Rate de top 20

Reactiescore
1.226
Het dorp ligt in hetzelfde continent als de andere dorpen van 'abuser'. Gewoon op het einde van zijn cluster en het lijkt me de enige weg die hij op kan zonder sterkere spelers/stammen aan te vallen.

Dan heb je hiermee denk ik je eigen vraag al beantwoord.

Ze hebben geen samenwerking en zullen dit waarschijnlijk ook nooit meer krijgen.
Geen edellijnen, BG, NAP of andere zaken.

Dan is er niemand die "recht" heeft op het dorpje, lekker om strijden en wie het eerst komt, het eerst maalt.
 
Reactiescore
94
Dan heb je hiermee denk ik je eigen vraag al beantwoord.
Dan is er niemand die "recht" heeft op het dorpje, lekker om strijden en wie het eerst komt, het eerst maalt.

Dus jij bent het er mee eens dat ondanks dat deze 'abuser' letterlijk zegt dat hij niet in die richting wil groeien, de feiten toch elders op wijzen?
Betekent dit dat de 'abuser' in kwestie het ene zegt en het andere doet of is deze conclusie te voorbarig?

Ik ben het er inderdaad mee eens dat niemand recht heeft op het dorp. Dus als 'abuser' doet alsof hij de enige is die recht heeft op het dorp, is dit gewoon onzin?

Als er nog een paar andere speler hun mening gegeven hebben wil ik gerust de namen in kwestie openbaar maken zodat de nodige details kunnen toegevoegd worden. Maar om een objectieve mening te krijgen van iedereen hou ik tijdelijk iedereen nog anoniem.
Mocht er om deze reden extra info nodig zijn om de context te schetsen zoals Costa hierboven vroeg wil ik deze gerust geven.

Als je naar de stats gaat kijken zou het echter niet al te moeilijk zijn om erachter te komen over wie ik het heb
 
Reactiescore
5.701
Neem aan dat het een top 20 account is?
 
Reactiescore
1.226
Dus jij bent het er mee eens dat ondanks dat deze 'abuser' letterlijk zegt dat hij niet in die richting wil groeien, de feiten toch elders op wijzen?

Ik heb geen idee, als ik jou op je donkerblauwe ogen moet geloven wel. Maar ik heb nog nergens iets feitelijks gezien, behalve een hypothese vanuit jou. Waarom is het eigenlijk een abuser?
 
Reactiescore
94
Abuser is gewoon een general term tegenwoordig voor een hele hoop accounts.
Dit maakt het een gemakkelijke term om te gebruiken als de namen niet vermeld worden.
Die term heeft in dit geval dus niets met het verhaal te maken
 
Reactiescore
1.380
wat denk jezelf die @The Weirdness of Talent. heeft een crush op ons.

Wel jammer dat hij niet het hele verhaal verteld.
Ten eerste wat is er mis om met hem erover te praten?

Wij waren inderdaad een dorp aan het edelen en inderdaad eerste keer werd er een edel gesniped. Dat jullie dit weten bevestigd het vermoeden dus nog meer dat er contact is geweest tussen beide waarvoor dank.

Daarna hebben wij inderdaad opnieuw gestuurd en toen wij het dorpje gepakt hadden kwam er direct een edel van jou stammaatje erachter aan, toeval? lijkt mij niet.
Dus gingen wij in gesprek met hem en daar komt het.
Hij zei dat hij hem gescout had en gezien had welke troepen hij had. Als dat daadwerkelijk het geval was had hij meer troepen bij zijn eerste edel moeten gooien. Veel meer troepen want die zouden gewoon keihard doodgelopen zijn dus dit is ook weer indirect bewijs dat dit besproken is met de persoon van het account wat wij edelden.

Dus wij vonden het niet heel netjes hoe het dorp nu bij je teammaatje gekomen is.
Hier hebben wij over gesproken en daar is wat uitgekomen wat wij prima vonden.

