Rate de top 20

Reactiescore
786
I feel left out :sad:

Ik had je er nochtans in geplaatst, moet iets misgelopen zijn.
Edit: er was inderdaad iets misgelopen een aantal zinnen stonden onderaan de post om de een of andere reden en had ik dan ook verwijderd zonder na te lezen. Bij deze ook even aangepast voor je Pat ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
786
Post is aangepast. Veel leesplezier en laat hier gerust een leuke discussie uit voortvloeien betreffende bedenkingen.
 
Reactiescore
290
Post is aangepast. Veel leesplezier en laat hier gerust een leuke discussie uit voortvloeien betreffende bedenkingen.
Mooie posts!
En dat Zelfs met de roast.

Ik was gewoon aan het beven.
Terwijl ik aandachtig en met kwijl zat te lezen.

Over mijn mooie name changes lezen deed wel wat pijn.
Maar daarna je eigen top 20 was daar integen wel weer fijn.

Over mijn geweldige kunsten op het AF heb je zeker wel een punt.
Maarja ook ik ben wel is een Rund.

Toch op het af voel ik mijzelf open en bloot.
En trok mijn knappe hoofdje toch wel even rood.

De nieuwe naam zal wel even blijven kleven.
Of mensen moeten mij pp gaan geven.

Spijtig om te horen over je vrouwen.
Haal je armen is uit die mouwen!!

Bedank voor de tijd in dit mooie lijstje.
Als respect hier een prijsje :

( ik verschoon wel elke dag mijn onderbroek,
En dat zonder poep.)
(Ik heb een schoon gat,
Door mijn fijne bad)
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    980,9 KB · Weergaven: 27
Reactiescore
430
en elke man heeft wel een zwakte voor een andere vrouw. Of dat nu Addison Rae, Jennifer Aniston, Lana Rhoades of in mijn geval Finnvard is maakt weinig uit. Het zijn van die prachtige schepsels waar je stiekem 's nachts naar hun statistieken en clustervorm ligt te kijken.

ik kijk tegenwoordig smorgens altijd met een hele dosis moed of al mijn dorpen nog in mijn bezit zijn aka @.Julius Caesar @CostaRica en de rest van de mamba/rtj mannen,

Mooi lijstje @melish nou maar hopen dat anderen het voorbeeld volgen, met de tijd die sommigen op het AF doorbrengen hadden ze ook dit soort lijstjes kunnen schrijven! (en je was 'het zwarte schaap' in het latijns vergeten voor de prone namen)
 
Reactiescore
786
Mooi lijstje @melish nou maar hopen dat anderen het voorbeeld volgen, met de tijd die sommigen op het AF doorbrengen hadden ze ook dit soort lijstjes kunnen schrijven! (en je was 'het zwarte schaap' in het latijns vergeten voor de prone namen)

Ik had inderdaad vernomen dat ik enkele accountnamen had gemist. In mijn tijd kon je je accountnaam nog niet aanpassen dus het blijft wennen om een andere naam te zien, laat staan meerdere keren per wereld.
 
Reactiescore
57
Wij spelen ondertussen ook niet meer met 2 :)
Ik ben het account vanaf een dorp of 10 gaan versterken en onlangs hebben nog Sven en Otto mogen verwelkomen!
@melish bedankt voor deze mooie benoeming.
We zijn ook prima tevreden met een front met @Addison Rae waar we onderling nette afspraken hebben waar ik vertrouwen in heb :)

PS; wij = Mamba Mentality
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
508
@melish Heerlijk om je weer te zien schrijven :) Ik had je destijds in mijn GA lijst vernoemd als favoriete forumposter maar jammer genoeg waren je schrijfwerken daarna nergens meer te bekennen. Leuk je terug te zien! Overigens heb ik ook erg veel zin om samen met mamba enco aan het oost front te strijden ;)
 
Reactiescore
138
9. Mamba Mentality
Alvorens de gehele analyse te doen, bekijk ik eerst de kaart en diens cluster. Als old gen is het cluster van Mamba genieten en terug denken aan de oude tijden toen ik zelf ook nog met falanxen speelde. Prijs voor mooiste cluster is bij deze voor onze nummer 9 op deze ranglijst. Daarnaast was dit ook het account die vele mensen in hun lijstje opnamen als niet te onderschatten speler. Na vier maanden met een lastige ligging, maar een zeer gedreven team hebben ze bewezen dat ze inderdaad niet onderschat moeten worden. Beide heren zijn stamspelers zoals de definitie het beschrijft. Met een top 20 bezetting in zowel aanvals, verdedigers en ondersteunersranglijst hebben ze hun werk al gehad. Fronten met Addison Rae is een mooi front en hoop daar in verder verloop van deze wereld een mooie strijd te zien.

