Rate de speler

DeletedUser78702

Guest
Thanks, das 1 van onze betere scores!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78702

Guest
Omdat jullie toen op perfecte moment toe hebben geslagen. Eerste uren van massa was er niemand van ons en account stond niet op orde. Toen nog gered wat er te redden viel, maar grootste damage was done. Wave 2 stonden we helemaal klaar, maar hebben jullie ondanks grote overmacht toch gebruik gemaakt van laag spel. (Zelf toegegeven ook)
Daarna met stam om mass delete gegaan zoals je weet.

Met w62 in jullie achterhoofd gaan jullie ons naar mij gevoel dus niet objectief kunnen raten :p
 

DeletedUser73358

Guest
Laag spel was het niet, het edelen van mb's/bg's is vrij standaard en helemaal als ze zichzelf leegzetten in je eigen persoonlijk cluster.
Maargoed ondanks w62, denk ik niet dat iemand van GK jullie een slechte rate zou geven.
 

DeletedUser78702

Guest
Dit was een MB die inactief was en echt diep in ons cluster lag. Los daarvan gaan credits naar jullie en is het onze eigen fout dat we er zoveel hadden. Belangrijke les die we hebben meegenomen haha. Ik heb nog gevraagd voor een leuke eindstrijd, maar jullie waren niet geïnteresseerd. Jammer, maar jullie goed recht natuurlijk. Anyway, deze discussie hebben we al gehad en hoort ook niet op AF :D
Maargoed ondanks w62, denk ik niet dat iemand van GK jullie een slechte rate zou geven.
Das dan weer leuker om te horen. Blij dat jullie er door kunnen kijken.
 

DeletedUser79906

Guest
Omdat jullie toen op perfecte moment toe hebben geslagen. Eerste uren van massa was er niemand van ons en account stond niet op orde. Toen nog gered wat er te redden viel, maar grootste damage was done. Wave 2 stonden we helemaal klaar, maar hebben jullie ondanks grote overmacht toch gebruik gemaakt van laag spel. (Zelf toegegeven ook)
Daarna met stam om mass delete gegaan zoals je weet.

Met w62 in jullie achterhoofd gaan jullie ons naar mij gevoel dus niet objectief kunnen raten :p

Naja dat je je acc niet op orde heb zou ik wel linken aan flop zijn..
 

DeletedUser78702

Guest
Wij zijn dan ook flop, dus geen probleem. Enkel is dit wel een ander topic ;)
 
Reactiescore
1.278
Dit was een MB die inactief was en echt diep in ons cluster lag. Los daarvan gaan credits naar jullie en is het onze eigen fout dat we er zoveel hadden. Belangrijke les die we hebben meegenomen haha. Ik heb nog gevraagd voor een leuke eindstrijd, maar jullie waren niet geïnteresseerd. Jammer, maar jullie goed recht natuurlijk. Anyway, deze discussie hebben we al gehad en hoort ook niet op AF :D

Het is natuurlijk niet zo dat wij die CF nodig hadden om het te winnen, voor die CF hebben we dagen winst behaald en ongeveer de helft van je account al weggespeeld. Toen heb je in PM ook gewoon toegegeven dat wij een actiever en ervaren team waren, dus snap die steken onderwater niet helemaal hier op het AF.

Dat wij uiteindelijk beslissen om de enkele frontdorpen van je die je nog had niet te bashen, maar het front te vergroten met legitieme CF's is denk ik een logisch iets gezien onze stamgenoten verliezen boekten tegen jullie(stam). De strijd onnodig uitdagend maken om een 'leuke eindstrijd' te hebben is in mijn ogen dan een egoistische keuze, je ontlast er immers je stamgenoten niet mee.
 

DeletedUser78702

Guest
Zooo de vrolijkste van het account is er ook weer :D
Heb jullie in men vorige post al credits gegeven dus steken onderwater beeld je je in vgm. Onze visies op die CF verschillen nu eenmaal, so be it.
Je moet beetje duidelijker lezen want in een andere post heb ik ook al gezegd dat meeste damage inderdaad al done was.
 
Reactiescore
1.278
Zooo de vrolijkste van het account is er ook weer :D
Heb jullie in men vorige post al credits gegeven dus steken onderwater beeld je je in vgm. Onze visies op die CF verschillen nu eenmaal, so be it.
Je moet beetje duidelijker lezen want in een andere post heb ik ook al gezegd dat meeste damage inderdaad al done was.

Prima hoor, geloof jij maar dat je alleen maar bent weggespeeld omdat wij op het perfecte moment aanvielen. Hoop dat we je hier weer tegenkomen.
 

DeletedUser78702

Guest
Dan zul je toch al lichtjes moeten beginnen afbuigen naar noordwest :p
Laten we het erop houden dat begrijpend lezen voor de ene moeilijker is dan de andere haha. En als je de discussie van w62 zo graag wilt verder zetten, stuur me dan ff ingame of tag me in het w62 forum.
Volgens mij wilt er hier gewoon iemand van w64 gerate worden en geen Abuser vs GK discussie volgen :D
 
Reactiescore
1.075
Is dat geen ziekte?
 
Bovenaan