Rate de speler

Reactiescore
510
Alvast mijn excuses voor de grote va de afbeeldingen, ik ben gewoon totaal niet handig met dit soort dingen, dus het lukt me niet echt ze in een meer passend voormaat in te voegen.
Daarbij wil ik opmerken dat ik de begin van de wereld niet erg gevolgd heb, omdat ik pp aan het farmen was, waardoor ik als buitenstaander mogelijk zaken verkeerd kan zien. Desalniettemin zal ik mijn best doen een objectieve kijk te geven over dit account.

1600512498682.png

Activiteit en groei:

1600512637062.png
Het account Red Sky at Morning (later RSAM) is een account dat eigenlijk vanaf dag 1 van wereld 75 al bovenaan de ranglijsten te vinden is. Weliswaar door er wat pp tegenaan te gooien, maar dat in de standaard tegenwoordig. Het account bekleedt op het moment van schrijven de 10e plaats, maar mogelijk zullen ze vandaag weer een plekje stijgen, gezien ze op het moment in de aanval zijn.
Het account ligt in de core, wat van zichzelf meestal niet echt bijdraagt aan het lekker doorgroeien, maar dusver weten ze hier vrij goed in te slagen. Een tijdje terug viel het me op dat het account wat terugzakte in ranking, maar alles is goed gekomen naar het lijkt. Al met al weten ze een vrij stabiele groei te realiseren. Ik denk dat het account mede door de core ligging een beetje gaat blijven schommelen tussen de rang 5-10, of dit gaat gebeuren gaan we zien in de toekomst. Op het moment geef ik een 7,5/10

Farmen en Roven:

Het account staat op een rang 5 wat betreft het farmen, wat in mijn ogen erg netjes is gezien de coreligging en het afnemende aantal barbarendorpen hier. Ze bekleden wat betreft het aantal plunders de rang 3 met 81.000 als record. Persoonlijk vind ik dit aan de hoge kant en lijkt het me dat je echt de hele dag aan het klikken bent met zo'n hoge plunder. In mijn ogen kan het farmen wat efficiënter, maar het kan best zijn dat ze geen andere optie hebben om genoeg binnen te halen.
Ook het roven doen ze aardig, een nette plaats 7, wat hoger is dan hun rang. Aangezien roven gebaseerd ook is op het aantal dorpen dat je hebt denk ik dat dit ook ongeveer het hoogst haalbare op het moment is waar ze kunnen staan.
Gezien de ligging en de goede prestaties op dit vlak geef ik ze hier een 8,5/10. Dit lijkt voor sommigen misschien wat aan de hoge kant, maar ik ben van mening dat je in de becijfering hiervan een onderscheid moet maken tussen core/rim, gezien je in de rim relatief gezien makkelijk veel binnen kan halen.

Verslagen tegenstanders:
Het account staat op het moment 12e in verslagen tegenstanders, waarvan rang 4 ODA, rang 676 ODD, en nog niks ter ondersteuning. Op defensief vlak heeft zowel het account als de stam het niet bepaald zwaar gehad, wat ze zelf mogelijk in de hand hebben gehad door hun aanvallende spel wat hun rang 4 ODA zal verklaren. Mocht dat niet het geval zijn kunnen ze er natuurlijk ook vrij weinig aan doen dan niemand ze durft te testen. Voor zover ik met een snelle blik kan zien zijn er niet of nauwelijks interns. Dus ze vechten in tegenstelling tot veel anderen tegenwoordig wel voor hun dorpen. Ik geef ze daarom een 8/10

Stam:

RSAM zit in de stam Kaas, die op het moment tweede van de wereld staat. De stam heeft laatst enkele recruits gedaan, waarna RSAM deze stam is gejoind. Deze recruits is in mijn ogen een sterke zet van Kaas, want ik denk dat ze een aantal sterke accounts zoals RSAM en Finnvard hiermee binnen hebben gehaald. Kaas oogt op het moment als een relatief stabiele stam. In mijn ogen hebben ze een lastige coreligging, waardoor ze eerste dmv van richting de rim beuken moeten proberen een safezone te creëren. Verder speculeer ik dat de diplomatieke betrekkingen met STS en Fly. hebben, en dat deze 3 stammen mogelijk een tegenhanger kunnen vormen in de toekomst tegen Rose. Dit is echt speculatief dus we zullen zien in hoeverre in hierin gelijk ga krijgen. Al met al denk ik dat een 7/10 een redelijk objectief cijfer voor deze stam is.