Waarom jij nu met dit onzinnige verhaal weer op het AF moet komen en dan ook nog eens met een half verhaal.
Volgens mij kan je het nog steeds niet verkroppen dat jij niet bij ons mocht spelen. Door dit verhaal van jou bewijst het maar weer dat wij de juiste beslissing genomen hebben.

Krijg je soms een harde ervan om zulke onzinnige verhalen te schrijven?
 
Reactiescore
1.226
Abuser is gewoon een general term tegenwoordig voor een hele hoop accounts.

Kun je dan verklaren waarom jij voor de term abuser kiest? Als er geen specifieke reden is kunnen we net zo goed overgaan tot het noemen van "account X". Om nou iemand maar misbruiker (translate abuser) te noemen omdat het een general term - jouw woorden, niet de mijne - is, zonder ook maar enige onderbouwing, maakt het verhaal ook niet heel veel sterker.
 
Reactiescore
1.380
Kun je dan verklaren waarom jij voor de term abuser kiest? Als er geen specifieke reden is kunnen we net zo goed overgaan tot het noemen van "account X". Om nou iemand maar misbruiker (translate abuser) te noemen omdat het een general term - jouw woorden, niet de mijne - is, zonder ook maar enige onderbouwing, maakt het verhaal ook niet heel veel sterker.

Die jonge is gewoon aan het trollen omdat hij afgewezen is.
Slechte verliezer noemen we zo een speler.

denk dat wij deze hele wereld last hebben van zijn gezwets.
 
Reactiescore
228
wat denk jezelf die @The Weirdness of Talent. heeft een crush op ons.

Wel jammer dat hij niet het hele verhaal verteld.
Ten eerste wat is er mis om met hem erover te praten?

Wij waren inderdaad een dorp aan het edelen en inderdaad eerste keer werd er een edel gesniped. Dat jullie dit weten bevestigd het vermoeden dus nog meer dat er contact is geweest tussen beide waarvoor dank.

Daarna hebben wij inderdaad opnieuw gestuurd en toen wij het dorpje gepakt hadden kwam er direct een edel van jou stammaatje erachter aan, toeval? lijkt mij niet.
Dus gingen wij in gesprek met hem en daar komt het.
Hij zei dat hij hem gescout had en gezien had welke troepen hij had. Als dat daadwerkelijk het geval was had hij meer troepen bij zijn eerste edel moeten gooien. Veel meer troepen want die zouden gewoon keihard doodgelopen zijn dus dit is ook weer indirect bewijs dat dit besproken is met de persoon van het account wat wij edelden.

Dus wij vonden het niet heel netjes hoe het dorp nu bij je teammaatje gekomen is.
Hier hebben wij over gesproken en daar is wat uitgekomen wat wij prima vonden.

Waarom jij nu met dit onzinnige verhaal weer op het AF moet komen en dan ook nog eens met een half verhaal.
Volgens mij kan je het nog steeds niet verkroppen dat jij niet bij ons mocht spelen. Door dit verhaal van jou bewijst het maar weer dat wij de juiste beslissing genomen hebben.

Krijg je soms een harde ervan om zulke onzinnige verhalen te schrijven?
ABUSER!!!!
 
Reactiescore
94
wat denk jezelf die @The Weirdness of Talent. heeft een crush op ons.

Wel jammer dat hij niet het hele verhaal verteld.
Ten eerste wat is er mis om met hem erover te praten?

Wij waren inderdaad een dorp aan het edelen en inderdaad eerste keer werd er een edel gesniped. Dat jullie dit weten bevestigd het vermoeden dus nog meer dat er contact is geweest tussen beide waarvoor dank.
hebben wij inderdaad opnieuw gestuurd en toen wij het dorpje gepakt hadden kwam er direct een edel van jou stammaatje erachter aan, toeval? lijkt mij niet.
Dus gingen wij in gesprek met hem en daar komt het.
Hij zei dat hij hem gescout had en gezien had welke troepen hij had. Als dat daadwerkelijk het geval was had hij meer troepen bij zijn eerste edel moeten gooien. Veel meer troepen want die zouden gewoon keihard doodgelopen zijn dus dit is ook weer indirect bewijs dat dit besproken is met de persoon van het account wat wij edelden.


