We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Jimmy, ik ben teleurgesteld in jou.
Bro's horen elkaar te steunen, niet op hun plaats te zetten![]()
Erwin als je mij rate doe ik jou morgen, moet ik wel eerst nuchter zijn.
Loser Account: Phuture Noize
Punten:
7.371.061 punten, rank 6. Wouter (phuture) draait al vrijwel de hele Casual mee. Vaak van kant gewisseld (duck/Peace-Rain/Hippo) tijdens zijn tijd op casual 3, maar lijkt nu zijn plek gevonden te hebben in Hippo. Dit account was ooit Rank 1, wat een prestatie op zich is. Helaas wel afgezakt naar de lagere ranken, wat ook logisch is als solo speler. Je kunt niet verwachten dat hij continue actief is en ook nog een prive leven te hebben.
Nummer 11 op de groeiranklijst, welk binnenkort weer relevant gaat worden. Met het wegvallen van de aanvalsregel moet elk account laten zien wat hij/zij wel of niet kunnen.
één ding weet ik wel zeker. Wouter (PN) staat bekend als dé allround actieve en sterke speler. We verwachten dus ook veel van Wouter!
Cijfer: 9
ODA:
ODA Rank 1. Past zeer goed bij zijn speelstyle en zijn sterke punten. Het account is ook offensief ingedeeld, wat goed van pas gaat komen met het wegvallen van de regel.
ODD is beroerd. Rank 47... Valt hem niet kwalijk te nemen, aangezien de enige aanvallen die hij ooit binnen gehad heeft van Paddos afkwamen. Valt verder weinig over te zeggen, waardoor ik zijn kunnen in het defensieve gedeelte ook niet goed kan beoordelen.
ODS(upport) nette rank 13. Hij heeft wel altijd OS gestuurd naar iedereen die het nodig had. Maar het pech gehad dat er niet al te veel clears op dood liepen. Ook weinig over te zeggen, anders dan dat hij wel zijn best doet om OS te sturen wanneer hij kan.
Cijfer: 8 (ODA haalt 'm op, ODD haalt 'm naar beneden, en ODS maakt het een mooie 8.)
Ligging:
Rood = Vijand (Insane en One)![]()
Blauw = Stam (hippo)
Paars = NAP (zijn redding, aangezien die anders sowieso kapot ging. Tegen Final 24 maakt hij geen kans)
Hij heeft een ideale ligging in de oorlog tegen twee inactieve stammen. Met een flinke bak OS die Hippo en Free hem kan leveren hoeft hij zich defensief geen zorgen te maken.
En offensief gezien kan hij vrijwel alle kanten op. Helaas wel belemmerend voor zijn stamgenoten, aangezien die zo geen front krijgen.
Cluster zelf is mooi gevormd, met nog wat kleine spelers er tussen. Deze gaan komende maand er uit gezet worden, en dan zal Wouter een pracht cluster krijgen.
Cijfer: 8.5
Stam: Valt weinig over te zeggen. Het is Hippo, de meest stabiele stam ooit op Casual 3. Overduidelijke meerderheid, en een BG met de een na grootste meerderheid.
Wereldwinst is zoals de situatie er nu uit ziet vrijwel zeker.
Maar... Wat mij tegen valt is dat Hippo een BG aangaat met Free. Free en Hippo, als enige twee overgebleven serieuze stammen, horen tegen elkaar te vechten.
In plaats daarvan kiezen ze om oorlog te voeren tegen twee kleine(re) en vrijwel inactieve stammen.
Dit beïnvloed mijn kijk op Hippo behoorlijk, en vandaar het volgende cijfer:
Cijfer: 5.5
Reputatie: Het is Wouter. Dé wouter. Jimmy denkt soms wouter te zijn, maar Phuture is dé Wouter.
Wouter is de enigste persoon tegen wie ik niet graag zou vechten. Dit meen ik serieus, aangezien ik zijn offensieve strategieen heb meegemaakt in Rain.
En toen was hij half actief, gewoon af en toe wat dingen doen.
Hij staat niet voor niets rank 1 ODA...
Verder altijd actief geweest in de wereldchat, op het AF en vriendelijk tegen alles en iedereen.
Daarbij ook een van de handvol stabiele spelers die waarschijnlijk zonder tegenslagen de wereld uit zullen spelen.
Kortom...
Cijfer: 10.
Eindcijfer: 8.2
Volgende rate: Final 24
Volgende rate: keuze tussen ..Rainbow.. of WhyAmIDoingThis? (mijn accie)
Nou.. dan zal ik jou eens gaan ratenWouter zei dat als ik hem een rate zou geven, hij Final 24 zou doen. Ben er een tijd tussenuit geweest, dus benieuwd wat er over Final 24 gezegd gaat worden
Vandaar dat ik niet rainbow of why rate
Klopt ook nogCasual 3
St. Jimmy:
Hardstikke goed account, spelers op het account zelf worden iedere casual slechter. 4.20 op schaal van 5!