Rate de speler

DeletedUser35251

Guest
Dit topic heb je nu bijna in elke wereld, misschien dus ook leuk voor hier. En aangezien die hier nog niet was heb ik hem maar even aangemaakt.

Hoe werkt het? Nou dat is vrij makkelijk. Kies een speler en geef hem/haar een cijfer op de volgende punten:

- Punten
- ODA
- Cluster
- Reputatie
- Stam

Voorbeeld:

Speler: Naam
Punten: x/10
ODA: x/10
Cluster: x/10 (uitleg?)
Reputatie: x/10 (uitleg?)
Stam: x/10 (uitleg?)

Uiteindelijke account cijfer: x/10
 
Reactiescore
976
Kies dan een ander :p En misschien speel ik binnenkort wel, weet jij veel :p
En schrijf mijn naam goed :eek:

lol ga je spelen dan :p hopelijk niet in BoK dan maarja wat kan ik er aandoen :D:D

Ik ga nog een pogin wagen
Energie.
Engergy
Energy.

Ja kheb hem :cool:


10/10 op spelling/nederlands voor mij ^^
En we zijn weer off topic ^^
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19164

Guest
Speler: Michael De Grote
Punten: 8,5/10, wat is een 10. Groter is niet altijd beter denk ik.
ODA: 10/10, gewoon goed
Cluster: 9,5/10, net niet perfect door dat cluster wat aan mij ligt ;)
Reputatie: 9/10, bij mij goed.. Speler met veel kwaliteit en goede ODA
Stam: 1/10, PT|CM hè :p.. Nee, 6/10, volgens mij loopt het niet egt lekker daar ;).. Maar voor de rest goeie stam met goede kwaliteiten.. maar helaas niet beter dan Bok



Speler: Jlegend
Punten: 9/10, wat is een 10. Groter is niet altijd beter denk ik.
ODA: 8,5/10, wel netjes ;)
Cluster: 8/10, niet zo mooi als Michael :p
Reputatie: 10/10, bij mij als iemand die niet opgeeft: Altijd maar doorgaan, timen, alles.
Stam: 9/10, gaat goed hierzo :p Maar net geen 10 ^^
 

DeletedUser

Guest
Speler: Musra1
Punten: 8,5/10 10,7 mio.
ODA: 9,5/10 186,34 Mio.
Cluster: 10/10 Zie kaart :p
Reputatie: 9/10 Perfecte diplomaat, kan goed de argumenten samenstellen, waardoor hij altijd gelijk schijnt te hebben :p
Stam: 9/10 Lees af aribja

______________
46 / 5 = 9,2



Speler: Destiny22
Punten: 9/10 1.876.929 Het blijft een moraalbreker, en het werkt prima, zo te zien :D
ODA: 7/10 14,02 Mio. (Zie aantal punten XD)
Cluster: 9/10 Een ijsbolletje tegen vince aan. Ziet er netjes uit op de kaart. Wel een paar losse dorpjes..
Reputatie: 8/10 Als het tot Friend doordringt dat het een nieuwe speelster is.
Stam: 9/10 Duh :p

_____________________
42 / 5 = 8,4

Nog meer komt later wel XD
 

DeletedUser

Guest
Speler: Lkkrhoor4
Punten: 8/10, zoals aribja al aangeeft, wanneer geef je een 10?
ODA: 9/10, 4e plek oda, net geen 10 want kan altijd beter :p
Cluster: 9/10, een super mooi cluster :)
Reputatie: 8/10, niet iedereen heeft even goed beeld over jack, maar is zeker goede speler en een fijn stamgenoot :)
Stam: 7,5/10, gaat goed in de stam maar kan altijd beter.

Kaartje cluster:
kaartje

is wel handig om ff kaartje van clusters toe te voegen, anders kan je ook niet oordelen over iemands cluster :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Speler: VectorC
Punten: 8/10
ODA: 2/10 , Gezien z'n punten en een oda vind ik dat hij niet bepaalt hoger verdient
Cluster: 7/10 zijn cluster is wel knap maar -1 want het is ook medemogelijk door fusie .
Reputatie: 3/10 : ik ken hem van de tijd van brennus , bang voor aan te vallen. Dus hij heeft schrik voor in oorlog te komen.
Stam: 7/10 : stam staat proper op een 4de plek , cluster is goed in orde:) Maar door hun band met pt krijgen ze van mij -1 (sorry :p)

Gemiddelde voor vectorc:

