Rate de speler

DeletedUser53077

Guest
boka

punten: 10/10 gewoon mooi aantal precies tussen in dat je geen laag moraal hebt.

oda: 9/10 gewoon lekker aanvallend

odd: 10/10 is juist goed als die laag is :p

reputatie 9/10 bijna iedereen mag haar en andersom ook

ligging: 9.5/10 mooi aan elkaar gesloten geen zwerf dorpen
 

DeletedUser

Guest
Lol, bijna iedereen word gek van haar enorme onzin verhalen bedoel je;)
 

DeletedUser53077

Guest
nou en ze zijn wel grappig en ik ben nog haar co geweest dus oppassen ji wat je zegt want miss kwamen die verhalen wel van mij :p
 

DeletedUser

Guest
In de tijd dat zij in BoK heeft gezeten heeft ze zogenaamd 11 dochters verloren, weet ik hoeveel van haar zoons hebben een ongeval gehad.

Zij zou superkrachten moeten hebben om al die ongelukken te kunnen overleven.

Dus ja, grappig, ik noem het meer triest, onzin en flauwekul ;)
 

DeletedUser25273

Guest
In de tijd dat zij in BoK heeft gezeten heeft ze zogenaamd 11 dochters verloren, weet ik hoeveel van haar zoons hebben een ongeval gehad.

Zij zou superkrachten moeten hebben om al die ongelukken te kunnen overleven.

Dus ja, grappig, ik noem het meer triest, onzin en flauwekul ;)

Ik noem jou triest, een bijzonder geval van jammer. Je rol is hier uitgespeeld, ga anderen lopen vervelen. 10 keer liever een sfeermaker in de stam dan een zeikerd zoals jij.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik noem jou triest, een bijzonder geval van jammer. Je rol is hier uitgespeeld, ga anderen lopen vervelen. 10 keer liever een sfeermaker in de stam dan een zeikerd zoals jij.:rolleyes:

Jajaja nu heb je grote praatjes.

Waarom had je die niet toen ik mij kandidaat stelde als leider, of toen ik leider was?
Durfde je toen jezelf niet uit te spreken omdat je bang was voor represailles?

Want ook op dit punt heb ik weer te horen gekregen dat sinds er bepaalde mensen uit BoK wegzijn het forum weer een puinhoop is omdat ineens iedereen weer zijn mening durft te geven...

En dat jij nou gelijk onder je steen vandaan springt als het om boka gaat vind ik het wat kortzichtig om mij triest te noemen...
Want je weerlegt niet mijn argumenten over de inhoud van de post, jij haalt er andere dingen bij om te verkondigen dat ik triest ben, tevens zijn die ook zonder argumenten. ;)
 

DeletedUser

Guest
Jajaja nu heb je grote praatjes.

Waarom had je die niet toen ik mij kandidaat stelde als leider, of toen ik leider was?
Durfde je toen jezelf niet uit te spreken omdat je bang was voor represailles?

Want ook op dit punt heb ik weer te horen gekregen dat sinds er bepaalde mensen uit BoK wegzijn het forum weer een puinhoop is omdat ineens iedereen weer zijn mening durft te geven...

En dat jij nou gelijk onder je steen vandaan springt als het om boka gaat vind ik het wat kortzichtig om mij triest te noemen...
Want je weerlegt niet mijn argumenten over de inhoud van de post, jij haalt er andere dingen bij om te verkondigen dat ik triest ben, tevens zijn die ook zonder argumenten. ;)

tom ga fietsen stelen
want het trieste geval op tw ben jij ;)
 

DeletedUser

Guest
dat moet jij nodig zeggen
speel je weer op w6 soms ?

