rate de top 25!

DeletedUser56496

Guest
ik vind dat kapikule het prima doet. mischien geen winst maar ook geen verlies

hij doet het redelijk, hij verliest ook niets nu omdat er niet echt aangevallen word op hem ook, vorige maand is hij bakken dorpen kwijt geraakt als we eens ff doorramde :p

missions was vanwege gebrek aan vv. terwijl ik stage had dus heb ik front moeten inkrimpen. andel was nog in orde toen ik vv. had? :confused:

mwha niet echt:p
 

DeletedUser56496

Guest
als de nieuwe spelers van inno op punt staan zal ik eens een plannetje maken :cool:
 

DeletedUser69459

Guest
Ik verheug me er al op om de vv. te pakken bij de volgende massa van jou :D
 

DeletedUser69459

Guest
Als het nog zo'n plan is als die opzichtige edelclears dan maak ik me echt geen zorgen :D:D
 

DeletedUser

Guest
Man man, hoe een mooi topic voor de zoveelste keer wordt verpest door een groepje kinderen dat altijd gelijk wil hebben

Droevig
 

DeletedUser69459

Guest
Ik mag hem toch zeggen dat ik er toen niet opzat? ;o

Of gwn praten met elkaar?...
 

DeletedUser

Guest
hij doet het redelijk, hij verliest ook niets nu omdat er niet echt aangevallen word op hem ook, vorige maand is hij bakken dorpen kwijt geraakt als we eens ff doorramde :p

ja, maar dat lukt je nu niet meer zo makkelijk gok ik ;)
 
Reactiescore
1.094
hij doet het redelijk, hij verliest ook niets nu omdat er niet echt aangevallen word op hem ook, vorige maand is hij bakken dorpen kwijt geraakt als we eens ff doorramde :p



mwha niet echt:p

Die oude was een paar dorpjes kwijt geraakt, no big deal.
De nieuwe kreeg gelijk 600 inc op zijn pan, en vorige week volgens mij nog bijna 3k, dus valt wel mee hoe weinig die is aangevallen :p
 

DeletedUser

Guest
Die oude was een paar dorpjes kwijt geraakt, no big deal.
De nieuwe kreeg gelijk 600 inc op zijn pan, en vorige week volgens mij nog bijna 3k, dus valt wel mee hoe weinig die is aangevallen :p

tis een baasje :cool:
 

DeletedUser58227

Guest
Ik denk dat ik toch maar solo doorga op Innocent, want dit wil ik me schatje niet aan doen :p
 

DeletedUser58227

Guest
Ly wjnmk schat!
emoticon-00152-heart.gif
Hehe
 
Bovenaan