8. The BIacklist
Het koste me enkele aanslagen op mijn toetsenbord om hun naam correct neer te pennen, maar de naam is dus The Biacklist en niet The Blacklist. Maar all jokes aside gaan we even kijken hoe deze speler er voor de quoteringen voorstaat. Gezien zijn mooi gevormde cluster is dit in mijn ogen de partner in crime met zijn bovenbuur Alexander13. Beide hebben een pittig front en zijn van cruciaal belang voor elkaar en 24/7 met hun ligging. Als het ene account breekt, dan komt het andere account in de problemen met een gigantisch front. Ik mag dan ook hopen dat de verstandhouding tussen beide accounts perfect is.
Aanvallend zich al goed kunnen uitleven en ook defensief al aardig wat werk moeten verzetten. Uitblinken doet dit account dan weer als ondersteuner. Dit toont voor mij een mooie mentaliteit van het account, ondanks het eigen front is er voldoende ruimte en zin om zijn stamgenoten uit de nood te helpen. Keep up the good work ;).

7. Geenpala
Zelfs ik kom soms voor verrassingen te staan en ik verslikte mij zowat in mijn koffie deze ochtend toen ik de stam van deze speler zag. Maar goed, welgekomen in Tides alvast. Dan is het nu tijd om je te gaan fileren. Aanvallend zich, zoals de meesten in de top, al aardig kunnen uitleven. Defensief ook al aardig wat werk gehad zo te zien. En het grootste deel van de dorpen gingen naar Red Sky en Finnvard, zijn huidige stamgenoten. Tenzij dit gewoon een ruil was van dorpen om de cluster beter te vormen zal het moto van Geenpala "if you can't beat them, join them" geweest zijn. Cluster is prachtig gevormd en bijna ging je met de award van Mamba lopen. Maar door mijn grote liefde voor falanxen, blijft deze prijs bij hen.

6. Wurm 2.0
Elke wereld heb je een aantal accounts die vaak over de tongen gaat. Op wereld 75 is Wurm 2.0 de uitverkorene door eigen toedoen en doordat deze wereld gewoon allemaal brave schapen heeft. Begin deze wereld trokken ze al de ogen naar zich toe door de geldbuidel open te trekken en samen met Red Sky te knokken om wie de grootste heeft. Vervolgens stapte Wurm 2.0 in het avontuur Beast en toonde zich daar dan ook als het vlaggenschip van de stam. Enkele stamverschuivingen later en een recente brutale massamoord op ons geliefde en almachtige VFsnip, maken van deze Worm het meest besproken account van het moment. Laat ons het daarop houden en niet kijken hoe zielig ons AF voor de rest is ;).
Maar goed, het is Ingame dat we onder de loep nemen en dat zullen we dan nu ook even doen.
Aanvallend is dit account weldegelijk op de afspraak en doet zijn ranking alle eer aan, als ondersteuner verdienen deze jongens een pluim voor moed en zelfopoffering. Al kan dit met een kanttekening wel wat worden getemperd door zijn huidige ligging onder de loep te nemen. Met een minifrontje en enorm veel safe is de mogelijkheid om os te bieden dan ook groot. En er is geen enkele speler in de top 20 die meer dorpen verloor aan vijandige stammen, zowel Tides, VFsnip, Wolves, Ashes., ... konden al dorpen afsnoepen waardoor een solide defensieve indruk niet aanwezig is. Tijd om het tegendeel te bewijzen ingame heren.

