.Rats, waarom?

DeletedUser73696

Guest
dat IP heb je echt 3x niks aan xD

maargoed dreigen daarmee altijd leuk :p

Het was meer een sarcastische opmerking. Je hebt er natuurlijk ook niks aan om iemand zijn zoontje uit te schelden met de meest vreselijke woorden. Kinderen krijgen is een van de mooiste dingen in het leven en het is een spelletje.

Tara moet er natuurlijk niks van aantrekken, maar zo behandel je elkaar niet. Je mag Tara van mij best uitschelden, maar prive moet hierbuiten gehouden worden. Ik denk dat Tara het ook niet erg had gevonden als ze was uitgescholden, want dit hoort nou eenmaal bij een spelletje. Het gaat haar om het feit dat haar prive leven erbij wordt gehaald.

Zulke uitspraken horen gewoon niet en hij moet weggespeeld worden. Ik denk dat Tara een prachtzoon heeft en een goede moeder is!
 

DeletedUser64943

Guest
het schelden van cornelis kan ik ook niet waarderen, en waarschijnlijk stopt hij op social. dit betekend niet dat het account leeg staat, maar dit betekend simpelweg dat ik blijf doen wat ik al deed.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
voorspelbaar as fuck dat dit zou gebeuren. duurde nog wel wat langer dan ik had verwacht, maar goed.
 
Reactiescore
31
Niet dreigen met IP natrekken etc, het levert je niets op.

Erg jammer dat mensen moeten schelden maar goed, dat heb je helaas. Nu svp wat minder over dat gebeuren op skype, en iets meer hier over het uiteenvallen van .Rats. Is een wat "leuker" en meer TW gericht onderwerp.
 

DeletedUser

Guest
pile_of_shit.gif
 
Reactiescore
661
Niet dreigen met IP natrekken etc, het levert je niets op.

Erg jammer dat mensen moeten schelden maar goed, dat heb je helaas. Nu svp wat minder over dat gebeuren op skype, en iets meer hier over het uiteenvallen van .Rats. Is een wat "leuker" en meer TW gericht onderwerp.

Ik begrijp dat je als moderator niks kan doen aan deze situatie, evengoed begrijp ik dat je wil dat het forum weer verder gaat op een serene manier. Wat ik niet begrijp is je veels te vlotte houding in dit gebeuren.

Het lijkt een beetje op "ow der is wat gescholden , maar goed, het gebeurt en ja , niks van aantrekken, verder spelen".
Als moderator kan jij nog steeds een bepaalde mening ventileren zonder partijdig te zijn en toch laten aanvoelen dat je dit ten stelligste afwijst en afkeurt.
Als je jezelf als moderator puur gaat bezighouden met wat je verplichtingen zijn dan vind ik dat goed hoor, maar in deze zaak iets te weinig.

'k Weet, ben maar een zagevent, maar dat stoort me dan wel weer.
 

DeletedUser

Guest
Mhah niet aan een mod om te zeggen wat wel of niet gepast is.
 
Reactiescore
661
Bovenaan