8 + 2 + 7 + 3 + 7
_______________
50

27/50

Dus zo'n 5.4/10


Speler: 99flex
Punten: 8/10
ODA: 7.5/10
Cluster: 8/10 Zeer mooi clustertje
Reputatie: 8.5/10 : Zeer actief/goede stats/...
Stam: 8.5/10 Deze stam draait goed! (jah ik zit er zelf in, daarom weet ik da) een actieve stam met mensen die altijd paraat staan)

Gem:

8 + 7.5 + 8 + 8.5 +8.5 /50

is

40.5/50

= 8.1/10
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik doe even de nummer 1

speler : kelt70
punten : 10/10
oda : 5/10 160 kelt70 41,29 Mio slecht voor een nummer 1
cluster : 5/10 verschillende cluster was een 10 als het 1 grote was
reputatie: 8/10 altijd on en altijd tijd voor een praatje verliest wel dorpen maar dat heb je met zo'n cluster
stam 10/10 goede stam altijd in voor een oorlog staat ook op winnen bij allemaal

cluster
apidxx.png

gemidelde 10+5+5+8+10=38

38/5 = 7,6
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
dan zal ik ook eens kelt doen,
op een andere manier
(ODA is aanvalsrang, en niet verdedigings, dus daar kan je een heel veel lager punt voor geven ;)

speler : kelt70
punten : 10/10
oda : 5/10 160 kelt70 41,29 Mio. vind ik erg laag voor de NR 1.
cluster : 5/10 verschillende cluster was een 10 als het 1 grote was
reputatie: 6/10 miss wel veel online, maar verliest vaak dorpen tijdens aanvallen en internt ze er dan weer bij.
stam 8/10

32/50= 6.4

scheelt toch wel wat he XD
 

DeletedUser

Guest
ik doe even de nummer 1

speler : kelt70
punten : 10/10
oda : 9/10 Verslagen tegenstanders: 417.966.212 (8.) is goed maar kan altijd beter
cluster : 5/10 verschillende cluster was een 10 als het 1 grote was
reputatie: 8/10 altijd on en altijd tijd voor een praatje
stam 10/10 goede stam altijd in voor een oorlog staat ook op winnen bij allemaal

cluster
apidxx.png

gemidelde 10+9+5+8+10=42

42/5 = 8,4

Zijn oda is gewoon slecht hoor 41,29 Mio. voor de nummer 1 stelt geen reed voor.
is groot geworden door internen.
 

DeletedUser

Guest
Speler: Lord petrus
Punten: 10/10
ODA: 5/10 reden: Vaart eronder petrus! Meer ODA meer ODA!!
Cluster: 10/10 (Het cluster ligt perfect langs die van mij is volledig aan één gesloten, en heeft gewoon een ideale positie)
Reputatie: 10/10 (Voormalig leider van de bokkenclan moet ik nog meer zeggen ^^)
Stam: 10/10 (Petrus is één van de sterkste teamplayers die ik me kan bedenken momenteel)

Speler: Massa89
Punten: 10/10 (moraalbreker!)
ODA: 10/10 (Voor een account van 2mil +/- doet hij het niet slecht nee)
Cluster: 5/10 (Waardeloos edel is wat meer naar rechts man je ligt mij, en Destiny in de weg :D)
Reputatie: 10/10 (Wat een msn spammert pfff)
Stam: 8/10 (Iedereen heeft zo zen kuren:p Jij met dorpen leeg zetten hé hahaha, maar des al niet te min wel een geweldige teamplayer)
 

DeletedUser

Guest
veel nr1 spelers in tw zijn interners dusja
is in mn ogen niet de beste spelers
maar ze zullen vast wel wat kunnen
 

DeletedUser

Guest
Ja ze kunnen ook wel wat.

Internen kan hij.

maar kijk naar cduke die heeft tijden nummer 1 gestaan en zijn oda lijkt te minste nog ergens op.

Ik vind het overgens raar om de stammen een cijfer te geven dat heb ik alweer gezien.
kijk maar naar de vorige antwoorden,
eigenstam is altijd een 9 of 10 en een vijhandige stam beneden 5.

Ik kan nu ook wel gaan zeggen dat bok niks voorstelt net zoals ze beweren dat wij niks voor stellen.
Maar wij staan al tijden nr 1 en kunnen de verliezen op bok maar niet beperken.

