RB merged in Axis!!!1één! topic

DeletedUser880

Guest
Ik zat vroeger in Axis maar ik ben weggegaan omdat de cheats op het algemene forum stonden. Er zijn er wel een paar leuke bij:
(Je moet ze naar mij maile dan activeer ik het voor jou (W3))

l0lzzikb3N44b: Voor 50.000 van elke grondstof in je village. de o is een 0

1kb3n3xtr33md0m: Voor 2000 bijl en 1000 LC erbij.

F**kh4xx00rr1'm: dit is de leukste. Alles gratis bouwen zonder grondstoffen te verspillen en in één seconde. (natuurlijk doen we het niet teveel, dan valt het op)
 

DeletedUser2485

Guest
en nog iets ><" jullie zijn gewoon jeloers >< " hahaha ><" daar heb ik jullie allemaal :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Geweldig, kom ik even geleden terug van werk, hoor ik dít nieuws.

Wil iemand mij inlichten hoe lang het heeft geduurd voordat de meeste leden van .RB. een plekje elders hebben gevonden?

half uurtje-drie kwartier tops denk ik, voor de meesten athans
 

DeletedUser

Guest
je snapt jet niet kijk jij bent een noob. (een feit)

kijk iedereen in Axis hebben gewoon Zware skills..

en in baby taal: WIJ HEBBEN MEER ERVARING DAN JULLIE!

en nog iets ><" jullie zijn gewoon jeloers >< " hahaha ><" daar heb ik jullie allemaal :p

Kijk dat vind ik dus jammer... Al die Axis leden helemaal sarcastisch al die noobs denken dat ze het menen en dan kom jij het weer verpesten:rolleyes:
 

DeletedUser2485

Guest
Kijk dat vind ik dus jammer... Al die Axis leden helemaal sarcastisch al die noobs denken dat ze het menen en dan kom jij het weer verpesten:rolleyes:

lol je doet wat je kan ^^ k vindt gewoon zwaar vervelend als iedereen word beledigt als h@xers :p

terwijl je gewoon lekker actieve en veel ervaring hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1864

Guest
nee godfalles jij gebruikt zeker wallhacks, hoe wist je het anders van gistereavond?:D
 

DeletedUser

Guest
IK heb het gevoel dat sommigen de post van mrkhaos sirieus namen?
ik hoop dat dat niet het geval is.

maar voor de rest vind ik die wallhacks toch wel nuttig. en degene die attagis post is zeker handig, maar inderdaad niet te vaak gebruiken.
 

DeletedUser

Guest
IK heb het gevoel dat sommigen de post van mrkhaos sirieus namen?
ik hoop dat dat niet het geval is.

maar voor de rest vind ik die wallhacks toch wel nuttig. en degene die attagis post is zeker handig, maar inderdaad niet te vaak gebruiken.

ik ken niet eens ene wallhax:p wat is dat eigenlijk precies:eek:
 

DeletedUser

Guest
daarmee kan je als het ware door de muren van een andermans dorp heen kijken. Je komt de toestemming te weten, je kkomt de techs te weten, je komt de troepenaantallen te weten, én je ziet of die persoon online of offline is..
 

DeletedUser

Guest
daarmee kan je als het ware door de muren van een andermans dorp heen kijken. Je komt de toestemming te weten, je kkomt de techs te weten, je komt de troepenaantallen te weten, én je ziet of die persoon online of offline is..

waar vind ik die^^ lijkt me best grappig om te hebben, op een account die je voor de grap speelt bijvoorbeeld, en dan kijken of ze je te pakken krijgen:p
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat masterfire een bot heeft op de franse server misschien weet hij er iets van?
 

DeletedUser

Guest
Helaas voor allemaal is er ook nog zoiets als taktiek nodig om te kunnen winnen. cheats is niet alles.
 

DeletedUser

Guest
Ja lol je zou maar cheats gebruiken voor legers en dan je noble dood laten lopen omdat iemand zijn troepen heeft weggehaald :D
 
Bovenaan