RB merged in Axis!!!1één! topic

DeletedUser

Guest
wordt "amen" niet aan het einde van een gebed gezegd:confused:
Meezingen maar, jongens! Hierrr is de tekst, en hierrr is de muziek!
En dat was ook al niet overduidelijk aan zijn profiel te zien. :rolleyes:
Nu zeker...

Maar laten we niet afdwalen, het gaat erom dat Axis helemaal geen recht heeft om "Massastam dit, massatam dat" tegen andere stammen te roepen, en dat die arrogantie van ze toch echt te ver gaat. Het zijn maar een stelletje noobs, tenslotte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
\o/ woord sarcasme komt ook niet in jullie woordenboeken voor he :rolleyes:
 

DeletedUser2485

Guest
haha mandril je denkt ook altijd verder dan je neus XD

ga zo door ;)
 

DeletedUser

Guest
sinds jullie massastam zijn:rolleyes:
waarom heb ik dan geen uitnodiging gekregen.:(
 

DeletedUser

Guest
geef mij ook maar een uitnodiging, ik join zowiezo







niet:D ik zit goed in mijn eigen verre van massastam(tot nu toe dan iig^^)
wrom zou een stam met 45 leden(toch?) een massastam zijn, de meesten worden pas massastammen genoemd na ze iets van 100 leden hebben(met topic en al genoemd dan he:p ) vind het altijd een gedoe, als ze massastam willen zijn, laat ze, als jullie dat niet willen zijn, ga zo door, iedereen zijn eigen manier
 
Reactiescore
65
Amen, haleluja.


Axis is een massastam!!!1111!1
Ze zijn met RB gemerged, alleen maar om zo de eerste plaats permanent bezet te houden!!11
We moeten tegen ze in opstand komen!1



Ik denk, laat ik maar zeggen waar het op staat, voor iemand anders dit doet.

wat ik zo vreemd vind, is dat een mod van het forum hier een beetje stemming maakt. Ik dacht dat een mod neutraal hoorde te zijn.

Oh ja, Heb met alle genoemde stammen niets van doen.
 

DeletedUser

Guest
Dit moest er even uit, ik vind het wel grappig

Staat in het profiel van Axis:
Axis heeft haar ledenlimiet berijkt..

Ondertussen al hoeveel nieuwe leden ? lol :D
 

DeletedUser

Guest
wat ik zo vreemd vind, is dat een mod van het forum hier een beetje stemming maakt. Ik dacht dat een mod neutraal hoorde te zijn.
Ik ben moderator van de P&P en stamaanvragen/-aanbiedingen sectie van Wereld 2, alsmede de algemene forumdelen. Een mod zal nooit specifiek aangesteld worden om te modereren in de werelden waarin hij speelt. Voor het forum geld dit in mindere mate (enkel middelmatig tot zwaar politiek geladen onderwerpen zullen specifiek door iemand behandeld worden die niet in de desbetreffende wereld speelt)
Al zijn er verdere vragen of opmerkingen tot betrekking van het functioneren van mods, kunnen deze via het support systeem worden afgehandeld (zoals het hoort)

sinds jullie massastam zijn:rolleyes:
waarom heb ik dan geen uitnodiging gekregen.:(
Hmm, daar moet toch een verklaring voor te vinden zijn :S
Ik gok dat de auto-invite bot van Lillorigga stuk is.
Gelukkig werken de auto-farm scripts nog wel gewoon. Immers, Axis zit vol cheaters - dat hoef ik jullie niet te vertellen, of wel?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, daar moet toch een verklaring voor te vinden zijn :S
Ik gok dat de auto-invite bot van Lillorigga stuk is.
Gelukkig werken de auto-farm scripts nog wel gewoon. Immers, Axis zit vol cheaters - dat hoef ik jullie niet te vertellen, of wel?

Ha! Zie je wel?! Had ik toch gelijk! Geef ze aan jongens!
 

DeletedUser

Guest
Ik wist wel dat Axis vol zat met h4x0rs! Volgens mij hebben jullie zelfs wallhacks!
emo.gif
 

DeletedUser

Guest
Wat een n00bs!! Zonder die cheats zijn ze niets waarschijnlijk!

Ik dacht dit ook wel al hoor, hoe kunnen ze anders zo ver voor staan op al die andere stammen?:eek:
 

DeletedUser659

Guest
ik wist het! in opus cheate ze dus ook aangezien de stamleiding van axis in opus zit:rolleyes: we moete tege opus en axis in opstand kome! :mad:



:eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat een n00bs!! Zonder die cheats zijn ze niets waarschijnlijk!

Ik dacht dit ook wel al hoor, hoe kunnen ze anders zo ver voor staan op al die andere stammen?:eek:

deze post klonk verdacht, niet sarcastisc h:p
 

DeletedUser1864

Guest
idd, iedereen is dood, dus je kan beter je dorp verlaten...:rolleyes:
We kunnen toch niets meer doen!:eek:
 

DeletedUser

Guest
Als je wilt overleven mol je buren van 4000+ punten en schenk ze aan Axis leden zo overleef het,




voor een tijdje;)
 

DeletedUser

Guest
Je moet gewoon terugcheaten.
Op w2 was nog een mooi topic van hoe te cheaten. Probeer het zelf.

KAn degene die al deze bullshit op een hoop gooit even van tevoren melden, want ik raak helemaal verward. dan wordt dit weer verwijderd dan gebeurt dat weer enz... ik snap er niks meer van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Geweldig, kom ik even geleden terug van werk, hoor ik dít nieuws.

Wil iemand mij inlichten hoe lang het heeft geduurd voordat de meeste leden van .RB. een plekje elders hebben gevonden?
 
Bovenaan