5. Against All Odds
Het is altijd mooi om verwelkomt te worden door een oude bekende. In dit geval wordt ik dan ook welkom geheten door AAO in de top 5 en zullen we samen even zijn account haarfijn gaan fileren aan de hand van statistieken en ligging. Onder het motto beter een goede buur, dan verre vriend begon dit account aan zijn tweede avontuur aan de zijde van mijn oude account. Goed op de hoogte van de kwaliteit en gedrevenheid die het account bezit, ben ik dan ook niet verwonderd door de huidige rangschikking. Door een jammerlijk toeval met een ChuChu trein die ergens doodliep werd het account zelfs nog beter met de toevoeging van Rick. Dit zorgt voor een stevig team met een pitbull aan het roer die dient als aanjager, sponsor en gedreven speler, Martijn. Je kan account AAO beschrijven als een leeuw, eenmaal de prooi inzich is, blijft hij zich vastbijten en laat niet lossen. Een gewaarschuwd fronter is er twee waard dus je weet waar je aan begint als dit account aan je front komt liggen. Aanvallend een losgeslagen beest die wel het overzicht kan bewaren en niet doelloos gaat lopen aanvallen, defensief hebben ze al kleine testen gekregen en zijn ze geslaagd. Om toch met een puntje van kritiek te uiten, valt de ondersteuners rang wat tegen en zal de deff eerder preventief verkeerd hebben gestaan of blijft het netjes thuis om het eigen front te beschermen.

4. Finit Hic Deo.
Aan alle spelers die houden van aanvallende kracht, geniet het komende moment even van Finit Hic Deo. Aanvallend een monster met gigantische statistieken, slechts 1 speler moeten ze voor zich laten en de vraag is hoelang het duurt alvorens deze rang wordt overgenomen door hen. Defensief hebben ze ook al aardig wat werk moeten verzetten en ondanks enkele dorpen verlies tegen hun fronter lijkt de clash Finit vs Alexander garant te staan voor een heerlijk front. Beide spelers houden er van om op de ander te beuken en defensief weten ze waarmee ze bezig zijn. Met de aanwezigheid van een sterk team op dit account, zal dit het front zijn waar ik vuurwerk verwacht en ook hoop te zien. Om ook hier af te sluiten met een puntje van kritiek hoeven we enkel naar hun ondersteunersranglijst te kijken. En deze is met een ruimte voorsprong de laagste van alle spelers die we hier zullen besproken. Slechts 42k eenheden sneuvelden elders dan in hun eigen dorpen, dit account houdt met hun front de deff liever thuis dan hun stamgenoten te ondersteunen. Neem dit in acht met hun impressionante ODA score en je hebt overduidelijk te maken met een aanvallend opgebouwd account. Benieuwd of deze balans het antwoord is op het stevige front van Alexander13 of weet Alexander hiervan te profiteren. De tijd zal uitwijzen wie aan het langste eind trekt en daar zullen de stammen ook een belangrijke rol inspelen.

3. Finnvard
Ik sprak gisteren over mijn achilleshiel, namelijk mijn eigen oude account FireFox.. en elke man heeft wel een zwakte voor een andere vrouw. Of dat nu Addison Rae, Jennifer Aniston, Lana Rhoades of in mijn geval Finnvard is maakt weinig uit. Het zijn van die prachtige schepsels waar je stiekem 's nachts naar hun statistieken en clustervorm ligt te kijken. Finnvard heeft een prachtig team die naast het grote account nog de rol als stamleider van de Tides draagt. Stanlin toont zijn dictatuur op het account en in de stam en dat brengt hen tot waar ze nu staan. Met trouwe rechterhanden Mien en Joeri zit dit account gebakken voor een mooie toekomst. Met een mooie aanval en ondersteunersranglijst zie je meteen de kracht van dit account. Ondanks dat dit account over een meer dan degelijke deffer beschikt, werden ze nog niet op de proef gesteld door de vijand en moeten we een bedroevend lage ODD noteren voor hen. Als we dan ook even het cluster erbij nemen, dan heb ik het gevoel dat dit niet snel zal veranderen. Het smalle cluster kan makkelijk worden dichtgemetseld en met zijn directe fronter, Wurm 2.0, zal het eerder een potje 'elkaar dood vervelen' worden. Als ik jullie een iets kan meegeven, deze twee accounts zullen niet de cruciale frontstrijd vormen.

