lord-michiel70
Punten
Met 279k punten staat lord-michiel70 op plek 21 van de wereld en op de groeirang plek 18. De punten zijn verdeeld over 36 dorpen wat een gemiddelde geeft van 7.750 per dorp. Dit is ten opzichte van anderen aan de lage kant maar na even de overnames te bekijken is het duidelijk waarom. Het beeld is vertekend door de overnames van de CF's die KaKaKa gemaakt heeft een aantal dagen terug.
Al met al een mooi puntenaantal met een stabiele groei.
8/10
OD
ODA:
Plek 66 met 271k, dit is naar mijn mening aan de lage kant. Een paar dagen terug zelfs niet in de top100 met ODA. Bijna 3 weken stabiele groei hebben zonder ODA stijging is opmerkelijk. Verder kan je zijn lage totaalscore verklaren met zijn rimligging (en dus slecht moraal). Je maakt verhoudingsgewijs meer verliezen dan andere spelers voor minder ODA.
ODD:
Plek 61 met 262k. Hier valt weinig over te zeggen, de betreffende speler heeft aanvallen op zich gehad maar het zullen meer een aantal losse clears zijn geweest dan een grote massa. In ieder geval is er tot heden geen dorpenverlies bij gemoeid geweest.
ODS:
Plek 66 met 78k. Lord-michiel70 is bereid om OS te sturen. Al vind ik het persoonlijk niet aan de hoge kant gezien zijn rimligging in combinatie met de tweede plek aan ODD die zijn stam heeft.
Al met al heeft Lord-miciel70 op alle vlakken enige vormen van OD maar springt het er nergens bovenuit.
6/10
Stam
De stam draait al een tijdje mee op deze wereld en de samenstelling ervan is lange tijd stabiel geweest. Ik denk niet dat iedereen een even grote fan is van hun rekruteringsbeleid maar indien ze de gaten dicht hebben geedeld is er een stamcluster. Die gaten zijn toch iets wat ze zelf hebben gecreëerd en die zouden er naar mijn mening niet meer in deze getallen moeten zijn.
Buiten dat om presteert de stam zoveel op offensief als defensief gebied naar behoren en is de ervaring er aanwezig.
(5+8+8)/3=
7/10
Ligging
Op de kaart hierboven is de ligging al te zien en al even kort benoemd. Het acc ligt in de rim van infect en heeft alle ruimte om in die hoek verder uit te breiden voor (stam)safe. Ook heeft het aan zijn oostzijde een mooi front met KaKaKa waar een mooi gevecht kan ontstaan. Al met al een ligging met potentie een speler die van belang gaat zijn voor de stam.
9/10
Reputatie
Ik heb proberen na te vragen wie er op het betreffende account spelen. De namen zijn me dus niet onbekend maar waren helaas niet veelzeggend aangezien ze (als doorsnee Nederlandse namen) wel vaker voorkomen in mijn TW-contacten. Ik heb dus geen idee waar ik ze van moet kennen en hoe ik ze moet beoordelen dus deze laat ik leeg (tenzij iemand concretere info heeft

).
-/10
Eindcijfer
8 + 6 + 7 + 9 = 30 / 4 = 7,5
Een welverdiend cijfer en ik ik ben benieuwd hoe ze zich verder gaan ontwikkelen deze wereld.
Next
.sleepwell