Dus wij vonden het niet heel netjes hoe het dorp nu bij je teammaatje gekomen is.
Hier hebben wij over gesproken en daar is wat uitgekomen wat wij prima vonden.

Waarom jij nu met dit onzinnige verhaal weer op het AF moet komen en dan ook nog eens met een half verhaal.
Volgens mij kan je het nog steeds niet verkroppen dat jij niet bij ons mocht spelen. Door dit verhaal van jou bewijst het maar weer dat wij de juiste beslissing genomen hebben.

Krijg je soms een harde ervan om zulke onzinnige verhalen te schrijven?


5dCHIFz.png

GpFhH8V.png

Dat ik deze info uit jouw mails met onze stamgenoot kan halen toont inderdaad zeker aan dat we contact hebben gehad. Wat een prachtige observatie heb jij....

je volgende punt is puur speculatie en ik ken de situatie zelf ook niet helemaal dus die negeer ik volledig.
Jouw speculaties zijn in het verleden namelijk volledig foutief gebleken :D

het hele verhaal plaatsen was trouwens moeilijk om jouw naam niet te vermelden. Maar ik vind het alvast zeer leuk dat je zelf aangeeft dat jij de speler bent in kwestie. Dat maakt de context voor de rest iets gemakkelijker :)

Je vond het verder inderdaad niet netjes dat het dorp bij mijn stamgenoot is beland. Dus jij zegt dat jij er veel meer recht op hebt na jouw meerdere gefaalde acties en begint te dreigen met een oorlog
gSRU0uY.png


en op je vraag waarom ik dit op het AF vermeld? Als je hier even over zou nadenken zou zelfs jij dit moeten inzien.
Het heeft niets te maken met samen op het account spelen helaas ;D

Misschien een paar redenen:
1. We hebben onlangs een discussie gehad op het forum waarin ik jouw account overrated noem en waarop jij dat op alle mogelijke manieren probeerde te ontkennen, met de hulp van enkele vriendjes. Vervolgens is de 1e actie die ik van jou zie, waar troepen gebruikt worden, zo`n grote faal als deze. Aanvel meermaals falen, dorpje kwijt raken, zoeken naar excuses waarom het niet bij jou zou liggen, dreigen in de hoop dat je de dorpjes gratis terugkrijgt en vervolgens ondertussen al meer dan 2k verkenners doodlopen op onze stamgenoot zonder enig voordeel voor jou.

Mag ik dit dan niet aanhalen op het AF om te tonen dat mijn rating over jouw account volledig terecht zou kunnen zijn?

2. Je valt momenteel mijn stamgenoot lastig met een grote mond, oneerlijke eisen en een groot ego.

mag ik dan niet de spot drijven met jou? of het mag of niet, ik vind het te grappig om niet te doen.

3. Je haalt meermaals aan dat je een man bent van je woord, een eerlijke speler die doet wat hij zegt.
Toch is elke conversatie die ik met jou heb het bewijs van het tegendeel. Je zegt A en doet B of zelfs C.
Ik vind het dus storend dat je een foutief beeld over jezelf hebt.
Een dakloze landloper die denkt dat hij rijk is en dat aan iedereen verkondigt, blijft een arme dakloze landloper.
 