2. Harlequin of Hate
Ik had hier even goed kunnen plaatsen '2. Naam invullen naar eigen keuze' aangezien dit account vaker van naam veranderd dan de eigenaar van onderbroek. Maar goed het blijft maar een naam natuurlijk, al wil ik bij deze toch een oproep doen deze niet meer te veranderen omdat ik elke post in onzekerheid dwaal of mijn post nog klopt na het schrijven ervan. Voila nu ook de slechtste mop van mijn gezwets gemaakt is kunnen we verder naar het serieuze gedeelte. Prone, Phone, HoH, ... mag ik u vragen even mee te lezen met mijn analyse?
Laat ons beginnen met de complimenten voor dit account, zo deed mijn moeder het vroeger ook. Eerst de goeie dingen aanhalen en vervolgens slaan. Ik noteerde bij Finit Hic Deo. dat de liefhebbers van de aanvallende speelstijl even mochten genieten, wel als deze nog steeds aan het lezen zijn. Hier volgt de koning van de ODA op deze trage wereld. Een indrukwekkende score en ook een aardige voorsprong op de eerste achtervolgers tonen aan dat net zoals de verandering van naam, ook hun clears al heel wat hebben meegemaakt. De eerste clear die in zijn eerste dorp werd gevormd heeft al meer defensieve eenheden verslagen als dat de schrijver van deze analyse, dames heeft gezien. Ook als ondersteuner hebben ze de rang 1 te pakken en dit toont de staminzet van betreffende spelers op het account, als we dan ook nog eens het cluster en diens ligging bekijken is dit ook een mooi behaalde statistiek want over een klein front beschikt dit account zeker niet, zichzelf dan toch opwerken tot nummer 1 in die categorie verdiend dan ook waardering.
Defensief scoort ook dit account hoog en toont aan dat hun front dan ook niet stil ligt, kortom een account die verdient hoog op de ranglijst staat en zich bedrijvig toont om verder te blijven groeien op deze wereld. De eigenaar van dit account weet zich ingame mooi te tonen, op het algemeen forum schiet hij dan weer tekort. Hou het verder dan ook vooral ingame want daar voel je je duidelijk beter in je element dan hier op het AF.

1. Red Sky at Morning
Wat een floemperts zijn het toch. Ze hebben een eigen dorp aan spelers die in naam van Red Sky knokken, ze hebben een wilde fanboy Seba die zijn accountnaam veranderd uit aanbidding van deze heren. Maar om even uit te pakken met een unieke weetje over dit team, ze hebben een eigen taaltje ontwikkeld die enkel zijzelf begrijpen, genaamd het Floempie Woemps. De slechte moppen blijven maar komen, mijn excuses.
Onze nummer 1 op deze wereld blijft zijn plek behouden, al sinds het begin van deze wereld knokt hij het met verschillende spelers uit. Eerst was dit de strijd der Euro's tussen Wurm 2.0 en hijzelf, nu is dit al lange tijd het strijd der Groten tussen Red Sky en Prone (ik weiger je nieuwe naam te gebruiken). In tegenstelling tot Harlequin scoort Red Sky niet zo indrukwekkend in de statistieken. Met een vierde plek in de ODA, elfde als ondersteuner en 34ste als verdediger heeft dit account minder moeilijkheden gekend dan zijn eerste uitdager. Desondanks beschikt dit account over een ijzersterk team met een mooie falanx die resulteert in een degelijk front. Benieuwd hoe dit account zal reageren als het tegen een waardige tegenstander uit zal komen, ik ben er alvast van overtuigd dat deze gaten dan pas zullen tonen waarom ze deze ranking verdienen. Ciao foempoeloes!



Alvorens mijn top 20 bekend te maken, nog even een reminder dat dit louter het resultaat is na het maken van de optelsom van mijn quoteringen. Hierbij werden de quotering in mijn begingeneriek aangekondigd. Weet dat veel spelers met eenzelfde quotering komen en ik dan nog eens deze accounts onderling vergelijk om een top te maken. De reden dat ik dit niet weglaat is om toch een conclusie te vormen op het einde van dit werk. Til hier dus niet te zwaar en verspreidt gerust mijn post op jullie stammenfora zodat iedereen even kan lezen en zijn kritische bedenkingen kan werpen erop.
Top 20
1. Harlequin of Hate
2. Red Sky at Morning
3. Finnvard
4. Against All Odds
5. The BIacklist
6. Finit Hic Deo.
7. Mamba Mentality
8. Wurm 2.0
9. Alexander13
10. Kaarsvet
11. Geenpala
12. FireFox..
13. Alexandria Morgan
14. Wow Who
15. Run the Jewels
16. Jekkeuh
17. KillYouharder
18. lecoq15
19. Magmador
20. TheFarmersLife

Mooi kan ik me best in vinden :)
 
Bovenaan