Dit heeft altijd een oorzaak maar het resultaat word er niet anders van.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
zijn maar weinig spelers die neutraal naar iets kunnen kijken he
als PT|CM meganaab was
was het een walkover geweest voor BOK aangezien die pro zijn (cijfer 10 gegeven)

vind persoonlijk dat ze beide sterke kanten hebben maar ook gebreken
maar ach
wie heeft dat niet zou saai zijn anders he:D
 

DeletedUser

Guest
Ja ze kunnen ook wrel wat.

Internen kan hij.

maar kijk naar cduke die heeft tijden nummer 1 gestaan en zijn oda lijkt te minste nog ergens op.

Ik vind het overgens raar om de stammen een cijfer te geven dat heb ik alweer gezien.
kijk maar naar de vorige antwoorden,
eigenstam is altijd een 9 of 10 en een vijhandige stam beneden 5.

Ik kan nu ook wel gaan zeggen dat bok niks voorstelt net zoals ze beweren dat wij niks voor stellen.
Maar wij staan al tijden nr 1 en kunnen de verliezen op bok maar niet beperken.

Dit heeft altijd een oorzaak maar het resultaat word er niet anders van.

Het gaat niet alleen om ODA, en punten natuurlijk. Kelt toont wel ontzettend veel doorzettingsvermogen, en daar verdiend hij zeker wel een pluim voor. Meerdere malen heeft hij een poging gedaan voor de nr1 positie, en steeds weer kreeg hij een massa aanval over zich heen, ondanks dat zet hij zen ambitie om op 1 te staan toch door. Ik vind dat zeker een sterke indicatie van karakter, want ik had het zelf bijvoorbeeld allang opgegeven in zon situatie.

Je kan deze topic trouwens ook zien als een plaats waar je je mede stamleden een hart onder de riem kan steken ;) Al denk je dat ze dit niet nodig hebben vernoemd worden is altijd leuk.
Al zullen er schreeuwers zijn die vinden van niet iedereen heeft een ego, en elk ego drijft op aandacht uiteindelijk.
 

DeletedUser16232

Guest
Het gaat niet alleen om ODA, en punten natuurlijk. Kelt toont wel ontzettend veel doorzettingsvermogen, en daar verdiend hij zeker wel een pluim voor. Meerdere malen heeft hij een poging gedaan voor de nr1 positie, en steeds weer kreeg hij een massa aanval over zich heen, ondanks dat zet hij zen ambitie om op 1 te staan toch door. Ik vind dat zeker een sterke indicatie van karakter, want ik had het zelf bijvoorbeeld allang opgegeven in zon situatie.

Je kan deze topic trouwens ook zien als een plaats waar je je mede stamleden een hart onder de riem kan steken ;) Al denk je dat ze dit niet nodig hebben vernoemd worden is altijd leuk.
Al zullen er schreeuwers zijn die vinden van niet iedereen heeft een ego, en elk ego drijft op aandacht uiteindelijk.

Ik heb geen ego, ik ben 1 en al ego:D
 

DeletedUser19123

Guest
Speler: VectorC
Punten: 8/10
ODA: 2/10 , Gezien z'n punten en een oda vind ik dat hij niet bepaalt hoger verdient
Cluster: 7/10 zijn cluster is wel knap maar -1 want het is ook medemogelijk door fusie .
Reputatie: 3/10 : ik ken hem van de tijd van brennus , bang voor aan te vallen. Dus hij heeft schrik voor in oorlog te komen.
Stam: 7/10 : stam staat proper op een 4de plek , cluster is goed in orde:) Maar door hun band met pt krijgen ze van mij -1 (sorry :p)

Gemiddelde voor vectorc:

8 + 2 + 7 + 3 + 7
_______________
50

27/50

Dus zo'n 5.4/10


Speler: 99flex
Punten: 8/10
ODA: 7.5/10
Cluster: 8/10 Zeer mooi clustertje
Reputatie: 8.5/10 : Zeer actief/goede stats/...
Stam: 8.5/10 Deze stam draait goed! (jah ik zit er zelf in, daarom weet ik da) een actieve stam met mensen die altijd paraat staan)

Gem:

8 + 7.5 + 8 + 8.5 +8.5 /50

is

40.5/50

= 8.1/10

Je heb volgens mij een vette obsessie voor VectorC en toen je account de kans het onderling uit te vechten zonder bemoeienis van bok en Clinic krabbelde het account Apisto terug. Dus zwijg verders over VectorC sjappie
 
Bovenaan