DeletedUser78702
Guest
Thanks, das 1 van onze betere scores!
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfde team ja, maar misschien moet je (jullie zeker) w62 niet als referentie nemen haha
Omdat jullie toen op perfecte moment toe hebben geslagen. Eerste uren van massa was er niemand van ons en account stond niet op orde. Toen nog gered wat er te redden viel, maar grootste damage was done. Wave 2 stonden we helemaal klaar, maar hebben jullie ondanks grote overmacht toch gebruik gemaakt van laag spel. (Zelf toegegeven ook)Hoezo niet?
Das dan weer leuker om te horen. Blij dat jullie er door kunnen kijken.Maargoed ondanks w62, denk ik niet dat iemand van GK jullie een slechte rate zou geven.
Omdat jullie toen op perfecte moment toe hebben geslagen. Eerste uren van massa was er niemand van ons en account stond niet op orde. Toen nog gered wat er te redden viel, maar grootste damage was done. Wave 2 stonden we helemaal klaar, maar hebben jullie ondanks grote overmacht toch gebruik gemaakt van laag spel. (Zelf toegegeven ook)
Daarna met stam om mass delete gegaan zoals je weet.
Met w62 in jullie achterhoofd gaan jullie ons naar mij gevoel dus niet objectief kunnen raten
Dit was een MB die inactief was en echt diep in ons cluster lag. Los daarvan gaan credits naar jullie en is het onze eigen fout dat we er zoveel hadden. Belangrijke les die we hebben meegenomen haha. Ik heb nog gevraagd voor een leuke eindstrijd, maar jullie waren niet geïnteresseerd. Jammer, maar jullie goed recht natuurlijk. Anyway, deze discussie hebben we al gehad en hoort ook niet op AF
Zooo de vrolijkste van het account is er ook weer
Heb jullie in men vorige post al credits gegeven dus steken onderwater beeld je je in vgm. Onze visies op die CF verschillen nu eenmaal, so be it.
Je moet beetje duidelijker lezen want in een andere post heb ik ook al gezegd dat meeste damage inderdaad al done was.
Is dat geen ziekte?