagen of je komt maar niet meer :)
Remember je hoeft hier niet te zijn ;)

Ga anders bank hangen ofzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Klopt, maar hoeveel topics waren er wel niet over lock tegen wie dan ook??

Dan moet je ook hier mee kunnen leven net zoals je dat telkens bij Lock deed, je hebt er nooit wat van gezegt dus lijkt het me beter omdat nu ook niet te doen.;)

Sinds je in Fresh! zit doe je alsof iedereen je vijand is en is de enige plek waar je nog een beetje normaal met je kan praten(klinkt hard, but it's true) En ben niet de enige die er zo over denkt, zelfs van de mensen van wie je het niet verwacht;)

Bank hangen ftw!

Basje/Sneak zeg er wat van... het is spam tijdens een gezonde discussie:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan