.Rats, waarom?

DeletedUser74024

Guest
Goedemorgen,

Zoals jullie weten is de stam .Rats gisteren uit elkaar gegaan. Ik gok dat ongeveer 75% fout zit te gokken over wat er met ons gebeurd is. Graag zou ik het verhaal meedelen langs mijn kant, gelieve geen afbreken commentaar hier op te posten, zie het gewoon als een goed/slecht verhaal. Indien je niet geïnteresseerd bent, of toch alleen maar denkt dat t bullshit is, lees deze post dan niet.

Hier het verhaal langs mijn kant:
Toen ik voor het eerst de stam joinede, was ergens midden augustus. Had ik er een super gevoel bij, eindelijk eens een nummer 1 stam. We bleven groeien en bereikte verschillende hoogtepunten. Soms zag ik echter wel dat er tussen bepaalde spelers wrijvingen waren. En aan deze werd helaas niets gedaan. Doordat we de nummer 1 stam waren, waren we ook t grootste target. Maar door vele bg's was dit geen probleem. Vervolgens wilden we ook wel 2de staan, geloof t of niet, maar 4 van de 6 spelers deden mee aan de massa tegen We Can en dat was ook ons grootste doel.

Uiteindelijk werd het alsmaar later in augustus, en vele spelers werden inactief ook onze skype chat werd minder gebruikt. Ten slotte kwam het zelfs zo ver, dat spelers 1x per dag online waren.
Hier even de feiten op een rijtje:
- Farming deed niet mee met massa's tegen de stam vn "In my Business", waardoor we verschillende keren toch wel gefaald hebben. Hij had een pbg met die Neymar, en durfde hem nooit aan te vallen. Mijn conclusie: Stambelang voor eigenbelang
- Er werd niet door iedereen os gestuurd, waardoor sommige plannen in het water vielen
- De helft van onze stam speelde voor de stam, de andere helft voor zichzelf.
- Weinig communicatie

Deze dingen werden steeds meer aangehaald. Dan op 5 september kregen we een massa. Paar dagen voordien was de bg met Stop. Stopgezet, jammer hiervan, maar we hadden nog steeds Kus so, althans dat dachten we. Een paar dagen voordien was die bg ook stopgezet, maar door miscommunicatie wisten we hier NIETS van.

Verder waren er dus minder actieve spelers, doordat die personen geen/weinig co's hadden. 400 incomings kregen sommige, waarvan ze er toch de overgrote meerderheid geblocked/gesniped hebben.

Ten slotte gebeurde het, op de mooie zomeravond van 5 september ontplofte 1 van onze leden op skype. Hij begon te schelden, etc... Reden: die 400 incomings werden hem teveel en de persoon kreeg geen steun, van de leden die NIET onder vuur lagen. Wat begrijpelijk is. De scheldwoorden ga ik hier niet plaatsen, als je ze wil weten, vraag maar aan speedy pizza.
Daardoor is de stam uit elkaar gevallen, en zoals jullie weten, zonder een stam ben je hier vrijwel niets. Tw betekent dan ook: stammenoorlog.

Het moraal van het verhaal: Minder egoïstisch spelen op een eventuele volgende wereld, en je nooit laten opjutten door anderen.

En dan deze nog: Proficiat aan Kus so, Stop., Boef, We Can, ID. Met 5 stammen op 6 spelers, en dan nog enkele loshangende spelers, dat is werkelijk een goede samenwerking. Ohja voor diegene die niet kunnen tellen: Social kreeg incomings van 15 verschillende spelers. Beauty van meer.

Dus proficiat aan al die samenwerkende stammen (geen sarcasme) ik vind het bewonderenswaardig dat jullie zo iets op de been kunnen zetten. En ik ga nog kijken naar de classic, want ik zou wel graag weten wie er wint :D Nu de nummer 1 weg is.

Succes aan allen!

Hoogachtend,
Derp,


Ps: Ik geef mijn bijna nederlaag, gretig toe.
 
Reactiescore
661
'k Heb die scheldwoorden zien passeren. Natuurlijk kan daar weinig aan gebeuren daar het via skype is gebeurd. Maar zo'n zaken verspreiden zich toch wel onder de tw spelers. Ik kan het me niet inbeelden dat spelers van deze classic nog met dergelijke spelers zouden willen samenspelen. Ik heb wel vernomen dat één speler op social een aangename kerel is, kan je dit bevestigen/ontkennen?
 

DeletedUser39679

Guest
Zonder uit de hoogte te doen, ik heb deze massa opgezet. Ofja opgezet. En massa is eigenlijk ook al een groot woord.

Stop? 15 spelers? Nee nu overdrijf je toch een beetje.

Kus so met 2 spelers
We Can met 4 spelers
ID met verwacht ik 3 spelers? Misschien 4
Boef met 2 spelers

Is in totaal met 12 spelers, verdeeld gegaan over 3 accounts. Op Social met 15 verschillende incommings, nee. Beauty meer, nee! Tevens had je op Beauty net zoveel spelers die gingen edelen als op Social. 3 om precies te zijn.

Vooraf werd ik zelfs uitgelachen door me stamgenoten met deze massa, omdat niemand er ekt ekt vertrouwen in had.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
86
- Farming deed niet mee met massa's tegen de stam vn "In my Business", waardoor we verschillende keren toch wel gefaald hebben. Hij had een pbg met die Neymar, en durfde hem nooit aan te vallen. Mijn conclusie: Stambelang voor eigenbelang

Andersom bedoel je.

En zoals Dejoey al zegt, Stop. deed echt niet mee hoor:p.

Vooraf werd ik zelfs uitgelachen door me stamgenoten met deze massa, omdat niemand er ekt ekt vertrouwen in had.

Echt wel!
 

DeletedUser

Guest
- Farming deed niet mee met massa's tegen de stam vn "In my Business", waardoor we verschillende keren toch wel gefaald hebben. Hij had een pbg met die Neymar, en durfde hem nooit aan te vallen. Mijn conclusie: Stambelang voor eigenbelang

Farming deed zeker wel mee aan de verschillende mini-massa's op behnaan.
 

DeletedUser74024

Guest
'k Heb die scheldwoorden zien passeren. Natuurlijk kan daar weinig aan gebeuren daar het via skype is gebeurd. Maar zo'n zaken verspreiden zich toch wel onder de tw spelers. Ik kan het me niet inbeelden dat spelers van deze classic nog met dergelijke spelers zouden willen samenspelen. Ik heb wel vernomen dat één speler op social een aangename kerel is, kan je dit bevestigen/ontkennen?

Dit kan ik bevestigen, Dennis een speler van Social is echt een beste kerel.

Vervolgens, bedankt dat jullie deze discussie beschaafd kunnen houden.
En ps: Wel 15 spelers, maar ook losse spelers :p geen stamspelers
 

DeletedUser

Guest
De scheld woorden van dien aard dat ze te erg bijna zijn om ze te herhalen, de vreselijkste verwensingen naar mijn prachtige zoon toe (mijn helderste ster in mijn aller donkerste dagen) die alleen maar een moederhart kan breken, en ik brak, ik hoop dat Cornelis er nog eens over nadenkt wat hij gezegt heeft want zelfs bij dit neer te typen heb ik de tranen in mijn ogen
 

DeletedUser

Guest
t blijft internet he, niet zo serieus nemen jongens!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Waar is die Cornelis zou hem eens ff opzoeken:bijl::ram:
 

DeletedUser10875

Guest
t blijft internet he, niet zo serieus nemen jongens!

ik weet niet of je gelezen hebt wat cornelis tegen haar heeft gezegd. Maar dat ging veels te ver. Ik hoop dat hij nooit meer terug komt op tw. zOwel, mag ie direct gekatad worden dat hij geen bestaan hier meer heeft.
 
Reactiescore
86
Dit kan ik bevestigen, Dennis een speler van Social is echt een beste kerel.

Vervolgens, bedankt dat jullie deze discussie beschaafd kunnen houden.
En ps: Wel 15 spelers, maar ook losse spelers :p geen stamspelers

Dat is wel iets anders dan 15 spelers op social, en nog meer op beauty en daarnaast ook nog op derpina.
 

DeletedUser

Guest
Ha!

Alle stammen die massaal ons aangevallen hebben zijn gevallen!

Proud to be Behnaan
 

DeletedUser18987

Guest
Derpina, jij bent en blijft noob in dit spel dus kap ff met janken ouwe.
 

DeletedUser858

Guest
Voordat Rats. gevormd was, was het voor mij al duidelijk dat Rats de eindstreep niet zou gaan halen. De manier waarop Rats tot stand gekomen is vormde gewoon geen sterke basis voor een grote toekomst, dus zou de stam vroeg of laat toch gaan omvallen.

Rats. is tot stand gekomen door een overhaaste samenvoeging van Social & Beauty + 4 anderen uit Prestige. Dit kwam doordat Derpina naar ons idee erg gemakkelijk achter social aanliep, waardoor zij hoe dan ook met social in een stam wou. Zonder goed te overleggen heeft ze overduidelijk haar eigen plannen doorgedreven en is daarmee Rats ontstaan. Opzich is daar niks mis mee, maar er waren aan het begin dus wel al direct twee kampen: social, beauty, derp en farming, vleko, royal. Niet bepaald een sterke start voor een stam, maar ok, irritaties konden altijd nog verdwijnen.


Daarnaast nam inderdaad ook de activiteit later af, maar de motivatie om elkaar te helpen ook. Als iemand op skype schreeuwt dat er hulp nodig is, maar niet direct met duidelijke coordinaten + getagde aanvallen + aakomsttijden aankomt zetten.. Tsja, ga je daar hulp aangeven op een wereld die ook nog eens zo snel draait? Het verspillen van troepen is door de snelheid van de wereld dood zonde, een week amper groeien kan met deze snelheid toch best cruciaal zijn.

De samenwerking op offensief gebied, daar ontstonden ook weer irritaties: als iemand implusief een aanval uitvoert en bijna van je eist dat je ook per direct me doet.. Tsja, hoe wil je het optimale rendement uit je troepen halen zonder enige voorbereiding? Dat had wel iets beter gekund Derp, iets meer aan de stam denken i.p.v. een eigen agenda ;)

En ook wat edelrichtingen betreft ging het niet lekker. Voorbeeldje: In het begin is Derpina er al op aangesproken dat Social niet te veel naar rechts moest groeien, dit zou haar edelruimte beperken. Maar omdat ze zo goed bevriend was met social liet ze dit alsnog toe. Later ontstonden er problemen met haar edelrichting, waardoor andere stamleden de dupe dreigde te worden (die moesten ruimte inleveren, terwijl ze dit zelf makkelijk had kunnen voorkomen).

Boven al zal het een combinatie van alle irritaties geweest zijn die de stam gewoon kansloos maakte voor de toekomst. Irritaties over de wijze waarop de stam tot stand kwam, irritaties over edelrichtingen, irritaties over de angstige houding als er een aanval kwam, irritaties over naïeve denkwijzes van een enkeling, etc.

Rats zou dus sowieso vroeg of laat vallen. Een massa stelt de onderlinge verhoudingen nog meer op de proef, waardoor de stam dus gister knalde. Maar ook als die massa er niet was, dan was Rats ook om gegaan.

Gewoon een stam die gedoemd was om te mislukken. Enkele spelers hebben nog genoeg te leren in dit spel. Alleen al als je ziet hoe sommige reageren op een massa.....
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet of je gelezen hebt wat cornelis tegen haar heeft gezegd. Maar dat ging veels te ver. Ik hoop dat hij nooit meer terug komt op tw. zOwel, mag ie direct gekatad worden dat hij geen bestaan hier meer heeft.

niet gelezen, maargoed t kan wel te ver gaan, of je je er ook iets van aan moet trekken is een ander verhaal, hoe erg t ook is ^^
 

DeletedUser10875

Guest
niet gelezen, maargoed t kan wel te ver gaan, of je je er ook iets van aan moet trekken is een ander verhaal, hoe erg t ook is ^^

als je in het andere topic het stukje in de spoiler leest. Dan zal je weten dat dat niemand in de koude kleren gaat zitten. Komt die debiel van een cornelis ook nog is met skype gesprekken om zijn walgelijke uitspraken te rechtvaardigen. Wat een kansloze figuur.
 

DeletedUser

Guest
kheb t gelezen en blijf van mening dat je er niks van moet aantrekken, maargoed, t blijft triest om t te zeggen ;)
 

DeletedUser

Guest
kheb t gelezen en blijf van mening dat je er niks van moet aantrekken, maargoed, t blijft triest om t te zeggen ;)


Ik snap dat je dit goed bedoeld hoor en daarvoor ook dank:)
Maar ik weet niet hoe oud je bent, ik bedoel dus of je al de leeftijd hebt om een gezin te hebben.
Maar denk je eens in, dat jij een zoon hebt en men spreekt dit uit over jou zoon tegen alle willens en wetens in, en je moet dat als ouder lezen, het komt binnen hoe je het ook wend of keert.

Ik kan je vertellen als hij dit recht in me gezicht had gezegt had ik hier nu niet met jou geschreven maar had ik in de bak gezeten ;) want niemand komt aan mijn kind of dat nu op internet is of in real ik ga over lijken.
En zo zou elke ouder reageren.
 

DeletedUser

Guest
ik snap t best hoor, en heb het ook al aan cornelis laten weten ;)
 
Bovenaan