Rate de speler

Reactiescore
76
Dan moeten mensen gewoon zeggen wat ze denken en de waarheid spreken... en niet maar een beetje gaan zitten stoken.

Ga je er nu vanuit omdat er woorden tegen je gesproken worden dat ze beide niet waar zijn? Stoken is vgm deel van p&p

Dat jij jezelf nou constant een dieper gat graaft met triestige onderbouwing en het jezelf belachelijk maken voor andere kan ik weinig aan doen.

Begin van deze wereld had men hoge hoop voor je, maar de speler die je bent waarborgt dit absoluut niet en je kan alleen maar zoveel shit omdat je co's pp kopen en jij de hele dag thuis in de welfare zit. Oh shit, persoonlijk vuur terug, zie het als quitte voor een whapp bericht delen.

Ohja, edit, en je ben een van de meest hypocriete personen die zich in tijden voor heeft gedaan op tw :D
 
Reactiescore
290
Ga je er nu vanuit omdat er woorden tegen je gesproken worden dat ze beide niet waar zijn? Stoken is vgm deel van p&p

Dat jij jezelf nou constant een dieper gat graaft met triestige onderbouwing en het jezelf belachelijk maken voor andere kan ik weinig aan doen.

Begin van deze wereld had men hoge hoop voor je, maar de speler die je bent waarborgt dit absoluut niet en je kan alleen maar zoveel shit omdat je co's pp kopen en jij de hele dag thuis in de welfare zit. Oh shit, persoonlijk vuur terug, zie het als quitte voor een whapp bericht delen.

Ohja, edit, en je ben een van de meest hypocriete personen die zich in tijden voor heeft gedaan op tw :D
Ja klopt ik zit de hele dag thuis. Ik heb in 2018 een ongeluk gehad waarbij ik mn been totaal verbrijzeld heb wil hier voor wie het niet geloofd de foto’s nog voor je posten.

En dat mn “co’s” pp kopen daar doe ik gewoon vrolijk mee mee en denk dat de mensen die me kennen dat ook wel weten. Overigens hebben we in verhouding helemaal niet veel pp gekocht maar dat is aan jou.

Dat jij onderbouwingen zielig vind moet je zelf weten ik ben slecht in p&p dat weet ik. En ja ik ben nogal direct in chats omdat ik niet om zaken ga liegen en liever eerlijk ben. Als je eerlijkheid niet kan handele prima.

En buiten dat om ben ik gewoon elke dag bezig en zit ik niet de hele dag op tw;)
 
Reactiescore
510
Reactiescore
3.457
We weten allemaal dat hij triest is,been there know that
 
Reactiescore
344
We weten allemaal dat hij triest is,been there know that
De kenker stabben,wajow Kayo lees je dat:eek:
En Kayo was de idioot zeiden jullie?


Ik weet niet meer of ik jou serieus kan nemen.

De gene die het kenker stabben gebruikt is de idioot, vervolgens kruip je op een plek waar de zon niet schijnt. Bij juist de persoon waar het weg komt.

Was weer een leuk AF uurtje ik wacht met plezier op de post van spam!
 
Reactiescore
76
Kayo is de gene die wou stabben he niet wij.

Je leest dus nieteens wat ik je stuur voordat je het blatant online gooit? Jezus björn doe wel een beetje je best aub.

Dus die post als antwoord op mijne, je zegt in de eerste alinea "klopt kayo, maar daar kan ik niks aan doen".. Ok?

In de tweede alinea zeg je klopt, we kopen pp! En niet maar 1 iemand tegelijk! Stampen die hap!
Oja, en lul niet uit je nek, je hebt meer gekocht dan 98% van w75 hence je plek op de ranglijst. Kwam geen skill aan te pas die huidige rang te pakken. Daarnaast, ik heb circum 30k pp verbruikt deze wereld en dat is veel te veel. Dus je conclusie "we hebben in verhouding weinig pp gebruikt" is ook krom als wat, want je weet dat je al praktisch aan het vijfvoud daarvan zit om ook maar een beetje je punten aantal te ondersteunen.