DAt moet ik inderdaad zeggen, want er is nog niemand inhoudelijk ingegaan op de post, enkel lopen jullie verwijten in de rondte te gooien over mij als persoon, welke echter toch ook echt voor het grootste deel onzin zijn, maar buiten dat zou ik graag wel een nette reactie verwachten. ;)
 

DeletedUser

Guest
DAt moet ik inderdaad zeggen, want er is nog niemand inhoudelijk ingegaan op de post, enkel lopen jullie verwijten in de rondte te gooien over mij als persoon, welke echter toch ook echt voor het grootste deel onzin zijn, maar buiten dat zou ik graag wel een nette reactie verwachten. ;)

waar wil jij van mij een reactie op hebben dan ?

over jouw persoonlijk ken ik alleen maar zeggen
wat heb jij het in bok verziekt zeg
en dat heb jij persoonlijk gedaan ;)
 

DeletedUser25273

Guest
Jajaja nu heb je grote praatjes.

Waarom had je die niet toen ik mij kandidaat stelde als leider, of toen ik leider was?
Durfde je toen jezelf niet uit te spreken omdat je bang was voor represailles?

Want ook op dit punt heb ik weer te horen gekregen dat sinds er bepaalde mensen uit BoK wegzijn het forum weer een puinhoop is omdat ineens iedereen weer zijn mening durft te geven...

En dat jij nou gelijk onder je steen vandaan springt als het om boka gaat vind ik het wat kortzichtig om mij triest te noemen...
Want je weerlegt niet mijn argumenten over de inhoud van de post, jij haalt er andere dingen bij om te verkondigen dat ik triest ben, tevens zijn die ook zonder argumenten. ;)

Ik heb mij wel degelijk tegen jouw kandidatuur uitgesproken, evenals die van Joop. Je bent een onvolwassen vervelend mannetje dat totaal geen oog had voor het stambelang en je beschikt totaal niet over de capaciteiten die vereist zijn om een goed leider te kunnen zijn. Ik heb je nooit gemogen en dat ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Je bent een egocentrisch naar mannetje en ik ben blij dat je geen account meer in onze stam hebt, scheelt stukken in de sfeer. Ik ben nooit bang voor represailles en al helemaal niet van jou. Je bent in alle opzichten incompetent en de enige compensatie die je ervoor kunt bieden is een grote bek die je niet waar kunt maken.
 

DeletedUser

Guest
Demo even dat je het weet .Player is me Co :p

Nee nu zonder grappen.

Stam belang was dus de oorlog tussen BoK en P wat heeft de stam BoK dat opgeleverd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb mij wel degelijk tegen jouw kandidatuur uitgesproken, evenals die van Joop. Je bent een onvolwassen vervelend mannetje dat totaal geen oog had voor het stambelang en je beschikt totaal niet over de capaciteiten die vereist zijn om een goed leider te kunnen zijn. Ik heb je nooit gemogen en dat ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Je bent een egocentrisch naar mannetje en ik ben blij dat je geen account meer in onze stam hebt, scheelt stukken in de sfeer. Ik ben nooit bang voor represailles en al helemaal niet van jou. Je bent in alle opzichten incompetent en de enige compensatie die je ervoor kunt bieden is een grote bek die je niet waar kunt maken.

gogo demo ^^
 

DeletedUser25273

Guest
Demo even dat je het weet Tom is me Co :p

Nee nu zonder grappen.

Stam belang was dus de oorlog tussen BoK en P wat heeft de stam BoK dat opgeleverd?

Zoals je je wellicht kunt herinneren, heb ik ervoor gepleit nog geen oorlog tegen *p* te beginnen, totdat iedereen aan het front er klaar voor was. Dat was dus in stambelang, aangezien ik er zelf wel klaar voor was.
 

DeletedUser1435

Guest
koningtrol

- Punten: weinig voor de tijd van het jaar: 3/10
- ODA xD 2/10
- Cluster interncluster in de demo-stijl 6/10
- Reputatie 1/10
- Stam 2/10

gemiddeld 14:5 = 2.8 hahahahahaha
 
Bovenaan