Re: rate de top 20!
1 AnToe, staat zeker terecht op nummer 1. Een top speler, die zich niet alleen voor zijn eigen acc volledig inzet, maar ook voor zijn stam.
2 .lost cause., zeer sterke speler op offensief gebied. Wanneer hij een goed humeur heeft, speelt hij iedereen weg. Zeker terecht op nummer 2.
3 LORD wales, lijkt mij een prima speler. Zeer stabiele speler, alleen heb ik heb hem nog niet veel in actie gezien. Hopelijk gaat dit binnenkort eens gebeuren

4 quintkiller No End, zeer goede speler op zowel defensief gebied als offensief gebied. Verder een fijne buur om te hebben :d
5 wildekiller Modus, zeker terecht dat wilde in de top 5 staat. Is een prima speler, alleen zijn ligging is nogal ongelukkig.
6 General Jar Jar Binks, erg goede speler, alleen door zijn ligging is hij hier nog niet echt in actie geweest. Dit komt vast nog wel in de toekomst
7 Jan.Jansen Modus, prima speler. Is een echte teamspeler.
8 extralucifer ~TNW~, heb eigenlijk nooit gemerkt dat deze speler in de top 10 stond, maar is op zich een prima speler. Heeft het erg goed gedaan tegen ReUnited, als ik me niet vergis.
9 The Rots ~TNW~, zeer goede teamspeler en stamleider. Houdt zijn stam al jaren stabiel en die stabiliteit leidt toch zeker ook voor de goede prestaties van de stam. Alleen jammer van het cfen in Geurtgeurt's cluster
10 xXx Extreme, prima speler. Was vooral tot een paar maanden terug een erg actieve en wat aanvallen betreft 'agressieve' speler.
11 mikestr, doet het lekker tegen DF (toch?) en lijkt mijn een prima speler op offensief gebied.
12 king@marcel, fantastische teamspeler en staat altijd klaar voor zijn stam. Verder een ijzersterke deffer.
13 **Revolution**, deze speler doet behoorlijk rustig aan de laatste tijd. Was in het verleden een prima speler.
14 The Guru, rustige interner. Heeft zich helaas nog niet bewezen in deze w, wat mij betreft.
15 wanderkezanderke, offensief beest en een zeer goede teamspeler. Staat altijd klaar voor alles en iedereen en daarnaast is elke aanval die hij uitvoert een succesvolle actie.
16 Thewidowmaker., prima speler op offensief gebied, doet het lekker tegen TmwrK.
17 battlemouse, prima speler, maar kan door zijn ligging niet zo heel veel op offensief/defensief gebied. Geen idee hoe hij daarmee dus is.
18 gup21, zeer goede teamspeler en de beste stamleider die ik ooit meegemaakt heb. Geen wonder dat fear! zo'n stabiele stam is. Verder is hij ook sterk op offensief en defensief gebied.
19 Slither, zet zich altijd volledig in voor zijn stam. Verder ook een prima speler op offensief/defensief gebied, maar moet wel wat minder zeiken op het AF.
20 detoost, Noob ^^