Ligging:
1600515742529.png
Zoals al eerder vermeldt heeft het account een coreligging. Het account heeft in mijn ogen een solide cluster waarbij zowel zuidelijk als noordelijk mogelijkheden zijn om naartoe te groeien. Het account ligt verder tussen stamgenoten, maar wordt hierdoor niet in mogelijkheden beperkt. Op termijn denk ik dat ze wel een leuk front kunnen gaan krijgen, maar dit gaat puur van hun edelrichting afhangen. Op het moment geef ik ze een 7,5/10

Reputatie:

In mijn ogen is RSAM een van de sterkste accounts op deze wereld en ik denk dat ze in het verleden (W63,66 en wat ik zelf gezien het op Quarantine) meerdere malen bewezen hebben een erg sterk account te zijn. Ik heb daarom een hoge pet op van dit account en ik denk dat ze een cruciale rol in het verloop van deze wereld gaan spelen mede door hun ligging. Ik geef ze dan ook een 9/10

Dit brengt mij op het cijfer 7,9, laten we hier dan maar gewoon een 8 van maken. Ik denk een vrij objectief cijfer, maar er zit natuurlijk altijd iets subjectiefs in een rating.


Ik wil degene die de volgende rate doet graag twee opties geven. Allereerst als iemand zich geroepen voelt mijn account, La Kouchov Obarkarchov, te raten zou ik dat persoonlijk wel leuk vinden. Al kan ik me goed voorstellen dat gezien de grote en de speelduur van het account de rate misschien nog niet heel interessant voor de rest is. Mocht iemand liever een ander account raten lijkt het mij wel interessant als een account als Kaarsvet, Wurm, Mamba of puntzak een rate krijgt.
 
Reactiescore
431
Twee lijstjes op 1 dag??
nou dan maar meteen 3 van maken?
mijn early game verwachtingen van vorige week is nog redelijk actueel dus die schuiven we wel een weekje op ;)



Rate de speler:

Hunt you down



huntje.png

Activiteit & Groei

huntje groei.png
Zoals jullie kunnen zien op de afbeelding hierboven is de groei van Hunt you down een mooi lijntje dat bijna enkel omhoog ging, een enkele keer een kleine daling, maar dat was de beast vs vbv massa als ik terug krijg, dus dan valt 1 dorpje nog hartstikke mee

De oda bleef in het begin lange tijd ongeveer gelijk, een enkel aanvalletje tussendoor maar zoals te zien op de groei grafiek waren die wel succesvol
daarna 2 grote stijgingen, maar ook daar zijn weer dorpen binnengehaald.

huntje aanval.png

Het lijkt erop dat ze samenwerken met hun stam, want te zien aan TWstats hebben ze donderdag de stam C-S op enkele edels getrakteerd, en aangezien er verschillende dorpen zijn behouden kunnen we die aanvallen bestempelen als succesvol.

zoals velen weten is het gezamelijk aanvallen altijd een belangrijk puntje, een goede massa is niet zomaar neergezet
het vergt communicatie en inzet van verschillende partijen, daarom is het goed om te zien dat het binnen Rose goed lukt.

Heren, ga zo door, zorg dat Rose kan rekenen op een veilige rim, want een rim die niet is opgeruimd is je grootste vijand.

Als cijfer een mooie 7.5
ik hoop dat ze een steady groei behouden want de deffbunkertjes in de rim, en de o zo vervelende 1:20 regel kan soms killing zijn!



Het farm en roof onderdeel.

Het meest tijd rovende onderdeel van allemaal, het farmen en verzamelen van grondstoffen.
Het roven gaat de heren van hunt goed af, de BB's zijn nog niet allemaal opgeedeld en daar maken ze goed gebruik van
het aantal dorpen geeft weer dat als ze farmen, ze dat niet met 1/2/3 lctjes doen en dan elke 5 minuutjes
zoals sommigen anderen dat wel doen, een gebrek aan tijd? of teweinig concurrentie dat ze gewoon met 10/15 lc tegelijk kunnen farmen?

Grondstoffen geplunderd:
huntje gs.png
Dorpen geplunderd:
huntje dorpen.png
Verzameld:
huntje verzamel.png

Zo te zien verzamelen hun troepen er lekker op los, voor het aantal dorpen dat ze hebben een uitstekend verzamel record
goed om te zien dat ze het (vrij nieuwe) onderdeel van ons mooie spelletje niet laten verwateren!

Gezien het feit dat ze met een beperkt aantal dorpen toch een goed roofrecord hebben krijgen ze van mij een
8 voor hun harde werken


En dan staan we alweer bij het volgende onderdeel,
De OD/A/D/S van de hitman in het zuiden

huntje stats.png


Een oda score die, naar mijn mening dan, lijkt te zijn ontstaan door het vermijden van MB's,
en ik geef ze groot gelijk, want als je (zoals de meeste van Rose) op een kluitje zit,
wil je zeker geen mb's hebben die je ruimte nog meer beperken.

Op het verdedigende onderdeel hebben ze al een goede score staan, voor een account die nog fier overeind staat
het lijkt erop dat ze naast Beast ook nog een rimstam op bezoek hebben gehad die geprobeerd heeft enkele dorpen te veroveren.

De ods is ook een redelijk aantal, een stackje gezet bij een stamgenoot? of juist een aantal snipes?
gezien het feit dat ze een stevig cluster hebben en de stam al een goeiedosis ODD heeft gok ik op het eerste.

al met al laat dat zien dat ze ook op defensief vlak een goede communicatie hebben met hun stamgenoten en deze dus ondersteunen

hun OD/a/d/s verdiend ook een 7,5 als cijfer.
Gezien het feit dat ze een rimligging hebben en dus door nog vele deffbunkertjes heen moeten gaan knallen gok ik dat hun oda zal blijven stijgen.