Reactiescore
94
Kun je dan verklaren waarom jij voor de term abuser kiest? Als er geen specifieke reden is kunnen we net zo goed overgaan tot het noemen van "account X". Om nou iemand maar misbruiker (translate abuser) te noemen omdat het een general term - jouw woorden, niet de mijne - is, zonder ook maar enige onderbouwing, maakt het verhaal ook niet heel veel sterker.
Ik kies voor de term abuser omdat IK vind dat de speler in kwestie een abuser is die zijn rang koopt in plaats van ze te verdienen.
Ik had inderdaad ook anoniempje X kunnen gebruiken, maar aangezien `Abuser` even anoniem was en toch veel specifieker heb ik voor deze term gekozen
 
Reactiescore
1.380
Daantje wat moet jij een zwaar leven hebben als je zulke teksten moet schrijven over een totaal nutteloos onderwerp

Wij waren dat dorp aan het edelen. Die persoon komt naar jullie en jullie recappen hem.
Wij zijn er beetje pissed over vooral omdat er anders beweert wordt. Wij vragen (eisen) of we hem krijgen en dat doen jullie niet dus dikke prima.
Verhaal gesloten. Daarbij kom je weer met halve waarheden en alleen wat jij wil.

Dan het volgende: Heb jij er moeite mee als wij pp gebruiken? Wees blij dat er spelers zijn die het doen anders was dit spel allang afgelopen geweest en dan zal jij wel in een enorm gat vallen want waar moet jij je dan mee bezig houden?
Dan het andere wij plaatsen ons niet in dat lijstje dat doen andere op bevindingen wat ze zelf gezien hebben.

Wat jij nu probeert zit niemand op te wachten totale nutteloze discussie weer.
Wordt volwassen en accepteer gewoon dat je afgewezen bent.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
94
Die jonge is gewoon aan het trollen omdat hij afgewezen is.
Slechte verliezer noemen we zo een speler.

denk dat wij deze hele wereld last hebben van zijn gezwets.
schattig, straks denk je nog dat jij de winnende partij bent xD

veel woorden weinig info.

nutteloze discussie.

Wij waren dat dorp aan het edelen. Die persoon komt naar jullie en jullie recappen hem.
Wij zijn er beetje pissed over vooral omdat er anders beweert wordt. Wij vragen of we hem krijgen en dat doen jullie niet dus dikke prima.
Verhaal gesloten.

Wat jij nu probeert zit niemand op te wachten totale nutteloze discussie weer.

Veel woorden is relatief. Maar als het om meer dan 2 zinnen gaat is het bij jou waarschijnlijk al teveel om te kunnen lezen.
Vandaar dat jij er waarschijnlijk geen info uit haalt.

Wat ik nu doe is trouwens geen nutteloze discussie, of toch niet voor anderen. Naast de redenen die wij hebben en jou niet gaan vertellen, helpt deze propaganda bij het bevestigen van onze standpunten die reeds eerder ingenomen zijn.
En bovendien toont het aan andere spelers aan welke fouten jij gemaakt hebt en kunnen ze daar dus rekening mee houden als ze ooit tegenover jou komen te staan, met als gevolg dat ze jou weer iets makkelijker kunnen wegspelen.

Ik hoop voor jou dat jij uit deze acties ook wat hebt geleerd en op z`n minst 3 fatale fouten niet meer zal herhalen.
Anders zullen gelijkaardige situaties blijven voorkomen op jouw account.
 
Reactiescore
94
wat was dan een fout? Of 3 fouten zoals jij het zegt.
Noem eens op wat een fout is dan? @The Weirdness of Talent.
Ga je nu aan je tegenstander vragen om je het spel aan te leren?
Ik zal je alvast in de juiste richting sturen: Als je 1e edels niet gesniped waren, was dit allemaal niet gebeurd.
Zijn er misschien manieren om een snipe te kunnen voorkomen?
 
Reactiescore
1.226
Het verhaal wat je had was al niet heel sterk, staat niet echt iets in wat volgens mij heel verwerpelijk is. Ik vraag me af waarom je zo'n witch hunt aan het voeren bent tegen dit account, sinds je er afgewezen bent.

Veel woorden is relatief. Maar als het om meer dan 2 zinnen gaat is het bij jou waarschijnlijk al teveel om te kunnen lezen.
Vandaar dat jij er waarschijnlijk geen info uit haalt.