En ehm, ik moet idd zelf weten of ik je onderbouwingen zielig vind, dankje dat je me die vrijheid gunt oh almachtige.
Ga je gelijk huilie doen en privé gesprekken op openbare fora gooien als iemand je in een minder daglicht zet dan je graag zou willen.

Je zegt dat je p&p slecht is, maar het is gewoon niet bestaand. Niemand heeft je ooit geloofd in wat je zegt omtrend controversiele omstandigheden. Niemand zal je ooit geloven, iedereen weet wat voor speler je bent onderhand.
 
Reactiescore
290
Je leest dus nieteens wat ik je stuur voordat je het blatant online gooit? Jezus björn doe wel een beetje je best aub.

Dus die post als antwoord op mijne, je zegt in de eerste alinea "klopt kayo, maar daar kan ik niks aan doen".. Ok?

In de tweede alinea zeg je klopt, we kopen pp! En niet maar 1 iemand tegelijk! Stampen die hap!
Oja, en lul niet uit je nek, je hebt meer gekocht dan 98% van w75 hence je plek op de ranglijst. Kwam geen skill aan te pas die huidige rang te pakken. Daarnaast, ik heb circum 30k pp verbruikt deze wereld en dat is veel te veel. Dus je conclusie "we hebben in verhouding weinig pp gebruikt" is ook krom als wat, want je weet dat je al praktisch aan het vijfvoud daarvan zit om ook maar een beetje je punten aantal te ondersteunen.

En ehm, ik moet idd zelf weten of ik je onderbouwingen zielig vind, dankje dat je me die vrijheid gunt oh almachtige.
Ga je gelijk huilie doen en privé gesprekken op openbare fora gooien als iemand je in een minder daglicht zet dan je graag zou willen.

Je zegt dat je p&p slecht is, maar het is gewoon niet bestaand. Niemand heeft je ooit geloofd in wat je zegt omtrend controversiele omstandigheden. Niemand zal je ooit geloven, iedereen weet wat voor speler je bent onderhand.


Dat het vijfvoud is van jou 30k is ten eerste al bullshit.
Dat we daarom zo in de ranglijst staan prima als jij dat denkt word er blij mee.
Als je me met waarheden in een minder daglicht zet vind ik prima en als roept dat ik zuig in p&p geef ik je nog gelijk ook en ik kan ook veel beter bij t af wegblijven. En gewoon het spel spelen.

En wat jij van mij vind alles speler maak ik me al helemaal niet druk om. En dat veel mensen mij haten door mijn p&p kan ik ook begrijpen. Dat mensen me haten omdat ik direct en eerlijk ben kan ik ook nog begrijpen.
Maar ik ben liever direct en eerlijk als een achterbakse leugenaar.
En mensen die me kennen of met me gespeeld hebben weten wat ze aan me hebben en wat ze kunnen verwachten.
Want ik speel altijd in stambelang en doe alles voor de andere.
 
Reactiescore
290
En ik ben zo’n verschrikkelijke vent en je haat alles aan me maar toch wou je solliciteren bij Rose. Logische ook. Je bent gewoon gefrustreerd dat je niet geaccepteerd bent.
 
Reactiescore
76
En ik ben zo’n verschrikkelijke vent en je haat alles aan me maar toch wou je solliciteren bij Rose. Logische ook. Je bent gewoon gefrustreerd dat je niet geaccepteerd bent.

Neehoor, ik snap ook niet helemaal hoe je daar aan komt.

Daarnaast ben je in een constante string aan het verdraaien wat ik tegen je zei dus adhere aan jezelf en verlaat het forum of zeg nuttige dingen want je wil geen achterbakse leugenaar zijn.
 
Bovenaan