Aangekomen bij het (mooiste?) onderdeel van de rate de speler,
De stam.

De stam Rose is samengesteld uit de stam Beast en VBV, er zijn velen die het een R2W actie vinden, maar in mijn ogen was het nog erg vroeg om ze al een Wereldwinst toe te rekenen.
Er zijn al flink wat mensen geweest die hun zegje over Rose al hebben gedaan, daarom zal ik het achterwegen laten.

De stam Rose. bestaat op het moment uit de volgende leden,
rose leden.png

Zoals velen weten, want hij staat door zijn geweldige team (Kevin for President) fier op rang 1 is Prone/Phone, kies zelf maar ;)
de grootste op de lijst geworden doormiddel van enkele meevallers, daarom lijkt onze keuze een beetje op een
ja hoe noemde ze dat ook alweer, een nakomertje? ze staan nog onderaan maar de stam heeft een goede ligging in het midden van de map
en aangezien ze onderaan in de rim liggen kunnen ze nog 2 kanten op, komen ze naar AT? of gaan ze toch richting de andere in de top staande stam 24/7
we zullen het gauw zien, want ik denk niet dat ze lang onderaan blijven staan op hun stammenranglijst

Gezien de leuke bijnaampjes voor iedereen, en het feit dat ze, bij het ontstaan, gedurfe keuze namen geef ik de stam,
Een goede 8 als cijfer.


Dan komen we aan het op het onderdeel Ligging,

Hunt ligging.png
Het lijkt erop dat er hard gewerkt wordt om de gewaagde stamligging waarmee de fusie begon, te veranderen in een stevig stamcluster
Blijft zo doorgaan en dan zullen we zien hoe ver Rose gaat komen.

zoals we kunnen zien op het kaartje zijn de gele stipjes de dorpjes waarin de legers van onze hitman rond huizen
ze liggen redelijk gewaagd, met aan de oost en de zuidkant vijandelijke spelers
maar aangezien ze een stevige buurman hebben en aansluiting hebben met het stamcluster zullen enkele dorpen een veilige ligging hebben,
en kunnen die troepen dus gebruikt worden aan het front.

afhankelijk van de kant die ze opgaan, een 6 of een 8 ;) (hup richting 24/7 jullie)
Rimliggingen, de een vindt het geweldig de ander ergert zich er gruwelijk aan, steeds kleine spelertjes moeten opruimen, amper dorpen groter dan 6k kunnen overnemen, vreselijk, eenmalig gedaan, maar ik ben toch liever iemand die gewoon 6k+ dorpjes edelt ;) (late game dan)

een 7,5 voor hun ligging
Succes in de rim heren!


en ja, dan alweer het laatste onderdeel, de reputatie
nou als je zelfs geen profiel fototje instelt op het forum (bar irritant, de helft van rose heeft er geen, regel dat eens luilakken!)
dan zou ik je eigenlijk een onvoldoende moeten geven, maar omdat je altijd alles keurig liked (soms met reminder!)
reminder.png
Krijg je van mij toch een 6je


laat eens zien wie van jullie zijn, schrijf een mooie rate de speler, maak een uitgebreide 'Early game verwachting'
bouw aan je reputatie, want anders wordt je nooit zo bekend als mij

Ik citeer,
Eric is toch die guy van first dates
Eric was toch die ene met die mega mindy foto
Eric huh was dat niet die gozer die zichzelf die gare titel gegeven had?
almachtige heerser van de oostelijke rimmen en leider van de goddelijkste stam op de vijfenzeventigste wereld




Gemiddelde score
7,5 - 8 - 7,5 - 8 - 7,5 - 6 komt uit op een : 7.4.

Waarom zo hoog zie ik je denken?
moet toch beetje motiveren die gasten, neem een profielfototje jongens!



en ja, Eric blijft Eric niet als hij het volgde erbij zou zetten,
Ik hoop dat mijn lijstje ondanks de karige opmaak en het zuinige gebruik van puntjes en comma's toch leuk was om te lezen.

Eric
Addison Rae
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
438
Was een genot om te lezen, kort maar krachtig en uitgebreid genoeg om het account in een positief daglicht te zetten. Een account dat voorheen, door hun rang, in de schaduw stond; gaan zien of ze extra gemotiveerd worden door je lijst en hun groei kunnen vasthouden! (En misschien zelfs een profiel foto zullen gebruiken :O )
 
Reactiescore
431
Was een genot om te lezen, kort maar krachtig en uitgebreid genoeg om het account in een positief daglicht te zetten. Een account dat voorheen, door hun rang, in de schaduw stond; gaan zien of ze extra gemotiveerd worden door je lijst en hun groei kunnen vasthouden! (En misschien zelfs een profiel foto zullen gebruiken :O )

ja mag jij ook doen hoor!
enne, heb je de reminder spoiler gelezen!?
 
Bovenaan