Verder ga je over op argumentum ad hominem wat bovenstaande bekrachtigd. Een drogreden die de positie van de opponent in diskrediet brengt. Het is een tegenwerping die betrekking heeft op de persoon die een bewering doet, niet op de bewering zelf. Waaruit we kunnen concluderen dat je claims niet zo veel hout snijden dan je waarschijnlijk wilde
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487973263

Guest
Volgens mij praten jullie allemaal langs elkaar. Zoals ik het zie is het als volgt. AAO probeert een speler te edelen en wordt hierbij gesniped. Hij zal hiermee 1 tot 3 edels verloren zijn. Dat is even pijnlijk maar geen ramp. Hij besluit de volgende dag opnieuw een poging te wagen. Waarom hij toen niet weer is gesniped is mij nog niet helemaal duidelijk, clear opgesplitst misschien? In ieder geval, de volgende dag neemt hij het dorpje wel over. Helaas voor hem stuurt een andere speler ook een trein op dit dorpje, met als gevolg dat hij het dorp van AAO pakt. Hierdoor verliest AAO opnieuw een edel. Dat komt zijn groei niet ten goeden.

Ik snap volkomen dat AAO deze situatie niet leuk vindt en het dorp terug wilt. Ik snap ook dat die andere speler dit dorpje niet wil afgeven. Enerzijds heeft hij dit dorpje verdiend, en aan de andere kant zou het echt een malloot zijn indien hij een dorpje gratis aan AAO zou geven. Ik zou als kleine speler AAO ook niet gratis dorpen geven waardoor die nog harder groeit.

Nu komt echter het grappige. AAO start de conversatie met de speler die het dorp van hem afpakt. Hij dreigt met een oorlog en stuurt meteen ramfakes samen met firefox op desbetreffende speler af. Hij zegt tevens in de pm dat hij niet van plan was die kant op te komen, maar dit nu wel zal moeten. Dit is zijn manier om kleine spelers te intimideren. Mijns inziens een lachwekkende poging om het dorp gratis terug te krijgen. Daarnaast denk ik ook dat het bullshit is dat hij, indien hij het dorp terug had gekregen, niet verder die kant op komt edelen. 3 van zijn laatste 5 dorpen heeft AAO in die hoek gepakt.

Mijn beste AAO, hopelijk start je een aanval op en stop je met die inhoudsloze dreigementen. Het is moeilijk een top 20 account nog serieus te nemen na zulke onzin. Zet je woorden IG dan a.u.b. wat kracht bij en laat zien wat je kan. Knal die clears erop, ruim die stam op.
 
Reactiescore
227
Dan had je beter direct kunnen zwijgen aangezien je geen enkele nuttige bijdrage gaf aan heel de discussie?

Grappig hoe iedereen die een discussie verliest op dezelfde manier probeert de discussie af te sluiten:
Ik heb geen nuttige info toe te voegen en als deze discussie nog lang doorgaat verlies ik het laatste beetje van mijn naam dat nog positief was.
Oke dan is dit mijn laatste reactie, niet omdat bovenstaande reden maar omdat het off topic gaat natuurlijk.

:rolleyes:
Het feit dat je zegt dat je een discussie verliest/wint getuigt van een gebrek aan communicatievaardigheden. Het is eerste instantie al onmogelijk om een degelijke en inhoudelijke discussie met jou te houden zonder dat je hierbij iemand wil ondermijnen en jezelf superieur wil voelen.
 
Reactiescore
290
Dan zou ik het dorp nooit terug aan de abuser geven, en is de abuser gewoon

Het kaartje zou helaas direct aantonen over welke spelers het gaat.

Er is geen enkel contact geweest tussen 'abuser' en de andere speler.
Ze hebben geen samenwerking en zullen dit waarschijnlijk ook nooit meer krijgen.
Geen edellijnen, BG, NAP of andere zaken.

Het dorp ligt in hetzelfde continent als de andere dorpen van 'abuser'. Gewoon op het einde van zijn cluster en het lijkt me de enige weg die hij op kan zonder sterkere spelers/stammen aan te vallen.
 
Bovenaan